هفت‌ویک | فروشگاه اینترنتی آنلاین

معرفی انواع لباس عروس جدید بیشتر بدانید

فال ماهانه اردیبهشت -هفت ویک51953

۱۴۰۰/۲/۱۷ سپیده ایمانپور
Card image cap

 

فال احساسي اردیبهشت ماه  💝👅

💑بین خودتون و عشقتون💑

 

 

فروردين💖💖

ممكنه بينتون بحث و دلخوري پيش بياد نگران نباش كوتاه مدت هست

 

ارديبهشت💖💖

شخص احساسي دلخوری داره از شمادر مسيري دركنارهم قرار ميگيريد ديدار داريد

 

خرداد💖💖

شخص احساسي ازتون دوره فکر و خیال در مورد  رقيب رو از ذهنت بیرون کن

 

تير💖💖

شخص احساسي بهت پشت کرده مشكلاتي داره ولی شما دوست داره

 

مرداد💖💖

شخص احساسي مشكلاتي داره  بي قراري داريد تو ديدار محدوديتی میبنم یک دیدار و یا تلفن براتون افتاده

 

شهريور💖💖

براي خانومها قصد داره كسي وارد رابطتتون بشه پيشنهادي از شخص احساسي و دلتنگي  دو طرفه هست

 

مهر💖💖

اشتی داريد اگر فاصله داشتین و بهم برمیگردین حسود اطرافتونه ممكنه دوري مدتي ادامه داشته باشه اما كوتاه مدت

 

ابان💖💖

مشكلاتي داريد گره توی طالعتون هست فاصله و دلتنگي داريد يك پيروزي و گرم شدن رابطه اتفاق میفته

 

اذر💖💖

تماس و پيامي ناراحتت كرده انگار بي وفايي شده بهتون قول و قراري میده كه انجام میشه طلسم داريد

 

دي💖💖

دودلي داريد  از سمت شخص احساسي ابراز علاقه ميكنه بهت به زودي ديدار رقم میخوره 

 

بهمن💖💖

شخص احساسي بهت پشت كرده ديدار داريد

 

اسفند💖💖

مشکلاتي تو رابطت هست سردي میبنم تو رابطه ولی ديدار داريد

 فال ماهانه اردیبهشت ورق

🔮 فروردین

♦️ ۱۰ خشت ♦️

کاری که شما به منظور اتمام آن تلاش می‌کنید یا هدفی که بر روی آن تمرکز کرده‌اید با موفقیت کامل به نتیجه‌ای عالی منتهی می شود.

 

🔮 اردیبهشت

♠️ بی بی پیک ♠️

امتناع از تقاضای عاشقانه / امتناع از امر خواستگاری یا ازدواج.

 

🔮 خرداد

♦️ ۶ خشت ♦️

مسافرت/ رفتن به یک مسافرت کوتاه مدت داخلی یا خارجی

 

🔮 تیر

♠️ ۹ پیک ♠️

عدم حضور و غیبت یکی از اعضای خانواده برای مدتی به دلیل رفتن به یک میهمانی، سفر یا جهت انجام کار و مأموریتی خاص.

 

🔮 مرداد

❤️ سرباز دل ❤️

از شخصی که شما را دوست دارد و شما نیز به او علاقه‌مندید یک پیام یا تماس تلفنی دریافت خواهید کرد.

 

🔮 شهریور

♦️ ۸ خشت ♦️

شادی وصف‌ناپذیر احساسی

 

🔮 مهر

♠️ شاه پیک ♠️

بی‌حوصلگی / خستگی جسمی و روحی ناشی از تلاش و زحمت‌های زیاد روزانه یا مشکلات کاری / خستگی ناشی از تنش‌های روحی و فشار‌های عصبی.

 

🔮 آبان

♣️ سرباز خاج ♣️

رسیدن به آرزوی قلبی / رسیدن به اهداف مورد نظر یا دستیابی به یک هدف خاص/ خواسته‌ای دارید که حتماً اجابت خواهد شد.

 

🔮 آذر

♦️ ۴ خشت ♦️

مورد تعریف و تمجید و ستایش اطرافیان قرار می‌گیرید./ از کارهای شما قدردانی به عمل می‌آید که این موضوع باعث خشنودی شما خواهد شد.

