هفت‌ویک | فروشگاه اینترنتی آنلاین

معرفی انواع لباس عروس جدید بیشتر بدانید

مزایاو معایب برس حرارتی -هفت ویک89029

۱۴۰۱/۱/۸ سپیده ایمانپور

برس حرارتی ابزاری جدید در صنعت آرایشگری می باشد که با این وسیله برقی به راحتی میتوان موهای خود را شانه کرد و مو ها را بدون استفاده از اتو مو صاف کرد بیشترین استفاده این برس برای مو های بلند است

 

شکل و ظاهر

برس حرارتی وسیله ای شبیه به برس معمولی اما برقی است که انرژی الکتریکی را به حرارت تبدیل و از طریق دندانه های برس این گرما به موها منتقل می شود. برس حرارتی ضمن خشک کردن موها، آنها را صاف می کند و یا حالت می دهد. همینطور که با برس حرارتی موهای خود را شانه می کنید ضمن اینکه گره موهای تان باز می شوند، صاف و حالت دار نیز می شوند .

 

 

  • صاف کننده سریع مو (Fast Hair Straightener)
  • برس صاف کننده سریع مو (Fast Hair Straightener Brush)
  • برس صاف کننده سرامیکی (Ceramic Straightener Brush)
  • برس جادویی مو صاف کن (Magic Fast Hair Straightener Brush
Card image cap

 

مزایای برس‌های حرارتی

صاف کردن موهایتان را با برس‌ حرارتی به آسانی و در کمترین زمان انجام دهید

  • - کاربردهای متفاوت: برس کردن،حالت دهی و نیز همچنین صاف کردن مو سه کاربردی است که یکجا در برس‌های حرارتی جمع شده است و دیگر لازم نیست به منظور هریک از این عمکردها یک دستگاه جداگا مثل سشوار و اتومو وحالت دهنده و ...... را تهیه کنید. 
  • - صرف کمترین زمان: شما معمولا روزانه باید زمانی هر چقدر هم اندک  را برای آراستن موهای خود اختصاص دهید. قطعا با استفاده از برس‌های حرارتی، می‌توانید در وقت خود صرفه جویی کنید. شما می‌توانید بدون صرف زمان برای تقسیم بندی موهایتان و نظم خاصی آن‌ها را صاف کنید و یا حالت دهید یعنس با یک تیر دو نشان بزنید هم حالت دهید و هم شانه بزنید ان هم در زمان کمتر از ۱۰ دقیقه.
  • - استفاده آسان: کار با سشوار و اتو مو برای افراد تازه‌کار آسان نیست و اغلب برای حالت دادن و یا صاف کردن موهای خود با این دستگاه‌ها نیاز به کمک شخص دیگری دارند. اما یکی از مزایای خوبی که این برس‌های حرارتی استفاده آسان از آن‌هاست و خودتان می‌توانید به راحتی به حالت دهی موهایتان بپردازید.
  • - آسیب‌رسانی کمتر به مو: برس‌های حرارتی به دلیل حرارت کنترل شده ای که دارند، در صورت استفاده غلط باعث آسیب و یا سوختگی پوست و مو نمی شود البته نسبت به دستگاه هایی مثل اتومو و سشوار اسیب خیلی خیلی کمتر و کنترل شده ایی دارد .
  • - حمل آسان: برس‌های حرارتی تفاوت زیادی با برس معمولی شما ندارد و شما می‌توانید به همان راحتی آن را همراه خود داشته و جابه جا کنید. فضای اشغالی کم و وزن سبک این دستگاه در مقایسه با سشوار بسیار قابل توجه می باشد و در واقع جایی به اندازه یک شانه می گیرند که البته خودتان می توانید حتی سایز جسبی ان را انتخاب کنید تا راحت تر حمل شوند .

 

