هفت‌ویک | فروشگاه اینترنتی آنلاین

معرفی انواع لباس عروس جدید بیشتر بدانید

همه چیز درباره ژل مو و نحوه استفاده از آن

۱۳۹۸/۹/۱۰ زهرا یزدانی

ژل مو

ریزش مو در ابتدا با دیدن موهای اضافی بر روی شانه سر و گاهی پوست شما شروع می شود و ممکن است تا خالی شدن کف سر پیشرفت نماید. برخی از افراد ترجیح می دهند، کم مویی خود را پنهان نکرده و درمانی نیز اتخاذ نمی کنند؛ و برخی دیگر ممکن است کم مویی خود را با آرایش، موی مصنوعی یا کلاه و... بپوشانند، و گروهی دیگر از داروها و یا عمل های جراحی برای درمان ریزش موی خود استفاده می نمایند. اما باید توجه داشته باشید، قبل از هرگونه اقدام برای درمان ریزش مو، با پزشک متخصص در مورد علت ریزش مو و بهترین روش درمان پیشنهادی صحبت نمایید.در پوست سر یک فرد معمولی ۱۰۰ هزار تار مو، در افراد با موهای قرمز ۹۰ هزار،در افراد با موهای مشکی ۱۱۰ هزار و افراد با موهای بلوند ۱۵۰ هزار تار مو موجود میباشد.در سر بچه در هر سانتی متر مربع سر ۱۱۰۰ پیاز مو وجود دارد کـه این تعداد در سن ۲۵ سالگیبه ۶۰۰ و در سن ۳۰ الی ۵۰ سالگی بـه ۲۵۰ الی ۳۰۰ تار مو کاهش مییابد.از هر پیاز مو در حدود ۲۵ تار مو (پس از ریزش تـار مو قبلی) در طول حیات فرد رویش می کندکه هر کدام از آنها سالها باقی می ماند. مو از پروتئیـنی بـنـام کـراتین تشکیل یافته استاین همان ماده ای است که سـازنــده پر پرندگان، ناخن، سم و چنگال حیوانات می بـاشد.شکل دادن به مو تاریخچه‌ای بسیار طولانی به قدمت دوران باستان دارد.

در آن دوران از استوانه‌های  فلزی، روغن‌ها و مواد معطر برای این منظور استفاده می‌شد، اما امروزه... گاهی از مدل موهایمان خسته می‌شویم و تلاش می‌کنیم حالت یا مدل آن را تغییر دهیم. شکل دادن به مو تاریخچه‌ای بسیار طولانی به قدمت دوران باستان دارد. در آن دوران از استوانه‌های فلزی، روغن‌ها و مواد معطر برای این منظور استفاده می‌شد.ژل مو شناخته شده ترین و معمول ترین محصولات حالت دهنده مو میان زنان و مردان است. می توان گفت تقریباً همه ما حداقل یکبار از ژل مو برای حالت دادن مو هایمان استفاده کرده ایم. شاید به این دلیل باشد که ژل مو را در هر فروشگاه یا داروخانه ای به راحتی می توان پیدا کرد. علاوه بر آن، ژل مو نسبت به سایر محصولات حالت دهنده مو ارزان تر است و همچنین ژل مو محصلی کم خطر و بدون خطر است برای مو.ژل مو یک محصول عالی است برای زمانی که شما بخواهید موهایتان را طوری حالت دهید که سفت سر جای خود بایستد و تکان نخورد. ژل مو برای انواع مو ها با اندازه، ضخامت و جنس مختلف قابل استفاده است، البته به شرطی که زیاد اهمیت به خراب شدن موهایتان ندهید. ژل ها محصولات حالت دهنده بر پایه آب هستند که دارای ترکیبات الکلی و نگهدارنده های شیمیایی است. ژل معمولاً مو هایتان را براق و سفت می کند طوری که مو دیگر حالت انعطاف پذیری نداشته باشد.در واقع بزرگترین مزیت ژل مو این است که مو هایتان را دقیقاً به همان فرم و حالتی که دوست دارید، نگه می دارد اما با توجه به عوارض آن در مصرف بیش از حد، به طور روزانه پیشنهاد نمی شود.

1. برای فرم دهی به موهای کوتاه بسیار مناسب است.

2. وزی مو را از بین می برد

3. به مو حالت براق یا خیس می دهد.

کرم مو یک محصول حالت دهنده مو همه کاره است که می توان از آن برای موهای صاف یا فرفری استفاده کرد؛ همچنین برای موهای معمولی، ضخیم و یا زبر نیز می توان استفاده کرد. کرم مو یک ماده نرم و سبک است که بعد از استفاده از آن، مو چرب یا سفت یا شکننده  نمی شود. کرم مو، ایستایی و فرم مو را کنترل می کند و در عین حال درخشش و برق خاصی به مو می دهد.

هنوز هیچ دیدگاهی درج نشده است. شما اولین باشید!