 

🔮 دی

♣️ ۹خاج ♣️

تغییر شرایط روحی شما: به این صورت که اگر در حال حاضر شرایط روحی شما، شرایطی ناراحت‌کننده، ناآرام و منفی است به شرایطی مثبت، آرامش‌بخش و شادی بخش تبدیل می‌شود و بالعکس.

 

🔮 بهمن

❤️ ۸ دل ❤️

شادی بسیار از دیدارهای خانوادگی، دوستانه یا دیدار آشنایی که مدت‌ها او را ندیده بودید.

 

🔮 اسفند

♠️ ۷ پیک ♠️

صحبت‌های تلفنی با شخصی که مورد نفرت یا انزجار شماست و در واقع شخصی است که شما قبلاً با او مشکلی داشته‌اید یا به دلایل خاص ، صحبت نمودن با این شخص برای شما خوشایند نیست.

 

🔮 فال ابجد ماهانه ی اردیبهشت 

 🔹فروردین 🔹

 

ج ج د

طالعت خوب نيست اما به زودی نحوست طالعت بر طرف می‌شود و به مقصود خودخواهی رسيد از چيزی در تشويش هستی به زودی تشويشت بر طرف می‌شود. كسی در فكر حيله و صدمه زدن به شماست به خداوند توكل كن تا حيله اش برطرف شود رازت را به هر كسی نگو.

 

🔹 اردیبهشت 🔹

 

ب د ب

به زودی مشكل يا ناراحتيت بر طرف می‌شود اما نبايد از كسی توقع خير و راحتی داشته باشی چيزی را از دست داده ای كه به زودی به دست می‌آوری اگر با كسی دعوا و مخاصمه ای داری عاقبت به نفع تو تمام می‌شود اگر چنين قصدی را اكنون داريد چند روزی صبر كنيد و سپس به آن اقدام كنيد به زودی گشايش و توفيقی نصيب تو می‌شود و كارت بالا ميگيرد.

 

🔹 خرداد 🔹

 

آ آ ب

اگر بيمار هستی به زودی سلامت خود را باز می يابی و از سلامت و تندرستی برخوردار می‌شوی. به زودی زندگی خوبی با خانواده ات خواهی داشت در كار و معامله سود خوبی نصيب تو می‌شود يكی از کسانی كه به او نيكی می‌کنی به تو بدی می‌کند . اما از كار خود پشيمان می‌شود ، چون غمخوار توست. اگر قصد سفر داری برو سفر خوبي خواهی داشت اگر چيزی را از دست داده ای به زودی به دست خواهی آورد اگر مسافری داری به زودی باز ميگردد اگر كسی از نزديكانت در زندان باشد به زودی آزاد می‌شود. اگر خواسته ای داری به زودی برآورده می‌شود از كارهای بد حذر كن و در انجام كارهای خير پيش قدم باش به خاطر انجام يك كار خوب و خير بر سر زبانها می‌افتی. از جايی كه انتظار نداری پول يا چيزی به شما می‌رسد پس خداوند را شکرگزار باش.

 

🔸 تیر 🔸

 

آ آ ج

از خصومت دست بردار اگر قصد انجام كاری ناثواب داری ، يا فكری بد در سر داری از آن دست بردار . از كسی كه چشمانی كبود و رنگی سرخ دارد دوری كن . كسس از تو رنجور شده بايد از او دلجويي كنی . اگر خواسته و آرزويی داری تا ده روز آينده به آن ميرسی . صدمه‌ای  متوجه توست . صدقه بده انشاءالله رفع خواهد شد. از فكر بد ، پول و در آمد حرام دوری كن . در همه ی كارها به خدا توكل كن.

 

🔸 مرداد 🔸

 

ب آ ج

حاجت و آرزويی داری كه برآورده می‌شود گشايشی در كارت پيدا می‌شود و ايام خوشی خواهی داشت اگر مشكلی داری به زودی برطرف می‌شود اگر اين مشكل مالی باشد موقعيت مالی خوبی پيدا ميكنی در طالعت فرزند زياد ديده می‌شود . فرزندانی خوب و خوش قدم.

 

🔸 شهریور 🔸

 

ج ج ج

آينده ی خوبی در انتظار توست اگر كمی همت كنی ، زندگی خوبی خواهی داشت راه موفقيت برای تو باز است اگر نياز به كمك و يا حمايت كسی پيدا كنی به آن پاسخ خواهد گفت ترفند بد خواهان را پشت سر ميگذاری و به مراد و خواسته ات ميرسی .در همه ی امور به خدا توكل كن.

