هفت‌ویک | فروشگاه اینترنتی آنلاین

معرفی انواع لباس عروس جدید بیشتر بدانید

بهترین کادو ولنتاین -هفت ویک

۱۳۹۹/۱۱/۱۹ سپیده ایمانپور
Card image cap

ولنتاین یک روز ویژه و خاص برای عاشقان است و همه در این روز سعی می‌ کنند که عشقشان نسبت به یکدیگر را به بهترین شکل و به بهترین نحوه  بیان کنند . اولین چیزی که در روزهای نزدیک به ولنتاین فکر همه را درگیر خود می‌کند خرید کادو ولنتاین است. مطمئناً هر کسی به دنبال خرید یک کادوی متفاوت ، رمانتیک و شیک و مورد پسند  و البته مناسب برای این روز هست. در این مقاله سعی کردیم مجموعه ‌ا ی از کادو‌های ولنتاین مناسب برای هر دختر و پسر را به شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانید راحت‌ تر تصمیم بگیرید . امیدواریم که دوست داشته باشید و بتوانید کادویی مناسب برای عشق خود تهیه کنید کادویی متناسب و خوشگل با ما در ادامه برای خرید انواع کادو های مناسب ئلنتلین همراه باشید .

اگر به دنبال  ایده هایی برای روز ولنتاین و همچنین ایده‌ هایی برای غافلگ یر کردن عشق تان هستید می ‌توانید به مقاله ایده‌ه ای ساده و جذاب برای ولنتاین مراجعه کنید برای مشاهده ایده‌ های مربوط به تزیین خانه و میز در روز ولنتاین نیز می‌توانید به مقاله تزیینات ولنتاین یعنی مقاله دوم ما مراجعه  کنید.

کادو های ولنتاین

دسته گل 

گل‌ نه تنها می‌ت واند در کنار هر هدیه‌ دیگری داده شود بلکه می‌تواند خود یک هدیه مستقل محسوب شود. یک دسته گل بزرگ زیبا با هدف خاصی در ذهن و قلب می‌تواند هدیه‌ای عاشقانه در روز ولنتاین باشد البته باید بدانید امروزه بهترین و دردسترس ترین کادو ها گل است که در حالت های باکس و دسته و تکی بسته بندی می شوند ودر شکل و رنگ های دلخواه  .

هر نوع گلی نماد و مفهوم خاص خود را دارد که در این زمینه می‌توانید از گل فروش‌ های با تجربه کمک بگیرید تا بتوانید گلی با توجه به  مفهوم مورد نظرتان را انتخاب کنید . هر گلی مفهومی دارد البته بهترین گل ها گل رز است که خود در رنگ بندی های متفاوتی دسته بندی می شوند .

گل‌های مناسب برای کادو دادن در روز ولنتاین

گل رز قرمز

این گل محبوب ‌ترین انتخاب برای روز ولنتاین است. دلیل محبوبیت آن ممکن است به این خاطر باشد که رز قرمز نماد عشق، داستان‌های عاشقانه،  زیبایی و کمال است و البته در کنار این گل از رز مشکی هم استفاده می کنند .

گل صد تومانی

این شکوفه های  نرم و لطیف بیش ‌تر با عشق، رفاه و محجوبیت همراه است. بعضی از افراد حتی معتقد ند که این نوع گل نماد خوشبختی هست و هر کس که آن‌ها را دریافت کند به خوشبختی و سعادت می‌رسد. این گل همچنین ریشه در افسانه‌ های یونانی دارد

گل رانونکلوس

این گل رنگارنگ و زیبا که به نام گل آلاله نیز شناخته شده است نماد افسونگری ،  جاذبه و درخشندگی است. یک دسته بزرگ از این گل در روز ولنتاین به عشق تان دهید و به او بفهمانید که از نظر شما بسیار افسونگر و جذاب است.

گل نرگس زرد

این گل زیبا و خوش بو نماد خوش شانسی است بنابراین با کادو دادن آن به عشق تان در روز ولنتاین خوش شانسی و شادی را برای او به ارمغان خواهد اورد .

گل گاردنیا

گل گاردنیا یک گونه از روناسیان است. این گل زیبا و معطر نماد خلوص و پاکی ، عشق  و خرسندی است و همچنین دلالت بر عشقی عمیق و قدیمی دارد. بنابراین اگر مدت زیادی از آشنایی شما می‌ گذرد این گل انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

سبد هدیه

به‌ جای اینکه در روز ولنتاین یک هدیه بزرگ و ویژه به عشق تان بدهید می‌ توانید چند هدیه کوچک را به شکل رمانتیک درون یک سبد قرار بدهید البته میتوانید در همان گل فروشی سبد و باکس مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس خریداری کنید .

