هفت‌ویک | فروشگاه اینترنتی آنلاین

معرفی انواع لباس عروس جدید بیشتر بدانید

بهترین بازیگران مرد هالیوود_هفت ویک66594

۱۴۰۰/۶/۲۳ سپیده ایمانپور

واکین فینیکس (Joaquin Rafael Phoenix)

تولد: سال ۱۹۷۴ میلادی

فیلم‌های برتر: فیلم Gladiator، فیلم Her، فیلم The Master، فیلم Joker

مهم‌ترین جوایز: دریافت یک جایزه اسکار

بسیاری از منتقدین و اهالی سینما نام واکین فینیکس را درکنار نام دنیل دی لوئیس از لحاظ متعهد بودن به نقشی که می پزیرند، قرار می‌دهند. فینیکس در سال ۱۹۷۴ در پورتوریکو متولد شده است و وقتی تنها هشت سال سن داشت حرفه بازیگری خود را آغاز نموده است.  واکین فینیکس به‌ حدی نقش به‌یادماندنی در کارنامه حرفه‌ای خود دارد که بدون شک نمی‌توان در یک یا دو پاراگراف به آن‌ها بپردازیم. یکی از اولین و بهترین نقش‌آفرینی‌های او به فیلم گلادیاتور تعلق دارد که درکنار راسل کرو توانستند یکی از بهترین فیلم‌های تاریخی را به‌تصویر بکشند. از دیگر ایفای نقش‌های زیبای او می‌توانیم به نقش تئودور در فیلم نشعور her و نقش فردی کوئل در فیلم The Master اشاره کنیم. آخرین فیلم مهمی که فینیکس را در آن تماشا کردیم فیلم Joker می باشد  که به‌عقیده بسیاری بهترین ایفای نقش فینیکس مربوط‌به این فیلم می‌شود. او پس از سه بار نامزدی برای کسب جایزه اسکار درنهایت در سال ۲۰۲۰ برای بازی در فیلم جوکر به این جایزه در بخش بهترین بازیگر نقش اصلی مرد دست پیدا کرد.

 

رابرت دنیرو

 

 

Best Male Actors

 

 

 

شاید بتوان بزرگترین بازیگر تاریخ سینما را رابرت دنیرو ( Robert De Niro ) نامید. این حرف را براساس تحلیلی که در سال 2015 انجام شد می‌توان به اثبات رساند. در سال 2015 آماری مبنی بر نقش‌های کلیدی بازیگران تهیه شد که در رأس آن‌ها رابرت دنیرو با 7 نقش ماندگار جای گرفت و بدین ترتیب بزرگترین بازیگر همه دوران تاریخ سینما شد.

رابرت دنیرو 

دنیرو تاکنون در بخش‌های زیادی از جشنواره‌های معتبر سینمایی نامزد کسب جایزه شده که از بزرگترین آن‌ها می‌توان 2 اُسکار « بهترین بازیگر مکمل نقش مرد در فیلم پدرخوانده 2 » و « بهترین بازیگر مرد با درخشش در فیلم گاو خشمگین » نام میتوان برد . این را نیز درنظر داشته باشید که فقط جوایز اُسکار این بازیگر را ذکر کردیم و اگر بخواهیم تمامی جوایز این چهره بزرگ را لیست کنیم لیستی طولانی و بلندپایه ای تشکیل می شود.

بهترین فیلم های رابرت دنیرو که می توان به ان هااشاره کرد: 

پدرخوانده قسمت دوم - The Godfather II - سال تولید : 1974

Goodfellas - سال تولید : 1990

راننده تاکسی - Taxi Driver - سال تولید : 1976

مخمصه - Heat - سال تولید : 1995

خیابان‌های پایین شهر - Mean Streets - سال تولید : 1973

طبل را آهسته بزن - Bang The Drum Slowly - سال تولید : 1973

شکارچی گوزن - Deer Hunter - سال تولید : 1978

گاو خشمگین - Raging Bull - سال تولید : 1980

روزی روزگاری در آمریکا - Once Upon A Time In America - سال تولید : 1984

تنگه وحشت - Cape Fear - سال تولید : 1991

 

