هفت‌ویک | فروشگاه اینترنتی آنلاین

معرفی انواع لباس عروس جدید بیشتر بدانید

معرفی بازیگران کره ای-هفت و یک8726

۱۴۰۰/۶/۲۴ سپیده ایمانپور

هوانگ این یوپ

هوانگ این یوپ کارش را به عنوان یک مدل آغاز کرد. او در سال 2019 اولین بازی خود را در یک درام به نام W.H.Y.: What Happened to Your Relationship انجام داد. او در این سریال نقش جی یائه-یانگ یکی از بهترین دوستان نقش اول مرد را بازی می کرد.

پس از این، او در دو درام کره ای دیگر به نام های قصه نوکدو و 18 بار به ایفای نقش پرداخت. او در داستان نوکدو نقش پارک دن هو، دست راست ولیعهد را بر عهده داشت و در سریال 18 بار نقش یک دانش آموز دبیرستانی به نام گو جا سونگ بازی می کرد.در سال 2020، هوانگ این یوپ با بازی در فیلم زیبایی واقعی با ایفا نقش یک پسر بد کاریزماتیک به نام هان سئو جون به شهرت رسید و جای پای خود را در سینما و تلویزیون کره جنوبی خیلی زود محکم کرد.

مون چائه وون

اگر اهل سریال‌های کره‌ای باشید به احتمال زیاد سریال زیبای The Innocent Man را دیده‌اید. مون چائه وون زیبارو و دوست‌داشتنی با لبخند جذابی که همیشه بر لب دارد یکی از نقاط اصلی موفقیت این سریال بود. مون چائه وون از آن‌دسته هنرپیشه‌های پرکار کره‌ای است که سریال‌های The Princess' Man و Good Doctor را نیز در کارنامه اخیر خود دارد.

مون‌ چائه وون حدود ۱۰ سال پیش با ایفای نقش در سریال Painter of the Wind توانست اسم و رسمی برای خود پیدا کند و یک سال بعد در سریال Brilliant Legacy به عنوان یکی از محبوب‌ترین سریال‌های آن زمان در کره ظاهر شد تا جای پای ثابتی در صنعت فیلم‌ و سریال کره برای خود دست و پا کند.

سونگ کانگ

سونگ کانگ اولین بازی خود را در یک نقش جزئی در سریال دروغگو و معشوقش به سال 2017 انجام داد. او همچنین در فیلم های مهمی مانند لی هیون وو و سرخ مخملی بازی کرده است.

محبوبیت سونگ درحقیقت پس از بازی در نقش اصلی در Love Alarm و Sweet Home سر به فلک کشید. او هم اکنون درحال تبدیل شدن به یکی از محبوبترین و اصلی ترین بازیگران درام های کره ای نتفلیکس است. درحال حاضر او در درام درام دیگر نتفلیکس یعنی Love Alarm Season 2 و Navillera به ایفای نقش می پردازد.

سانگ کانگ در فصل دوم Love Alaram همان نقش خود در فصل یک به عنوان هوانگ سون-اوه که با رقیب عشقی خود جانگ گا-رام برای تسخیر قلب کیم جو رقابت می کند را تکرار کرده است.

 پارک شین هه

بسیاری از منتقدین دنیای هنر پارک شین هه را به عنوان یکی از با استعدادترین هنرپیشه‌های کره‌ای می‌شناسند. پارک شین هه زیبارو از صدای خوبی نیز برخوردار است و به لطف اندام خوش‌تراشی که دارد هر از گاهی در صنعت پوشاک و مدلینگ حضور پیدا می‌کند.پارک شین هه را برای اولین بار در سریال Stairway to Heaven دیدیم. مدتی بعد نیز نقش اول سریال You're Beautiful را برعهده گرفت. این سریال‌ها نظر مخاطبین را به خود جلب کرد و راه برای حضور بیشتر پارک شین هه در سریال‌های کره‌ای باز شد. سریال‌های Heartstrings، Flower Boys Next Door، The Heirs، Pinocchio و Doctors را می‌توان به عنوان سایر کارهای پارک شین هه نام برد.