 🔹مهر 🔹

 

آ ب ج

به زودی مقصودت بر آورده می‌شود و از غم رها می‌شوی بايد شكر خدا را به جا آوری. افرادی هستند كه در عين دوستی، غيبت تو را می‌کنن . از اين افراد دوری كن . برای مقصود و نيتی كه داری بايد تلاش كنی تا به آن برسی. اگر كسی را رنجانده ای بايد از او دلجویی كنی. نيات خير داشته باش و در كارها مردانه پيش برو ، به خداوند توكل كن تا به مرادت برسی.

 

🔹 آبان 🔹

 

د ج ج

گشايش خوبی در كارت ايجاد ميشود. به زودی به چنان توفيق و سعادتی ميرسی كه بر تو حسودی كنند. از يكی از خويشان و نزديكان بی اطلاع هستي ، به زودی از او خبری به دست تو ميرسد اگر گم شده ای داری ،آن را پيدا خواهی کرد.

 

🔹 آذر 🔹

 

ب ج آ

اين قصد و نيتی كه داری موجب تشويش و نگرانی تو می‌شود. پس آن را از ذهن و فكرت بيرون كن اگر ديگران با تو موافق نيستند. تو دلتنگی مكن و خويشتندار باش آنان عاقبت پشيمان خواهند شد. اگر مسافر داری و برايش دلتنگ هستی، به سلامت باز ميگردد. در عبارت کوتاهی مكن و بدان كه خداوند ناظر و حافظ توست اين را بدان كه عاقبت كارها به نفع و دلخواه تو پيش می‌رود و تو به مقصود می‌رسی.

 

🔸 دی 🔸

 

ب ج د

طالعت نيك است و نيتت بر آورده می‌شود رازت را به كسی نگو . بايد مراقب بدخواهان باشی در كارت گشايش ديده می‌شود به خداوند رحمان اميدوار باش و با توكل به او به كار و زندگيت ادامه بده. اطمينان داشته باش كه روزهای بهتری در پيش خواهی داشت .

 

🔸 بهمن 🔸

 

ج آ ‌آ

به آنچه نيت كرده ای می‌رسی اما بايد منتظر بمانی. از اعمال بد دوری كن تا از غم و رنج در امان بمانی. از فكر بد و پول حرام دوری كن ، خداوند روزی تو را به تو حواله كرده است . به زودی يك خبر خوشحال كننده به تو می‌رسد كه تغييراتی در زندگی تو به وجود می‌آورد اگر در همه ی امور به خداوند توكل كنی به مقصودت می‌رسی.         

 

🔸 اسفند 🔸

 

د آ آ

آينده ی خوبی در پيش داری اگر همتت را به كار بگيری ، با موفقيت فاصله ای نداری افكار و نيات پاك در سر داشته باش تا خداوند تو را در كارهايت ياری دهد به زودی گشايشی در كارها پيدا می‌شود . از چيزی نگرانی در دل داری ،نگران نباش . اگر چيزی را از دست داده ای به صلاح تو بوده، خيری در آن است.

 

فال ماهانه ی انبیا 

  • ┄┅🕋 متولد فروردین ┅┄•

👳‍♂️ حضرت اسحاق (ع)

ای صاحب فال! اگر نیّت پیوند داری بسیار نیکوست و امید در چیز نیکویی داری ،اما از تجارت کار تو خوب می شود و اگر چیزی از دست تو رفته باز به دست آوری و اگر اراده سفری داری برو که بسیار نعمت نصیب تو شود و اگر ترس داری ایمن شوی و اگر قرض داری ادا شود و تو را امید مال است، زود به آن برسی .با همه یکدلی کن که هر کس باشد با تو نیکی می کند، ولی باید شکر خدا کنی که روزی تو گشاده است . حاسدان و مکاران بر تو ظفر نیابند و به مراد دل برسی. ان شاء الله.