برای چنین کادویی نیاز به یک سبد یا باکس کوچک دارید ؛ و برای پر کردن و تزیین درون آن به چند قلب پلاستیکی و یا شیشه ای  کوچک ، شکلات ( دلخواه )، یک تکه پارچه ی ابریشمی و روبان نیاز دارید. داخل سبد را می‌توانید با کادوهایی مثل گل رز، عروسک خرسی ( خرس هدیه ایی است که بیش تر افراد این را هدیه می دهند و یک هدیه کلیشه ای است و بیشتر به دلیل نرمی و لطافت خرس ها و این که در تنهایی هر فرد همراه فرد باشد خریداری می شود ) کوچک ، ادکلن نو یا عطر محبوب ، کارت ‌پستال تبریک ولنتاین و هر چیز دیگری که مورد علاقه عشقتان هست پر کنید.

پازل عکس سفارشی

یکی از خاطرانگیزترین عکس ‌هایتان را در سایز بزرگ چاپ و به پازل تبدیل کنید و یا می توانید نامه ایی بنویسید و ان را چاپ کنید و به پازل تبدیل کنید . این کادو ماندگارترین کادوی ولنتاین شما به عشقتان خواهد بود که تا همیشه از آن نگهداری می‌کند و در اخر می توانید به دیوار بچسبانید .

پازل حروف

مانند پازل عکس یک کادوی ولنتاین خاص و به‌ یاد ماندنی خواهد بود. می‌توانید این پازل های کوچک حروف را در کنار همدیگر قرار دهید و به این ترتیب پیام خود را به عشقتان نشان دهید.

دفترچه خاطرات

اگر عشق شما علاقه زیادی به نوشتن و شاعری  دارد، دفترچه خاطرات م ی‌تواند یک کادو دوست داشتنی برای او در روز ولنتاین باشد. یک ایده عالی برای این‌ که او را با این هدیه خود سورپرایز کنید این است که یکی از خاطرات مشترک تان را درون دفترچه بنویسید و یا تعدادی از عکس‌ های خاطره انگیزتان را درون آن بچسبانید البته در صفحات اول  سپس دفترچه را کادو دهید. در نگاه اول متوجه نخواهد شد که این تنها یک دفترچه معمولی برای نوشتن خاطرات یا یادداشت‌های کوتاه نیست بلکه نشانی از داستان عشقی است که بین شما وجود دارد. تنها زمانی متوجه این موضوع می‌شود که آن را باز کند و یادداشت شما را ببیند و حتی شما می توانید از کاغذ های سیاه و رنگی استفاده کنید و روی جلد ان عکس خودتان را بچسبانید .

ماگ نقاشی شده با گچ

یک ماگ با طرح یا نقل قول سفارشی نوشته شده توسط خود تان می‌تواند کادوی ولنتاین ساده ولی دوست داشتنی برای عشقتان باشد. هر بار که او در این ماگ نوشیدنی می‌خورد قطعاً به یاد شما می‌افتد و لذت بیش ‌تری می‌برد و یا می توانید با خمیر های خته شده خودتان را بسازید در روی لیوان . اگر فکر می‌کنید که به ‌عنوان هدیه ولنتاین خیلی ساده و ارزان است می‌توانید داخل آن را مانند باکس با هدایای کوچک پر کنید و به جذابیت کادوی خود بیفزایید.

باکس شکلات

فرقی نمی ‌کند که برای یک پسر می‌خواهید کادو بگیرید یا دختر. شکلات همیشه یک گزینه عالی برای کادو دادن در مناسبت‌ه ای مختلف مثل ولنتاین است. شکلات‌ها در طعم‌ ها و شکل‌‌های مختلف و همچنین در بسته بندی‌ های جذاب و زیبایی وجود دارند که مطمئناً مورد پسند هر شخصی قرار می‌گیرد. اگر می ‌خواهید این هدیه شما با غافل گیری همراه باشد می‌توانید یکی از عکس ‌هایتان را نیز چاپ کنید و به درب باکس شکلات بچسبانید (درقسمت داخلی) یا یک متن خاص روی آن بنویسید و یا می توانید شکلات با عکس های خود را سفارش دهید البته به یاد داشته باشید که شکلات ها نباید زیاد تلخ باشد .

کارت ‌پستال چوبی حکاکی شده

اگر می ‌خواهید برای روز ولنتاین کارت پستال هدیه بدهید بهترین ایده این است که از کارت پستال‌ های چوبی استفاده کنید که تا مدت‌ ها ماندگار بماند . علاوه بر ماندگار بودن این کارت پستال زیبا را می ‌شود مانند قاب عکس روی میز یا درون قفسه گذاشت که همیشه جلوی چشم وی باشد.

قاب عکس

یک قاب عکس زیبا که یک پیام عاشقانه و خاص را از سمت شما به ارمغان می‌آورد به همراه یک عکس خاطره انگیز از سال‌ های گذشته و یاد اور خاطرات یک کادو عالی برای روز ولنتاین است. همچنین می‌توانید یکی از عکس‌های روز ولنتاین تان را درون آن بگذارید و خاطره این روز را تا سال‌ها برای خودتان حفظ کنید.

