هفت‌ویک | فروشگاه اینترنتی آنلاین

معرفی انواع لباس عروس جدید بیشتر بدانید

تاثیرات کاندوم تاخیری _هفت ویک

۱۴۰۱/۹/۳ سپیده ایمانپور

زود انزالی چیست ؟

انزال زودرس زمانی اتفاق می‌افتد که مرد زودتر از زمانی‌که خود یا شریک جنسی‌اش دوست دارد، به انزال برسد. زود انزالی را شایع‌ترین اختلال جنسی در میان مردان می‌توان دانست؛ به طوری که آمارها نشان می‌دهد از هر ۳ مرد حداقل یکی از آنها در برخی موارد این مشکل را تجربه می‌کند. اگر زود انزالی به ندرت و فقط در بعضی مواقع رخ دهد، جای نگرانی نیست اما مشکل زمانی جدی خواهد شد که فرد در طول هر رابطه جنسی خود با زود انزالی مواجه می‌شود.

عوامل روانشناختی و بیولوژیکی مختلفی در ایجاد زود انزالی دخیل هستند. به کمک دارو، مشاوره و بکارگیری از تکنیک‌های جنسی می‌توان در صدد درمان مشکل زود انزالی بر آمده و رابطه جنسی را لذت‌بخش‌تر کرد. در این راستا می‌توان از محصولات کمک درمانی مثل کاندوم تاخیری یا اسپری تاخیری نیز بهره گرفت.

 

کاندوم تاخیری

 

کاندوم تاخیری همان طور که از نامش پیداست، وسیله‌ای است که به طور همزمان از ابتلا به بیماری‌های مقاربتی جلوگیری کرده و موجب افزایش زمان رابطه جنسی می‌شود. حتی در نگاه اول هم چنین وسیله‌ای بسیار جذاب به نظر می‌رسد.

در واقع می‌توان گفت که افراد فعال از نظر جنسی، با خرید این کاندوم‌ها، با یک تیر دو نشان زده‌اند. اما آن چه که موجب فروش بسیار زیاد این محصولات است، نه فقط ترس افراد از ابتلا به بیماری‌های جنسی؛ بلکه افزایش مشکل زود انزالی است.

گاهی انزال زودرس طبیعی بوده و بر اثر پرهیز طولانی از مسایل جنسی به وجود می‌آید. انزال زودرس دائمی، مشکلی جدی بوده و به عدم رضایت خود شخص یا شریک جنسی‌اش منجر می‌شود.

کاندوم تاخیری اصولاً برای ایجاد تاخیر در انزال افراد عادی ساخته شده‌اند و چندان مناسب مردانی که دچار زودانزالی یا اختلال نعوظ هستند، نیست. زیرا اثر تاخیری این کاندوم‌ها صرفاً متمرکز بر لامسه است در حالیکه ریشه اصلی بسیاری از موارد زودانزالی و اختلال نعوظ، در ذهن افراد است که نیاز به مشاوره پزشک دارد.

نحوه استفاده از کاندوم تاخیری

آموزش استفاده از کاندوم تاخیری به دلیل وجود ماده تاخیری در درون آن اهمیت دارد. طرز استفاده این کاندوم ها به این دلیل مهم است که اگر ماده بی حسی با محیط واژن همسر شما تماس پیدا کند، باعث خواهد شد که واژن زن بی حس شده و انزال او بیش از پیش به تاخیر افتد. در زیر می‌توانید روش صحیح استفاده از کاندوم را مشاهده کنید.

کاندوم را از لبه مشخص شده آن باز کنید.

با نگاه کردن به آن، پشت و روی آن را تشخیص می‌دهید.

در هنگام استفاده از کاندوم، آلت شما باید کاملاً در حالت بلند شده و سفت باشد.

دقت کنید که کاندوم را به آرامی بر روی آلت خود قرار دهید تا کاندوم آسیب نبیند و پاره نشود.

 

مزایای کاندوم تاخیری

سریع ترین روش در جهت بهبود زود انزالی و شما باید استفاده صحیح آن در جهت عملکرد بهتر را بدانید.

بدون تجویز دکتر میتوانید آن را در اختیار داشته باشید ولی حتما باید لوگوی سلامت و تاریخ انقضای آن را بررسی کنید(فروشگاه تیبوکا تمام این گزینه ها در جهت اطمینان مشتری را دارد)

علاوه بر لذت در رابطه جنسی موجب جلوگیری از بارداری و جلوگیری از انتقالی بیماری های جنسی نیز میشود.

به علت ضعیف تر شدن اعصاب لامسه آلت تناسلی لذت کمتری از رابطه جنسی خود می برید اما به نحوی طولانی تر شدن رابطه هم لذت بخش می باشد و از جهتی دیدن رضایتمندی شریک جنسی تان به شما احساس لذت بیشتری می دهد که از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

 

تاثیرات کاندوم تاخیری 

همان‌طور که اشاره کردیم، بستگی دارد چه مقدار ماده فعال مثل لیدوکائین در کاندوم به کار رفته باشد تا در ایجاد تاخیر موثر واقع شود. مثلا یکی از کاندوم‌هایی که به عنوان قوی‌ترین از آن یاد می‌شود، کاندوم 45 دقیقه است که ادعا شده تا ۴۵ دقیقه می‌تواند در به تاخیر انداختن انزال موثر باشد. اگرچه ممکن است تجربه شخصی افراد دقیقا همین مدت زمان را نشان ندهد اما به هر حال ترکیبات فعال موجود در این کاندوم می‌تواند مدت زمان چشمگیری انزال را به تاخیر بیندازد.