لی دو هیون

در سال 2017، لی دو هیون در نقش لی جون هو اولین نقش خود را در فیلم Prison Playbook انجام داد. او پس از آنکه در فیلم هتل دل لونا به عنوان نقش مکمل (گو چانگ-میونگ) مشهور شد و استعداد بازیگری خود را به رخ همه کشید.در سال 2020، دو هیون نقش اصلی را در درام 18 دوباره بازی کرد. او در این درام نقش شخصیت جوان و 18 ساله هونگ دا یونگ را بازی کرد.

پارک بو یونگ

این ستاره کره‌ای علاقه زیادی به حضور در سینما دارد و حدود ۱۰ سال پیش با بازی در فیلم Scandal Makers حسابی خوش درخشید، پس از این فیلم پارک بو یونگ در فیلم A Werewof Boy حضور پیدا کرد و سریال Oh My Ghostess به عنوان اثر تلویزیونی این هنرپیشه جذاب و پول‌ساز شناخته می‌شود.

کیم سو هیون

کیم سو هیون بازیگر و مدل اهل کشور کره جنوبی است که کار خود را در دوران کودکی با بازیگری آغاز کرد. سو هیون بازیگری را از سن کودکی آغاز کرده و بازی و چهره جذابش برای مخاطبان بسیار دلنشین است. او در فیلم های مانند آخرین پرنسس، غیرقابل فراموشی، من یک شاه هستم، پدر جاسوس، گناه یک خانواده و مرد انتقام ایفای نقش کرده است.

کیم‌ تائه هی

کیم‌ تائه هی پس از این آشنایی در فیلم‌های تبلیغاتی و آگهی‌های چاپی حضور پیدا می‌‌کند، این کار پای کیم تائه هی را به دنیای سینما و تلویزیون باز می‌کند. سریال‌های موفق Stairway to Heaven, Love Story In harvard, Iris, My Princess, Jang Ok Jung, Living Love و Yong-Pal را می‌توان از آثار برجسته کیم تائه هی دانست.

کیم سو هو

کیم سو هو اولین بار در یک درام تلویزیونی به نام مدیر خوب در سال 2017 به عنوان سان سنگ-تائه حضور یافت.

در همان سال وی برای جوایز درام MBC، برای ایفای نقش در سریال دو پلیس نامزد بهترین بازیگر جدید شد. او در این درام نقش گونگ سو چانگ، یکی از نقش های اصلی بازی کرد.

لی مین هو

لی مین هو از آن دسته هنرپیشه‌های کره‌ای است که وسواس زیادی دارد و به راحتی حاضر نیست در هر مجموعه‌ای حضور پیدا کند. آخرین حضور لی مین هو در سریال The Heirs محصول سال 2013 بوده است و هواداران لی مین هو حسابی دلشان برای بازی وی در یک مجموعه جدید تنگ شده است.

کیم یون بی

کار خود را با بازیگری آغاز کرد. او به خاطر بازی در فیلم پیشنهاد عملیاتی در سال 2012 مشهور شد. زیبایی او در درام Do You Like Braham مورد توجه عام و خاص قرار گرفت و جذابیت ذاتیش همه را مقهور ساخت.

جون جی هیون

این بانوی پول‌ساز کره‌ای در سال ۲۰۰۱ با سریال My Sassy Girl توانست برای خود اسم‌ و رسمی دست و پا کند. این سریال یکی از پردرآمدترین سریال‌های کره‌ای از آب در آمد و مسیر را برای موفقیت‌های بیشتر جون جی هیون باز کرد.

استفانی لی

استفانی لی با نام کره ای Lee Jeong-ah متولد 14 سپتامبر 1993 بازیگر و مدل کره ای-آمریکایی است. وی در سریال های تلویزیونی کره ای کارآگاهان دختر (2014) و شرکای عدالت (2018) بازی کرده است. قد استفانی 178 سانتی متر است.

ایم جی هیون

ایم جی هیون با نام هنری ایم سه جو متولد 20 می 1991 بازیگر اهل کشور کره جنوبی است او از سال 2014 تاکنون مشغول فعالیت می باشد

Card image cap
Card image cap
Card image cap
Card image cap

هنوز هیچ دیدگاهی درج نشده است. شما اولین باشید!