 

  • ┄┅🕋 متولد اردیبهشت ┅┄•

👳‍♂️ حضرت لوط (ع)

ای صاحب فال در زندگي با سختيهايي مواجه ميشويد و با مردمي لاقيد و بد عمل سر و كار پيدا ميكنيد و به رنج و زحمت ميافتيد همسري نصيب شما ميشود كه بايد با او به احتياط رفتار كنيد وگرنه از مسير صواب منحرف شده و شما را دچار مشكل ميكند بايد مراقب باشي تا خود به بدعملي ديگران گرفتار نشوید . در طالع شما سفر يا هجرتي ديده مي شود كه لازم است انجام بگيرد

 

  • ┄┅🕋 متولد خرداد ┅┄•

👳‍♂️ حضرت اسماعیل (ع)

ای صاحب فال! تو را هیچ نرنجاند و باید که درستکار و راست عمل باشی . ای عزیرم صبح و شام عبادت و طاعت خداوند کن و مردم را از خودت خوشنود ساز، و رنجی بر پای تو رسیده بود که اکنون بهتر شده ، و بر پشت خود و پا و پهلویت نشانی داری که آن نشانه نیکبختی است . به تو از مردی کوتاه قد فایده رسد و زنی هست که شب و روز تو را دعا می کند و به واسطه دعای او خدا تو را حفظ می نماید و از برکت دعای آن زن است که عمر تو دراز می شود و به مراد دل برسی. ان شاء الله.

 

  • ┄┅🕋 متولد تیر ┅┄•

👳‍♂️ حضرت ادريس (ع)

اي صاحب فال بر تو بشارت كه به زودي به مقصود خود خواهي رسيد . و آنچه را كه در طلبش هستي به دست خواهي آورد و اگر نزد كسي براي درخواستي ميروي و او سخن درشتي بر زبان جاري ميكند ،صلاح است كه از رفتن پشيمان گردي چون او به تو آسيب مي رساند. گروهی به تو حسد ميورزند و در خيال نابودي تو ميباشند اما از دست انها كاري بر نمي آيد مترس . سفري در پيش است كه در آن سفر آسودگي یابی اين چند روزه طالع تو نحسي دارد كه از تو بگذرد و بعد در نظر خلايق شيرين شوي تند خو هستي و زود خشمگين شده و از كوره در ميروي . يك زن كه تو را بسيار دوست دارد و براي تو روز و شب دعا ميكند حرفش را گوش كن . اين هفته با هيچ كس گفتگو نكن كه ستاره ات نحس است و پس از آن به تو روی می آورد . يكي در حق تو بدي ميكند . اگر حاجتي داري بر آورده خواهد شد و اگر غائبي داري خواهد آمد

 

  • ┄┅🕋 متولد مرداد ┅┄•

👳‍♂️ حضرت ذوالقرنين (ع)

ای صاحب فال شما فردي با همت و اراده هستيد اگر از اين استعداد استفاده كنيد به توفيقات خوبي دست مي يابيد در زندگی شما سفرهاي دور ديده مي شود با خطرهايي در زندگي مواجه ميشويد افراد زيادي مطيع شما يا تحت پوشش شما قرار خواهند گرفت ، سفر حج را در طالع داريد اگر قصد جهانگردي داريد اقدام كنيد كارهاي سخت براي شما اسان ميشود آنچه را كه مقصود داريد اگر مصلحت باشد انجام خواهد شد از جانب عده اي خطری شما را تهديد ميكند كه به ياري خدا رفع خواهد شد

 

  • ┄┅🕋 متولد شهریور ┅┄•

👳‍♂️ حضرت شیث (ع)

ای صاحب فال ! شخصی تو را به زبان گرفته است ( با چرب زبانی تو را راضی نگه می دارد) اما دوست تو خواهد بود. این دو سه روز کار تو بالا خواهد گرفت و از گناهان گذشته خود توبه کن و راز خود با احدی نگو و با کس جنگ و خصومت نکن. و اما تو را فرزندی باشد که روزی او فراخ و قدمش بر تو مبارک و میمون است. باید که با سخن دوستان بشنوی تا راحتی یابی و تو را پیش از این رنجی رسیده بود و نشانی آن بر تو مانده که دلیل بر درازی عمر است و از غم و محنت فرج یابی . در نماز کاهلی مکن و آن را سبک نشمارید . 

