هفت‌ویک | فروشگاه اینترنتی آنلاین

معرفی انواع لباس عروس جدید بیشتر بدانید

فال هفته متولذین ماه ها -هفت ویک

۱۳۹۹/۱۲/۲۰ سپیده ایمانپور
Card image cap

از این پس در هر هفته روز های شنبه در این سایت فال متولدین ماه ها برای یک هفته گذاشته خواهد شد 

فال متولدین ماه ها از 16 اسفند تا 23 اسفند 

 فال هفتگی  متولدین فروردین 

شخصی به شما دل بسته است، حواستان به او بیشتر باشد. برنامه سفر را کنسل کنید. از غم شخصی عزیز در اطرافتان سخت آزرده می شوید، روحیه تان را بالا ببرید و به او در گذشتن از این غم کمک کنید . برای خرید چیزی مراقب باشید که از جایی یا کسی قرض نکنید وگرنه به دردسر می افتید.

 فال هفتگی اردیبهشت ماهی ها

برای گفتن حرفی دو دل هستید، آن را یکبار بنویسید و بخوانید تا خیالتان راحت شود. مطلبی که برای شما هیجان انگیز و مهم است لزوما مورد توجه طرف مقابلتان نیست، علایق مردم یکی نیستند اما معنی اش این نیست که در کنار هم خوشحال نباشید. عدم فعالیتتان باعث ناامیدی تان شده، تا دیر نشده دست به کاری بزنید.

فال هفتگی  خردادی ها : 

خردادی های عزیر در این هفته لطف و محبت تان به کسی او را شرمنده می کند حتی اگر به زبان نیاورد. در مورد یک مسئله احساسی برای رسیدن به خواسته تان زور نگویید، هم خودتان را آزار می دهید و هم طرف مقابل تان را. رسیدن خبری شما را به تکاپو می اندازد برای چیزی که دستتان بهش نمی رسد دندان تیز نکنید.

فال هفتگی تیر ماهی :

تیر ما هی های عزیزم حرفی که پشت سرتان زده شده به گوشتان می رسد، از این گوش بگیرید و از آن گوش بدر کنید. شما خیرخواه و مهربان هستید و همیشه خوبی دیگران را می خواهید، مراقب زبانتان باشید که این روزها نیتتان اشتباه برداشت نشود، از اینکه دیگران سخن خیرخواهانه تان را درک نمی کنند ناراحت نباشید.

فال هفتگی مردادی ماهی ها  :

مردادی های عزیز با کسی صحبت کنید که به حرفتان گوش می کند. مدتی است که در طلب علم و حرفه ای تلاش کرده اید، سعی کنید از مسیر اصلی دور نشوید. فکر های جدیدی به سرتان راه می یابد، در یک پروژه کاری موفق تر عمل خواهید کرد. میهمانی به خانه تان خواهد آمد، با روی خوش از او پذیرایی کنید، قدمش براتان پر از رحمت و برکت است.

 فال هفتگی شهریور ماهی ها :

دوست عزیز شهریوری  شخصی که توقع دیدنش را ندارید، خواهید دید. بحث های کوچک را تبدیل به اوقات تلخی های بزرگ نکنید. عصبانیت تان را این روزها کنترل کنید. تلفنی به شما می شود که خیالتان را در مورد مسئله ای راحت می کند. هدیه می تواند وقتتان باشد برای کسی که برایتان مهم است بیشتر وقت بگذارید و به حرفهایش گوش کنید.

فال هفتگی متولدین مهر :

مهر ماهی های مهربانم از حضور در جمعی که به آن دعوت شده اید عذرخواهی کنید، کبوتر با کبوتر باز با باز. جایگاه خودتان را بشناسد. دلتان اسیر چیزی یا کسی است که دستتان به ان نمی رسد. ناامید نباشید، فردا روز دیگری است. انجام کاری که مدتهاست پشت گوش انداخته اید به شما آرامش و رضایت خاطر خواهد داد.

فال هفتگی آبان ماهی ها :

ابان ماهی های خوبم در اجرا و عملی کردن نیت تان اشتیاق بسیار زیادی وجود دارد. نیت تان خوب و پسندیده است. اما این کار زمان و دقت مناسب خودش را می طلبد. شما موفق می شوید به شرط آن که آنچه لازم رعایت کنید. در مورد مسئله ای عاطفی بدلجی نکنید. برای گفتن حرفی مژدگانی دریافت خواهید کرد.

فال هفتگی  متولدین آذر :

اذر ماهی ها شخصی با رفتنش غم بزرگی به دلتان گذاشته، زندگی در جریان است. بگذارید و بگذرید. در مورد مسئله ای اگر می خواهید دیگران شما را درک کنند باید تمام واقعیت را بگویید. با پنهان کردن کاری از پیش نمی برید و فقط اوضاع از این که هست، بغرنج تر می شود. بر سر یک دو راهی قرار گرفته اید. به دلتان رجوع کنید.

فال هفتگی دی ماهی ها 

دوست دی ماهی ام مسافرتان حالش خوب است و بزودی باز می گردد. وقتی برای دیگران درد دل می کنید، انها نیر غم هایی مشابه غم شما را مطرح می کنند آن وقت می بینید که شما تنها نیستید. کمی صبور باشید. شادی تان نزدیک است. پیامی دریافت می کنید. راز دلتان را به هر کس نگویید. چشم روی هم بگذارید همه از رازتان با خبرند.

فال هفتگی بهمن ماهی ها 

بهمن ماهی ها نمک به زخم خود نپاشید، تنها کسی که می تواند در حال حاضر به شما کمک کند، خودتان هستید. با خودتان مهربان تر باشید. کمی از شلوغی های اطرافتان فاصله بگیرید و در خلوت فکر کنید. شما دوست دار طبیعت هستید، خانه تان اپرا از گیاهان پر کنید و به آنها برسید تا انرژی شان روی شما هم اثر بگذارد.

فال هفتگی اسفند ماهی ها 

عزیزان اسفند ماهی هر چیزی را که می شنوید باور نکنید. از یک سوراخ چند بار می خواهید گزیده بشوید. برای رسیدن به خواسته تانن بهتر است انعطاف بیشتری به خرج دهید. برای دادن جواب به سوالی تعجیل نکنید و اطلاعاتی که لازم دارید. زودتر به دست آورید. در مورد اشتباهی که کرده اید هر چه زودتر عذرخواهی کنید. به نفع شماست.

Card image cap

هنوز هیچ دیدگاهی درج نشده است. شما اولین باشید!