 

عوارض

کاندوم تاخیری با در بر داشتن مواد بی‌حس‌کننده‌ای همچون لیدوکائین و بنزوکائین موقتا به طور موضعی در ناحیه تناسلی آقایان بی‌حسی ایجاد کرده و همین امر موجب می‌شود تا برای دقایقی انزال به تاخیر بیفتد. در واقع کاندوم تاخیری برای مردانی کاربرد دارد که با مشکل زودانزالی مواجه بوده و قادر نیستند در زمانی‌که مایلند، به اوج لذت جنسی دست یافته و شریک جنسی خود را نیز به ارگاسم برسانند. استفاده از کاندوم تاخیری کاملا ایمن است مگر آنکه فرد به جنس کاندوم یا ترکیبات افزوده شده به آن حساسیت داشته و دچار واکنش‌های آلرژیک شود. با این حال گاهی نیز استفاده طولانی مدت از کاندوم تاخیری می‌تواند مضرات دیگری نیز در پی داشته باشد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:

حساسیت به لاتکس

بیشتر کاندوم‌های موجود در بازار از جنس لاتکس تولید می‌شوند که اتفاقا برای اکثر افراد نیز حساسیتی را ایجاد نمی‌کند. با این وجود برخی از افراد به لاتکس و کلیه محصولاتی که از جنس این ماده هستند، حساسیت دارند. حساسیت به کاندوم لاتکس معمولا با علائمی همچون خارش، تورم پوستی و کهیر نمود پیدا می‌کند. همچنین ممکن است فرد احساس کند که در تنفس دچار مشکل شده و گویی راه گلوی او بسته شده است. آنافیلاکسی بر اثر استفاده از کاندوم لاتکس کاملا بعید است اما غیر ممکن نیست. افرادی که به کاندوم‌هایی از جنس لاتکس حساسیت دارند، بهتر است از کاندوم‌های پلی اورتان یا کاندوم‌های پلی ایزوپرن استفاده نمایند. ماده اولیه این جنس از کاندوم‌ها نیز از لاتکس طبیعی است اما در آزمایشگاه تحت فرایندهایی قرار می‌گیرند که به واسطه آنها دیگر ایجاد آلرژی نخواهند کرد.

حساسیت به بنزوکائین و لیدوکائین

یکی دیگر از عوارض استفاده از کاندوم تاخیری در صورت حساسیت به ترکیبات افزوده شده به کاندوم جهت ایجاد تاخیر در انزال ایجاد می‌شود. گفتیم که این ترکیبات معمولا لیدوکائین و بنزوکائین هستند. دقت داشته باشید که عموما مقدار بکار رفته از این ترکیبات در کاندوم آن‌قدر زیاد نیست که خطراتی را به وجود آورد و بنابراین چنانچه پیشتر نیز اشاره کردیم، این مواد بی‌حس‌کننده را کاملا ایمن می‌توان در نظر گرفت. اما باز هم ممکن است برخی از افراد در صورت تماس با لیدوکائین و بنزوکائین دچار واکنش‌های آلرژیک شوند. در این صورت علائمی همچون تورم پوستی، بثورات پوستی، جوش، کهیر، خارش و یا حتی اختلال در تنفس ممکن است مشاهده شود.

کاهش لذت جنسی

در قسمت‌های بعدی عوارض کاندوم خاردار را نیز برای شما خواهیم گفت اما پیش از آن باید بدانید که به طور کلی برخی از افراد بر این باورند که استفاده از کاندوم از هر نوعی که باشد، میل جنسی را در آنها کاهش خواهد داد. در واقع بکارگیری از کاندوم موجب می‌شود تا تماس فیزیکی به طور مستقیم در بدن و آلت تناسلی زن و مرد وجود نداشته باشد و عدم احساس گرمای بدن در میل و لذت جنسی تاثیر منفی بگذارد. توجه داشته باشید که این مورد در مورد هر نوع کاندومی ممکن است صدق کند و تنها مربوط به کاندوم تاخیری نیست. افرادی که با استفاده از کاندوم احساس لذت جنسی کمتری می‌کنند، می‌توانند از کاندوم‌های بسیار نازکی که در بازار وجود دارد، کمک بگیرند. این کاندوم‌ها اگرچه نازک هستند اما مقاومت بالایی در برابر آسیب و پارگی دارند.

اختلال در نعوظ از عوارض کاندوم تاخیری است ؟

در هیچ‌یک از منابع علمی تاکنون عنوان نشده که استفاده از کاندوم تاخیری، اثر منفی روی نعوظ فرد خواهد گذاشت. کاندوم تاخیری فقط انزال را به تعویق می‌اندازد و روی erection و قدرت مرد در حفظ آلت تناسلی خود در حالت نعوظ اثری ندارد. با این حال برخی از افراد گزارش می‌دهند که با مصرف کاندوم تاخیری دچار اختلال در نعوظ شده‌اند. در این زمینه تحقیقات همچنان ادامه دارند.

هنوز هیچ دیدگاهی درج نشده است. شما اولین باشید!