هفت‌ویک | فروشگاه اینترنتی آنلاین

معرفی انواع لباس عروس جدید بیشتر بدانید

شورت قاعدگی_هفت ویک2181

۱۴۰۱/۷/۲۱ سپیده ایمانپور

یکی از قدیمی ترین سبک لباس ، شورت ه است. انواع مدل شورت در طی تاریخ تولید و طراحی شدند که هر کدام علاوه بر زیبای بیشتر، برای هدف و نیاز خاصی تولید شده اند. اطلاع از انواع مدل شورت و معرفی ویژگی و کاربرد هرکدام میتواند به انتخاب صحیح شما در خرید مناسب تر این سبک از پراستفاده ترین نوع لباس زیر کمک شایانی کند. 

ناحیه تناسلی خانم‌ها و واژن یکی از حساس‌ترین نقاط از بدن است که برای جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های قارچی و پوستی باید حتما به بهداشت آن توجه زیادی داشته باشند.

 

از همین روی مهم‌ترین و اصلی‌ترین موردی که باید در انتخاب شورت مناسب دقت کرد بر اساس شرایطی است که در ناحیه تناسلی دارید.

 

شورت انتخاب باید دارای بافتی کاملا نرم در بخش تناسلی باید که موجب سایش و حساسیت روی پوست این ناحیه نشود. همچنین جنس این بخش بهتر است که از الیاف کاملا طبیعی باشد و از تعریق کردن که موجب ایجاد عفونت واژن و بیماری‌های قارچی و پوستی خواهد شد جلوگیری نماید

در زمان پریود و عادت ماهانه نیز استفاده از شورت مناسب اهمیت بالایی دارد. در این دوران باید از شورتی استفاده کنید که موجب گرما و افزایش رطوبت بین ران‌ها نشود، چرا که این گرما موجب ایجاد باکتری‌هایی خواهد شد که عفونت و بیماری را به دنبال دارد. در زمان عادی هم حتما سعی کنید که از شورت مناسب برای جلوگیری از چنین چیزی استفاده کنید.

 

 

 

انواع شرت

 

شورت فانتزی (شامل مدل های متنوع زیادی مانند انواع مدل لامبادا، بکلس، نخی، بیکینی، سی استرینگ و… است.)

 

• شورتکس یا شورت قاعدگی (این مدل از شورت بهداشتی در دوران پریودی بانوان، مورد استفاده قرار می گیرد.)

 

شورت اسلیپ (نوعی لباس زیر مناسب استفاده روزانه)

 

• شورت نخی (بهترین جنس از لباس زیر که توسط پزشکان و متخصصان توصیه میشود. 

 

شورت دو نفره ( در ادامه برای شما توضیح خواهیم داد )

 

 

 

انواع برش شرت

 

اسلیپ : به دسته شور هایی گفته می شود که برش هفتی را دارند و معمولا برای شورت های زنانه اکثر شورت ها اسلیپ هستند.

 

نیم پا : شورت هایی هستند که پاچه به نسبت کوتاه تری را دارند نیم پا هستند

 

پادار بلند : به دسته شورت هایی گفته می شود که پاچه بلندی را دارند و اکثرا از جنس گیاهی مودال هستند.

 

 

 

 

 

لامبادا : شورت زنانه لامبادا به دسته شورت هایی گفته می شود که یک پارچه به وسیله نخ ها به هم متصل شده جنس این دسته از شورت ها تور هستند.

 

لیزری : به دسته شورت هایی گفته می شود که با بیشترین دقت سعی شده تا شورت کاملا بدون درز باشند و جنس به نسبت نرم تری را دارند.

Card image cap

گنی : به دسته شورت هایی گفته می شود که پارچه بیشتری در بالای آن داشته باشد 

شورت سی استرینگ چیست؟

تقاضا برای لباس زیر فانتزی، چه از نوع شورت های زنانه و چه مردانه در قرن نوزدهم میلادی؛ باعث طراحی و تولید شورت های استرینگ شد. طرح و ساختار شورت string نشات گرفته از مدل شورت تانگا یا Thong است. این مدل از لباس زیر، جزو شورت های فانتزی و اسپورت دسته بندی می شود، که در قرن بیستم نیز محبوبیت زیادی پیدا کرد. نیاز به لباس زیر های متمایز و خاص، باعث پیدایش و اختراع این مدل از شورت های فانتزی شد. در زیر، انواع مدل های شورت استرینگ مانند g-string و c-string را همراه با عکس و مشخصات مشاهده می کنید.

