هفت‌ویک | فروشگاه اینترنتی آنلاین

معرفی انواع لباس عروس جدید بیشتر بدانید

بهترین بادی بیلدینگ های جهان -هفت ویک65329

۱۴۰۰/۸/۱۷ سپیده ایمانپور

ورزش پرورش‌اندام یکی از ورزش‌هایی است که هر روزه به مخاطبان آن افزوده می‌شود. زیبایی و تناسب اندام یک فرد، باعث اعتماد به نفس و در نتیجه کسب موفقیت های متعدد در طول زندگی او می‌شود. به همین سبب افراد زیادی وجود دارند که به صورت جدی به ورزش بدنسازی پرداخته‌اندا در این مطلب قصد داریم به بررسی و معرفی ۱۰ نفر از بهترین بدنسازان ایران و جهان خواهیم پرداخت تا انگیزه ای قوی بگیرین  خب در ابتدا می پردازیم به بهترین بدنسازان یا بادی بیلذینگ ها در سراسر جهان و سپس در ایران پس با ما همراه باشین 

 فیل هیث

فیل هیث با نام کامل فیلیپ جرارد هیث متولد ۱۸ دسامبر ۱۹۷۹ در ایالت واشینگتن است. او یک بدن‌ساز حرفه‌ای در فدراسیون جهانی بدن‌سازی و تناسب اندام ( IFBB ) است و یکی از دستاوردهای مهم او، کسب مقام قهرمانی در مستر المپیا در سال 2017 برای هفتمین سال پیایپی است. نکته جالب اینکه او در مصاحبه‌های خود ادعا کرده است که موفقیت های حرفه‌ای خود را مدیون یک مربی کرمانشاهی بوده است فیل هیث یکی از مشهورترین بدنسازان جهان است که در فاصله یک قدمی رکورد رونی کلونی قهرمان افسانه ای مستر المپیاست. او از سال 2002 بدنسازی را به طور کاملا رسمی شروع کرده است

فرانکو کولومبو

فرانکو کولومبو یکی از انسان‌هاي موفقی اسـت کـه خاطرجمعی داشته بدن او بـه شکلی ساخته شده اسـت کـه میتواند بـه خاطر بدنش در بین مردم شناخته شود. او مردی از اهالی کشور ایتالیا با قدی حدود ۱۶۳ سانتیمتر بود. فرانکو درسال ۱۹۴۱ متولد شد و بازیگر فوق العاده‌اي هم در ایتالیا بـه شمار می‌رفت.او در سال ۱۹۷۷ در مسابقات قوی ترین مردان شرکت کرد و در جایگاه پنجم ایستاد اما به دلیل اسیب دیدگی شدید در این رقابت ها زیر تیغ جراحی رفت پزشکان به او گفتند ممکن است دیگر قادر به راه رفتن نباشد اما فرانکو خیلی زود سلامتش را باز یافت و به دنیای بدنسازی بازگشت .فرانکو علاوه بر دنیای ورزش در سینما نیز موفق بود او در چندین فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخت و در چند برنامه تلویزیونی حاضر شده است 

 

 

فرانک زین 

فرانک زین متولد سال 1942 در شهر کینگستون ایالت پنسیلوانیا واقع در کشور آمریکا است. او یک بدنساز حرفه ای آمریکایی و همچنین یک معلم بوده است. فرانک زین یک مدرک لیسانس در رشته آموزش، از دانشگاه «ویلکس» در سال 1964 دریافت کرد و سپس تحصیلات تکمیلی خود را در رشته روانشناسی ادامه داد. زین 3 بار عنوان مستر المپیا را دریافت کرده است (1977 تا 1979). دوران او نشانگر انتقال تمرکز و اهمیت از بزرگی عضلات به زیبایی عضلات بود. فیزیک بدنی متناسب زین به این صورت بود که دور کمر او از همه کسانی که عنوان مسترالمپیا را داشتند باریکتر بود که با شانه های پهنش، بدن Vشکل او را از دیگران متمایز می کرد.