جاکلیدی جفتی به شکل قلب

این در عین سادگی ، می تواند کادوی جالبی و خوبی برای ولنتاین باشد. وقتی‌که این جاکلیدی‌ها در کنار هم دیگر قرار می‌گیرند کامل می‌شوند و وقتی‌که از همدیگر جدا شوند شکسته می‌شوند تا زمانی که دوباره به همدیگر متصل شوند و وقتی متصل شد مانند اهن ربا به هم می چسبند ؛ بنابراین با این کادوی خود به عشقتان می ‌فهمانید که شما تنها در کنار همدیگر کامل هستید.

بالشت‌های رمانتیک

اگر به دنبال یک کادوی ولنتاین ارزان و البته متفاوت برای همسر تان در روز ولنتاین هستید این بالشت‌ های رمانتیک و دوست داشتنی می‌تواند ایده خوبی برای شما باشد. با چنین کادویی عشقتان را هر روز و هر شب به او یادآوری می‌کنید و می توانید این بالشت ها را از عکس های خود بسازید .

مکعب روبیک

یک ایده جالب دیگر برای کادو ولنتاین مکعب روبیک با تصویری سفارشی از خودتان و یا متن  است. یکی از عکس‌های مورد علاقه ‌تان را بر روی مکعب روبیک بزنید و آن را به عشقتان هدیه دهید. مطمئناً او با دیدن این هدیه غافل گیر خواهد شد. این کادو علاوه بر اینکه ماندگار هست جنبه سرگرمی نیز دارد.

کتاب ‌نامه زوج‌ ها

خواندن داستان عاشقانه زندگی دیگران خوب است ولی نوشتن داستان عاشقانه زندگی خودتان بهتر و هیجان انگیزتر است. بد نیست در روز ولنتاین کادویی به عشق تان بدهید که بتوانید در آن تمام خاطرات، احساسات و یادگاری‌های تان را از طریق حروف و یادداشت‌ ها درون آن ثبت و نگهداری کنید. به عنوان مثال می‌توانید یک دفتر خاطرات با طرح سفارشی برای این کار بخرید البته بهتر است در صفحه اول خودتان یک متنکوتاه به یادگار بنویسید .

چاپ عکس روی شمع

شمع نماد عشق است بنابراین به‌ عنوان کادوی ولنتاین می ‌تواند ایده خوبی باشد. اما از آنجا یی‌ که یک شمع به عنوان کادو ممکن است کمی ساده و غیر معقول به نظر باشد ، می‌توانید یکی از عکس‌ های دو نفره تان را روی شمع چاپ کنید و آن را به یک کادوی جذاب و رمانتیک تبدیل کنید.

یک کیک خوشمزه

اگر فرصت خرید هدیه‌ا ی خاص را برای این روز پیدا نکرده‌اید می‌توانید با تهیه یا سفارش یک کیک ولنتاین خوشمزه، لحظات عاشقانه خود را شیرین کنید کیک ولنتانتی با کلی قلب و عکس . شاید این یک هدیه ماندگار برای عشق تان نباشد اما مطمئناً طعم آن تا مدت‌ها در خاطرش خواهد ماند و ثانیه های خوب را برای تان فراهم می کند . سعی کنید یک کیک با طعم مورد علاقه همسر تان تهیه کنید و از تزیین آن و نوشتن یک پیام عاشقانه روی آن غافل نشوید.

لباس‌های بافتنی

اگر در فکر خرید لباس به عنوان کادوی ولنتاین هستید، با توجه به اینکه این مناسبت توی یکی از روزهای سرد زمستانی می باشد  و هنوز یک ماه و اندی تا رسیدن بهار و گرم شدن هوا مانده است، پیشنهاد می‌ کنم بیش تر روی لباس‌ های گرم بافتنی مثل شال، کلاه، ژاکت و … به عنوان هدیه فکر کنید. و چه بهتر اگر خودتان دست به کار شوید و یک لباس بافتنی ساده برای عشق تان ببافید، چون مطمئناً او هنر دست شما را بیشتر دوست دارد و سعی کنید در انتخاب رنگ و مدل ان دقت به خرج دهید .

گوی موزیکال عاشقانه

اگر همسرتان به وسایل دکوری فانتزی علاقه دارد ، یک گوی موزیکال عاشقانه می‌تواند گزینه خیلی خوبی به عنوان هدیه ولنتاین برای او باشد و یا گوی هایی که در درون ان ها دارای برف است .

قیمت مشخصات و خرید

شما می توانید برای خرید کادو های ولنتاین خود به سایت هفت و یک مراجعه کنید . 

Card image cap

هنوز هیچ دیدگاهی درج نشده است. شما اولین باشید!