 

شورت لامبادا

 

 به آن دست شورت‌هایی می‌گویند که از پشت با یک نخ پارچه‌ای به هم وصل شده‌اند؛ اما شورت‌های لامبادا نه فقط برای داشتن یک رابطه عاطفی جذاب به کار می‌آید بلکه بعضی از خانم‌ها برای مصرف روزانه نیز از آن استفاده می‌کنند.

 

حتماً برای شما هم پیش آمده که قصد رفتن به مهمانی یا مجالسی را داشته باشید و هر شورتی را که امتحان کنید باز هم خط آن در لباس شما پیدا باشد؟ مخصوصاً اگر جنس لباس شما از ساتن باشد این خط بسیار آزار دهنده می‌شود.

 

 

 

داشتن حساسیت های پوستی را نمی‌شود در نظر نگرفت، بعضی از خانم‌ها به جنس‌های مختلف شورت لامبادا حساسیت دارند و نمی‌توانند مدت طولانی از آن استفاده کنند.

 

 

 

البته شورت لامبادا به علت نداشتن الیاف در کشاله ران معمولاً ایجاد حساسیت و ناراحتی‌های پوستی نمی‌کند اما بهتر است برای رعایت کردن بهداشت شورت لامبادا به مدت طولانی پوشیده نشود.

 

اگر از افرادی هستید که دارای حساسیت پوستی هستید حتماً از مدل شورت لامبادا که جنس آن نخ پنبه و صد درصد نخ باشد استفاده کنید. بعضی از مدل شورت لامبادا دارای الیاف تمام نخ هستند و شما می‌توانید به راحتی روزانه از آن استفاده کنید؛ اما در نظر داشته باشید که برای رعایت بهداشت از شورت‌های فانتزی تر به صورت روزانه استفاده نکنید.

شورت بیکینی

شورت بیکینی یکی از مدل لباس زیر های است که عموما در قسمت های کناری دارای با بند نازکی بسته میشوند و در اصل برای استفاده در کنار ساحل طراحی شده است. ویژگی عمومی این مدل لباس زیر ها، استفاده راحت و باز و بسته شدن آسان آنها است. همانطور که گفته شد، از شورت های بیکینی معمولا برای کنار دریا و ساحل استفاده میکنند.

 

شورتکس یا شورت قاعدگی

محبوب ترین مدل شورت زنانه؛ شورتکس یا شورت پربودی است. این لباس زیر برای زمان های که بانوان در دوران پریودی قرار دارند طراحی شده است. شورتکس (thinx period) با داشتن لایه ای اضافه از پارچه ضد آب؛ مانع از آلوده شدن سایر لباس ها در زمان پریودی می شود. استفاده از شورتکس لباس سکرت، باعث می شود که بانوان در دوران عادت ماهانه خود، احساس امنیت و اعتماد به نفس کنند و با خیال راحت به فعالیت های روزمره خود بپردازند بدون آنکه نگران نشئت خون به لباس خود باشند.

 

پرفروش ترین مدل شورتکس زنانه، مدل شورتکس مخصوص پریودی 618 است. این سبک از لباس زیر بانوان به دلیلی استفاده از مواد درجه یک، استیال شیک و قیمت مناسب در ایران جزو پرفروشترین مدل شورت زنانه قرار گرفته است.

 

شورت فرم دهی باسن

شورت با توجه به انواع مختلفی که دارد برای فرم دهی به باشن نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. در تولید شورت زنانه از انواع پارچه‌های نخی و کششی استفاده می‌شود که همین میزان کشش در کنار طراحی که در شکل ظاهری دارد موجب فرم دهی به باسن خواهد شد.

 

فرم دهی به باسن می‌توانید به منظور بزرگ‌تر نشان دادن، کوچک‌تر نشان دادن یا حتی در مواردی برای فرم دهی باسن به سمت بالا یا پایین انجام گیرد. اما در بیشتر مواقع خانم‌ها با توجه به نوع پوششی که برای شلوار انتخاب می‌کنند لازم است که از شورت مناسب استفاده کنند.

هنوز هیچ دیدگاهی درج نشده است. شما اولین باشید!