کریستین بیل (Christian Charles Philip Bale)

تولد: سال ۱۹۷۴ میلادی

فیلم‌های برتر: سه‌گانه شوالیه تاریکی، فیلم American Psycho، فیلم The Fighter

مهم‌ترین جوایز: کسب یک جایزه اسکار

به‌احتمال زیاد کریستین بیل می‌تواند به‌عنوان یکی از متعهد ترین( نمونشو در ادامه خواهیم گفت)  بازیگران آمریکایی به‌شمار رود. کریستین چارلز فیلیپ بیل در سال ۱۹۷۴ در کشور ولز متولد شد و خیلی سریع توانست راهش را به سینما پیدا کند. او تنها ۱۳ سال سن داشت که در فیلم امپراتوری خورشید به کارگردانی جناب استیون اسپیلبرگ نقش شخصیت اصلی را ایفا کرد و همین ایفای نقش باعث شد تا توجه بسیاری از منتقدین سینمایی به او معطوف شود. در سال ۲۰۰۰ و با نقش‌آفرینی استادانه خود در فیلم American Psycho تحسین تمام اهالی سینما را به‌دست آورد و توانست وارد جرگه بازیگران درجه یک سینما شود. او برای حضور در فیلم The Machinist وزن خود را ۲۹ کیلو کاهش داد و سال‌ها بعد برای فیلم American Hustle وزن خود را به ۱۰۲ کیلوگرم رسانده است بخاطرهمین تلاش های او جز بهترین ها می باشند. 

 

 

 لئوناردو دی کاپریو

مسلما یکی از بهترین بازیگران مرد هالیوود لئوناردو دیکاپریو می باشد . کسی که از بزرگ ترین سلبریتی‌های سینما به شمار می‌رود. دیکاپریو نخستین بار در سال 1989 کار خودرا با ایفای نقشی در یک سریال تلویزیونی آغاز کرد و از آن روز تابه‌الان تبدیل به یکی از مهم‌ترین افراد هالیوود می شود. 

او تاکنون 6 بار نامزد دریافت جایزه اُسکار شده که ازاین بین تنها یک‌بار و آن‌هم در سال 2014 توانست « جایزه اُسکار بهترین بازیگر مرد » را دریاف کند. لئوناردو با ایفای نقش هیو گلاس در فیلم « ازگور برخواسته - Revenant » این جایزه را کسب کرد. در حالت کلی دی‌ کاپریو 161 بار نامزد کسب جایزه بوده که ازاین بین موفق شده 54 عنوان کسب کند; جایزه اُسکار، جوایز فیلم بفتا، جایزه گلدن گلوب و جایزه انجمن بازیگران فیلم از جمله مهم‌ترین جوایز کسب شده توسط این بازیگر است

از بهترین فیلم های لئوناردو دی کاپریو می توان به: 

تلقین - Inception - سال تولید : 2010

جانگوی آزاد شده - Django Unchained - سال تولید : 2012

مرحوم - The Departed - سال تولید : 2006

گرگ وال استریت - The Wolf Of Wall Street - سال تولید : 2013

جزیره شاتر - Shutter Island - سال تولید : 2010

تایتانیک - Titanic - سال تولید : 1997

اگه می‌تونی منو بگیر - Catch Me If You Can - سال تولید : 2002

از گور برخواسته - The Revenant - سال تولید

 

برد پیت (Bradley Pitt)