متولد مهر ┅┄•

👳‍♂️ حضرت محمد (ص)

ای صاحب فال! بشارت باد تو را که دشمنان تو مقهور شوند و مراد دل حاصل شود و فرمان خدا را انجام ده تا خداوند یار تو باشد و یکی تو را دوست می دارد و شب و روز در حق تو دعا می کند واز برکت دعای او عمرت دراز شود و کارت بالا گیرد و خداوند تو را نگاه می دارد و در کار خود صبر کن و راز دل با کسی نگو تا ایمن باشی . روز شنبه و دوشنبه بر تو مبارک است و اگر غایب داری خبر خوش بشنوی و به مراد دل برسی . از دروغ و غیبت حذر کن تا عاقبتت نیکو گردد. انشاء الله تعالی.

 

  • ┄┅🕋 متولد آبان ┅┄•

👳‍♂️ حضرت یونس (ع)

ای صاحب فال ! بدان که در میان تاریکی گرفتار شده ای ، شکر خدا ی تعالی کن و اکنون به این نیت که کرده ای صبر کن که نفع بسیار برای تو رسد ، اگر صبر کنی خیر بسیار بینی و انشاء الله حق تعالی فرزندی به تو ارزانی دارد که قدمش بر تو مبارک باشد ولی شراکت با تو نسازد با هر که شراکت کنی پشیمان شوی. با مصاحبان خوش رفتار باش و به مراد خود می رسی . انشاء الله.

 

  • ┄┅🕋 متولد آذر ┅┄•

👳‍♂️ حضرت يوشع (ع)

ای صاحب فال در زندگي در موقعيت حساسي قرار می گیرید . چون با گروهي سركش و مجرم سر و كار پيدا ميكنيد كه لازم است آنها را ارشاد و راهنمايي كنيد اگر كاري را براي خدا انجام ميدهيد ،از شكست در آن هراس نداشته باشيد ممكن است يك زن با شما به نزاع بر خيزد اگر صبور و بردبار باشيد به نفع شما تمام مي شود . يك سفر دريايي در طالع شما ديده ميشود

 

  • ┄┅🕋 متولد دی ┅┄•

👳‍♂️ حضرت یوسف (ع)

ای صاحب فال ! از بزرگان بهره بینی و سخن دوستان را قبول کن که تو را نفع می رسد و اگر چیزی از تو غایب شد، به تو باز رسد و اگر قصدی داری دو سه هفته دیگر صبر کن و از طرف دو سه کس غم و اندوه به تو رسیده است که به خیر و سلامتی بگذرد و روز یکشنبه و آدینه بر تو مبارک باشد و به مراد برسی . انشاء الله.

 

  • ┄┅🕋 متولد بهمن ┅┄•

👳‍♂️ حضرت لقمان (ع)

ای صاحب فال به نظر ميرسد شخصي متواضع با حكمت و درستكار هستيد . اگر گرفتار صدمه و يا مشكلي هستيد خير است و حكمتي در آن ميباشد . چيزي را كه از دست داده ايد دوباره به دست مي آوريد اگر قصد ازدواج داريد خير است انجام دهید ولي قبلا از فهم و دانايي و سلامت عقل او مطمئن شويد از مشكلي كه داريد رها ميشويد بايد به خداوند توكل و توسل كنيد چشمتان نبايد به دنبال مال مردم باشد در ضمن كينه توزي نكنيد تا از سلامت برخوردار باشيد اگر كسي به شما بدي كرد او را ببخشيد . از اين راه به عزت ميرسيد ، اگر با تفضل به خدا به مقاصد و اهداف عالي خود برسيد نام نيكي از شما بر جاي خواهد ماند

 

  • ┄┅ متولد ماه اسفند ┅┄•

👳‍♂️ حضرت هارون (ع)

ای صاحب فال ! بشارت باد تو را که به دولت رسیده ای و آفتاب به طالعت رسیده است. اما بعضی هستند که بر تو حسد می برند و یکی تو را دوست دارد و نصیحت کند، بشنو که مبارک است و شغلی خواهی یافت که آسایش تو در آنست و اگر غایبی داری زود به تو می رسد و همین امروز صدقه بده تا آسوده باشی و خیر بینی . بر سینه و یا بر شکم خود نشانی یا خالی داری که نشانه نیکبختی است، ولیکن آن خیالی که دردل داری گذشت و پیوسته خواب آشفته بینی و فراموش می کنی ؛ قلب خود را قوت ده که به مراد برسی. ان شاء الله.

هنوز هیچ دیدگاهی درج نشده است. شما اولین باشید!