فلکس ویلر

فلکس ویلر درسال ۱۹۶۵ در کشور ایالات متحده امریکا ودر شهر کالیفرنیا متولد شد. او بـه گونه‌اي زندگی کرد کـه توانست خودرا در بین افراد ثروتمند و متمول و نیز عالی‌ترین افراد زمان خود بعنوان یک بدنساز قرار دهد. او در مسابقات قهرمانی بسیاری کـه در کشورهایی متعدد برگزار شد نیز شرکت کرد ودر تعداد زیادی از آن ها نیز برنده شد.

رونی کولمن

 ونی کولمن با هشت بار قهرمانی در مسابقات مستر المپیا مشترکاً به همراه لی هنی با عنوان بزرگترین بدنساز تمام دوران شناخته می‌شود. به علاوه وی با ۲۶ بار قهرمانی در مسابقات فدراسیون جهانی بدن‌سازی و تناسب‌اندام رکورد دار محسوب می‌شود. این رکورد پیشتر با ۲۲ بار قهرمانی از آن وینس تیلور بود که این رکورد توسط کولمن در ۵ نوامبر ۲۰۰۴ شکسته شد. بعد از فارغ‌التحصیلی او به عنوان افسر پلیس در آرلینگتون تگزاس به خدمت در آمد و در آنجا بود که همکارش به او پیشنهاد کرد تا در باشگاه دابسون تمرین کند. در سال ۱۹۹۰ با قهرمانی در رده سنگین وزن مسابقات آماتوری مستر تگزاس نشان داد که آینده خوبی را در پیش دارد.

رگ پارک

رگ پارک دومین بدنساز شناخته شده در بریتانیا اسـت. او موفق بـه کسب عناوین بسیار زیادی در زمان خودش شده اسـت. رگ درسال ۱۹۲۸ متولد شد و همواره انسانی بزرگ و عالی مقام بوده اسـت. او توانست بـه یکی از افراد ثروتمند جامعه و نیز یکی از بدنسازان فوق العاده زمان خود تبدیل شود.

کوین لورون

این قهرمان دو ملیتی در جولای سال 1968 از پدر ایتالیایی و مادر افریقایی در رم ایتالیا متولد شد. او به موسیقی علاقه مند است وعضو گروه «فول بلون» میباشد. همچنین او دومین بدنساز حرفه ای است که بعد از آرنولد به دنیای هنر آمده است.او همچنین در دوومیدانی هم دستی دارد و در یکی از مسابقات دو ۱۰۰ مترنفر دوم شد که نشان دهنده بالا بودن آمادگی جسمانی اش است

 شان ری

در سال 1986 یک مرد آمریکایی طی مصاحبه ای عنوان كرد كه: «سرنوشتم این است كه مسترالمپیا شوم و هیچ چیز در دنیا نمی تواند این را تغییر دهد». او کسی نبود به جز شان ری افسانه‌ای! از جمله نخستین دستاوردهای او می توان به كسب جایگاهی در تالار افتخارات دوران دبیرستان اشاره كرد.

آرنولد شوارتزنگر

آرنولد شوارتزنگر دومین بدنساز برتر دنیا و بازیگری بینظیر اسـت. آرنولد اهل امریکا اسـت و افراد بسیاری در سرتاسر دنیا را علاقمند بـه ادامه دادن راه خود کرده اسـت.

بهترین بدنسازان ایرانی

علی تبریزی

یکی از بدنسازان ایرانی که توانسته پا به عرصه جهانی بگذارد علی تبریزی است. او یکی از اسطوره‌ های رشته پرورش اندام و یکی از معروف ترین بدن سازان در ایران به حساب می ‌آید.

موسی اسماعیل پور

یکی از مشهورترین مربیان بدنسازی ایران به حساب می‌آید و تاکنون عناوین مختلفی را در رشته بدنسازی کسب کرده است. همچنین او مربی بسیاری از هنرمندان از جمله امیر تتلو نیز بوده است.

  • متولد ۱۳۶۰ در شهرستان بابل

وحید بهارلو 

وحید بهارلو یکی دیگر از قهرمانان بدنسازی ایرانی بی شک یک حرفه ای در دسته وزنی آزاد محسوب می شود هم اکنون بیشتر به کار مربیگری می پردازد.و در سال ۲۰۱۷ برای مسابقات اسپانیا، با هدایت استاد محرم پناهی اعزام شد.

 

هنوز هیچ دیدگاهی درج نشده است. شما اولین باشید!