هفت‌ویک | فروشگاه اینترنتی آنلاین

معرفی انواع لباس عروس جدید بیشتر بدانید

عطر مناسب مجالس عزاداری -هفت ویک38108

۱۴۰۱/۱/۱۵ سپیده ایمانپور

 

برای شرکت در مراسم عزاداری باید به شکل موجه­ای حضور داشت. ظاهر افراد باید در عین شیک بودن زننده نباشد. باید آراسته ولی بدون هیچ آرایشی در عزاداری­ها شرکت کرد.

 

چندین اسانس تشکیل یک رایحه برای عطرها را خواهند داد. بنابراین باید در هنگام انتخاب عطر مناسب مراسم عزاداری به رایحه عطر توجه ویژه­ای داشته باشیم.

  • به طور مثال، به هیچ وجه از عطرهای گرم و تلخ استفاده نکنید. زیرا این رایحه نشان دهنده غرور بوده و حس خوبی در مراسم عزاداری ایجاد نمی­کند.
  • رایحه عطر مناسب عزاداری اغلب ملایم یا ملایم و خنک باشد. این قبیل عطرها احساس آرامش و رفع خستگی به افراد انتقال می­دهد. عطر مناسب مراسم عزاداری بهتر است از اسانس­هایی مانند میوه و مرکبات، گل­های خوشبو تهیه شوند.

 

  • عطر مناسب مراسم عزاداری باید روحیه را تقویت کند و طوری نباشد که افراد، بوی ناخوشایند و غیرقابل تحملی را استشمام نمایند.

 

Card image cap

چند نمونه عطر برای مراسم های عزاداری

 

  1. زنانه ورساچه مدلCrystal Noir

 

ورساچه یکی از برندهای معروف و محبوب در صنعت عطرسازی است که در کشور ایتالیا فعالیت دارد. عطر کریستال نویر دارای ترکیبات میوه، گل و مرکبات می باشد که جزو عطرهای پرفروش بازار عطر و ادکلن زنانه است. با اسپری کردن این عطر خوشبو می توانید بوی میوه ها و گل های خوش عطر را استشمام کنید. این عطر مناسب مراسم عزاداری در هوای خیلی گرم می باشد که تا ماندگاری آن به مدت 7 ساعت است.

 

2- دانهیل لندن مردانه

 

عطر پرطرفدار و محبوب دانهیل لندن، یکی دیگر از انواع عطر مناسب مراسم عزاداری است.

اما لازم به ذکر بوده که باید از این عطر کاملا خنک و ملایم، تنها در فصل تابستان استفاده کنید.دانهیل آبی مناسب برای شیک پوشان، مراسم کاری و همچنین مراسم خاص خواهد بود.

ماندگاری دانهیل تا ده ساعت و رایحه­ای که استشمام می­کنید تشکیل شده از نارنگی ، لیچی ، کنار ، ترنج، پرتقال ، اقاقیای برزیلی ، آب دریا، مشک ، لوبان ، عنبر سائل ، دانه تونکا می­ باشد.

 

3- انتیک طلایی زنانه

این عطر یک رایحه خنک و ملایم را به ارمغان آورده، ترکیبات آن باعث شده تا بتوان از آن در تمام فصول سال استفاد نمود. آنتیک طلایی از مرکبات و گل­های با رایحه ملایم تهیه شده و استشمام آن موجب آرامش بخشی می ­شود­

 

4-بولگاری مردانه

 

این عطر بخاطر رایحه های تر و تازه و ملایمی که دارد می تواند هرکسی را جذب شما کند و از این جهت گزینه بسیار خوبی برای استفاده در مراسم عزاداری می باشد. هنگامی که این عطر را روی خود اسپری می کنید در ابتدا متوجه بوی برگ درخت نارنج، پرتقال ماندارین و پرتقال خواهید شد که ترکیب شیرین آن موجب ایجاد شادی و نشاط می شود. بعد از اینکه مدتی را سپری کردید نت های میانی با ترکیب جلبک دریایی، اسطوخودوس و گل پنبه جایگزین نت های ابتدایی می شوند و این ترکیب اقیانوسی با بوی تند خود موجب افزایش هیجان در شما می شود. نت های پایانی با بوی عنبر، گیاه پاتچولی، چوب درخت سرو و ویرجینا و نت های چوبی جای نت های میانی را می گیرند.

هنوز هیچ دیدگاهی درج نشده است. شما اولین باشید!