  • اتوی مو برای صاف‌ کردن  موهای خیلی ضخیم، فِر یا وِز انتخاب بهتری است. چون وقتی موها بین صفحات اتو پِرِس می‌شوند، حرارت به‌طور مؤثرتری به موها انتقال می‌یابد.
  • با استفاده از اتوی مو موها کاملا می‌خوابند و لخت می‌شوند و حالت وزی مو کاملا از بین خواهد رفت .
  • اثر استفاده از اتوی مو پایدارتر است. نمی‌توان گفت دقیقا چند روز. چون به نوع مو هم بستگی دارد. اما احتمالا تا حمام بعدی نیازی به اتوکشی مجدد نخواهید داشت و تقریبا تا یک هفته مو هایتان صاف و شلاقی می ماند .
  • اتوهای با قابلیت تولید یون، علاوه‌ بر  جلوگیری از افزایش درخشندگی موها الکتریسیته ساکن مو را هم از بین می‌برند.
  • برس حرارتی برای موهای ضعیف و مستعد آسیب انتخاب مطمئن‌ و خوب تی است.
  • برس‌های حرارتی، چه مسطح چه چرخشی، کمی حالت  حجم‌دهندگی دارند. البته چرخشی‌ها گویا بیشتر. ازاین‌رو برس حرارتی برای مرتب‌کردن موها به‌حالت طبیعی انتخاب مناسب‌تری است.
  • در برس‌های حرارتی مشکل سوختن موها براثر داغی غیریکنواخت وجود ندارد.
  • برس‌‌های حرارتی هم مانند اتوی مو درصورت برخورداری از فناوری تولید یون قادر به درخشان‌ترکردن موها و رفع الکتریسته ساکن مو می باشنر
  • برس حرارتی کاربردی اسن تری دارد. چون هم‌زمان با صاف‌کردن موها عمل شانه‌زدن را هم انجام می‌دهد.
  • برس حرارتی برای استفاده مکرر انتخاب نسبتا کم‌ضررتری است و می توانید حتی در طول روز دو بار مصرف کنید .
  • برخی معتقدند که سرعت کار با اتو بیشتر است. اما اگر ازلحاظ سطح صفحه نگاه کنیم، برس‌های حرارتی سطح بزرگ‌ تری را دارا می باشند درنتیجه مقدار بیشتری از موها را در هر حرکت پوشش می‌دهند. به‌علاوه نیازی به تقسیم‌بندی مو نیست. البته درصورت تقسیم‌ بندی  نتیجه بهتری خواهید گرفت. اما برای صاف‌کردن موها با اتو قطعا ابتدا باید تقسیم‌بندی انجام دهید.
  • برس‌های حرارتی  احتمال اسیب زدن  کمتری دارند. نوک گرد دندانه‌ها، که معمولا نایلونی یا سیلیکونی است، مانع تماس مستقیم سطح داغ برس با پوست می‌شود.
  • یکی از بهترین کارکرد های برس حرارتی حداقل آسیبی است که به مو می رساند چرا که مانند برس تنها روی موها کشیده می شود و حرارت درست و صحیحی به موها می دهد که باعث سوختن و آسیب رساندن به مو نخواهد شد.
  • یک وسیله چند کاره : برس های حرارتی هم موها را شانه کرده هم صاف می کنند و هم حالت زیبایی به موها می بخشند و دیگر لازم نیست برای هریک از این کارها یک دستگاه جداگانه تهیه کنید.
  • امکان استفاده ی مکرر : ازآن جا که اتوهای مو حرارت زیادی دارند، استفاده ی مکرر از آن ها می تواند مضراتی برای موها به همراه داشته باشد اما برس های حرارتی باتوجه به دمای کمی که دارند برای استفاده ی مکرر در طی روز یا هفته مشکلی ندارند.جلوگیری از الکتریسته ی ساکن : چه برس معمولی و چه اتومو موجب الکتریسیته شدن موها می شوند، اما برس های حرارتی با تولید یون های منفی از این پدیده جلوگیری می کنند.

 

شیوه‌ی استفاده برس حرارتی

به کار بردن این شانه چون برس کشیدن موها بسیار آسان است و نیاز به تخصص و  هنر خاصی ندارد. کافی است برس را از سمت بالا (ریشه مو) به پایین (نوک مو) از رو و زیر موها بکشید. در هنگام این عمل پایین موها را با دست دیگر بگیرید تا دسته مو کشیده شده و از لابلای دندانه های شانه عبور بدهید تا یه همین راحتی مو هایتان شانه شود و اراسته تر دیده شوید

 توجه داشته باشید که هیچ بخشی از مو خارج از محیط دندانه ها نباشد. اگر چنین شد از حجم دسته مو کم کنید تا به راحتی لای دندانه ها قرار بگیرد. این عمل را از یک طرف شروع کرده و آنقدر پیش بروید تا به سمت دیگر برسید. پیش از استفاده حتما از تمیز بودن موهای خود و پاک بودن آنها از هرگونه چربی اطمینان حاصل فرمایید پس بهتر است بعد از حمام که تقرییا ۸۰ درصد مو هایتان خشک شده بود از این وسیره استفاده کنید به یاد داشتهب اشید استفاده یک بار ان در طول هفته می تواند حالت دلخواه را به شما دهد.

نگهداری از برس حرارتی

  1. این دستگاه مانند هر دستگاه الکتریکی دیگری برای حفظ سلامت خودش باید به دور از رطوبت و آب باشد.
  2. بعد از هر بار استفاده و یا در صورتی که استفاده از این وسیله طولانی مدت شد، دو شاخه دستگاه از پریز برق جدا شود.
  3. اگر هر گونه نوسانات شدید برقی مشاهده کردید، از روشن کردن برس حرارتی و هر دستگاه برقی دیگری پرهیز کنید.
  4. مراقب باشید ضربه شدیدی به دستگاه وارد نشود یا از دستتان نیفتد.
  5. برس مو را در معرض تابش مستقیم آفتاب و گرمای شدید قرار ندهید.

 

هنوز هیچ دیدگاهی درج نشده است. شما اولین باشید!