تولد: سال ۱۹۶۳ میلادی

فیلم‌های برتر: فیلم SE7EN، فیلم Fight Club، فیلم Inglourious Basterds

مهم‌ترین جوایز: کسب دو جایزه اسکار

به یکی از خوش‌سیماترین بازیگران هالیوود رسیدیم، ویلیام بردلی پیت یا همان برد پیت خودمان که به‌قدری فیلم خوب در کارنامه خود دارد که برای انتخاب کردن بهترین فیلم‌های او بدون شک کار بسیار و خیلی خیلی  سختی پیش رو خواهیم داشت. برد پیت در سال ۱۹۶۳ در آمریکا متولد شد و علاوه‌بر بازیگری در حرفه تهیه‌کنندگی نیز فعالیت زیاد و موفقی داشته است. در کشور ما احتمالا برد پیت را در دهه‌های گذشته با فیلم‌هایی مانند آقا و خانم اسمیت و فیلم تروآ بیشتر می‌شناسند و احتملا از فیلم‌های پرطرفدار این بازیگر در کشور ما محسوب می‌شوند. زندگی شخصی برد پیت بسیار پرحاشیه بوده؛ او پس از ازدواج ناموفق خود با جنیفر انیستون با یکی دیگر از بازیگران سرشناس هالیوود یعنی آنجلینا جولی ازدواج نمود که این ازدواج هم پس از پنج سال به پایان خود رسید.

 

آنتونی هاپکینز

 

 

Anthony Hopkins

 

یکی دیگر از بزرگترین بازیگران سینما آنتونی هانکینز می باشد . علاوه براین هاپکینز از بزرگترین نویسندگان و کارگردانان جهان ن به شمار می رود نتونی از موفق‌ترین چهره‌های سینما محسوب می‌شود. کسی که در دوران حرفه‌ای خود 1 جایزه اُسکار، 3 جایزه بفتا، دو جایزه امی و یک جایزه گلدن گلوب کسب کرده.

او نخستین بار با درخشش در فیلم « شیر در زمستان » خود را به عرصه هنر و سینما ثابت کرد. درواقع او یکی از عوامل موفقیت فیلم شیر در زمستان بود که 3 جایزه اُسکار گرفت.

 

 

بهترین فیلم‌های آنتونی هاپکینز

سکوت بره‌ها - The Silence of The lambs - سال تولید : 1991 « جایزه اُسکار آنتونی در این فیلم به دست آمد. »

ثور - Thor - سال تولید : 2011

هانیبال - Hannibal - سال تولید : 2001

اژدهای سرخ - Red Dragon - سال تولید : 2002

مرد فیل‌نما - The Elephant Man - سال تولید : 1980

با جو بلک آشنا شوید - Meet Joe Black - سال تولید : 1998

دنیای غرب - WestWorld - سال تولید : 2016 « سریال »

نوح - Noah - سال تولید : 2014

 

 

 

جانی دپ (John Christopher Depp II)

تولد: سال ۱۹۶۳ میلادی

فیلم‌های برتر: مجموعه دزدان دریایی کارائیب، فیلم Finding Neverland، فیلم Sweeney Todd

مهم‌ترین جوایز: سه بار نامزد کسب جایزه اسکار

جانی دپ را می‌توانیم یکی از سودآورترین بازیگران هالیوود برای سازندگان فیلم‌های سینمایی خطاب کنیم. فیلم های جانی دپ تابه‌امروز ۳.۱ میلیارد دلار در آمریکا و بیش از ۷.۵ میلیارد دلار در جهان فروش داشته‌اند. او در سال ۱۹۵۳ میلادی در ایالت کنتاکی در آمریکا متولد شد در طول زندگی خود در حوزه‌هایی مانند تهیه‌کنندگی و موسیقی و البته بازیگری فعالیت زیادی داشته است. جانی دپ بااینکه در زندگی شخصی خود دچار حاشیه‌های فراوانی شده است ولی به‌هیچ‌وجه این حاشیه‌ها روی بزرگی او سایه ننداخته‌اند. او در سال ۲۰۰۱ به‌عنوان یکی از ۲۰ چهره برتر دنیای سرگرمی و در سال ۲۰۱۲ از نگاه سایت IMDB به‌عنوان بهترین بازیگر ۱۰ سال گذشته انتخاب شد. او همچنین از نگاه این سایت درمیان ۱۰۰ بازیگر برتر تاریخ سینما رتبه شصت و هفتم را دراختیار دارد. جانی دپ تاکنون ۳ بار نامزد کسب جایزه اسکار شده که همیشه دستش از این جایزه کوتاه می ماند 

هنوز هیچ دیدگاهی درج نشده است. شما اولین باشید!