هفت‌ویک | فروشگاه اینترنتی آنلاین

معرفی انواع لباس عروس جدید بیشتر بدانید

پودر دکلره بدون امونیاک -هفت ویک28800

۱۴۰۱/۲/۱۷ سپیده ایمانپور

دکلره به فرآیند روشن کردن مو گفته می شود و پودر آن از اجزای اصلی این فرآیند است. پودر دکلره یا روشن کننده ترکیبی شیمیایی است که باید با اکسیدان ترکیب شود. در غیر این صورت قابل استفاده نخواهد بود.

 

این پودر حاوی ترکیباتی قوی و موثری است که می توانند ملانین مو را از بین ببرند. از این رو باید آن را قبل استفاده از رنگ مو به کار برد. به وسیله پودر روشن کننده، مو برای رنگ کردن آماده می شود و همان رنگ دلخواه روی مو ایجاد می شود.

 

 

 

پودر دکلره 

 

پودر بی رنگ کننده مو یا دکلره در سه رنگ سفید، آبی و سبز و بنفش و خاکستری در بازار موجود است.

 

پودر سفید ضعیف ترین نوع این پودر است و برای موهای ظریف مناسب می باشد. علاوه بر این پودر سفید گزینه مناسب برای کسانی است که موهایشان آسیب دیده و یا به طور طبیعی رنگ روشنی دارد.

 

دکلره بنفش این پودر دکلره گیاهی بوده و در ترکیبات آن از آمونیاک استفاده نشده است. این پودر قابلیت روشن‌کنندگی بالا در کمترین زمان را نسبت به مدل‌های قبلی دارد. اگر نگران هویجی رنگ شدن موهای خود بعد از دکلره هستید بهتر است از این پودر دکلره استفاده کنید. این پودر روند شیمیایی ضعیفی دارد، به همین دلیل برای دکلره کردن موهای صورت و بدن استفاده می‌شود. اما اگر موهای شما نسبت به دکلره حساس است بهتر است از این نوع پودر استفاده کنید. 

 

پودر دکلره خاکستری

 

این پودر از مواد عالی بی ضرر مانند کربن تولید می‌شود و نسبت به دکلره آبی و سفید روشن‌کنندگی بالاتری دارد. همچنین افراد در هنگام استفاده از این پودر کمتر دچار سوزش پوست می‌شوند

 

پودر سبز مخصوص موهای حساسی است که قبلا رنگ یا دکلره شده باشند. پودر آبی نیز بسیار پرکاربرد و در عین حال قوی است و مناسب موهای کلفت و ضخیم می باشد که مقاومت آن ها بالاتر است.

 

پایه مو

 

مشکی Black

قهوه ای خیلی تیره Very Dark Brown

قهوه ای تیره Dark Brown

قهوه ای Brown

قهوه ای متوسط Medium Brown

قهوه ای روشن Light Brown

بلوند تیره Dark Blond

بلوند روشن Light Blond

بلوند خیلی روشن Very Light Blond

بلوند پلاتینه Platinum Blond 

پایه دکلره

پایه 1 رنگ قرمز

پایه 2 رنگ قرمز نارجی

پایه 3 رنگ نارنجی قرمز

پایه 4 رنگ نارنجی

پایه 5 رنگ نارنجی زرد

پایه 6 رنگ زرد نارنجی

پایه 7 رنگ زرد

پایه 8 رنگ زرد روشن

پایه 9 رنگ زرد خیلی روشن

پایه 10 رنگ سفید یا پلاتینه

 

Card image cap

ریتون

ریتون یکی از برندهای کپانی پول سرویس است. این کمپانی ایتالیایی بیش از ۵۰ سال سابقه در تولید محصولات مراقبت از مو دارد. این شرکت دارای پیشرفته‌ترین لابراتوارهای تحقیقاتی است و محصولاتش کیفیت بسیار بالایی دارند.
ریتون بهترین پودر دکلره خارجی موجود در بازار است. مدل Green Apple حاوی عصاره‌ی سیب سبز است که هم موجب خنک‌شدن پوست سر و هم باعث ایجاد رایحه‌ای خوش بر روی موها می‌شود. این محصول برای هر سبکی از روشن کردن مو مثل مش، هایلایت و دکلره کاملا مناسب است.
محصولات بیرنگ کننده ریتون هم به صورت پودر و هم کرم قابل تهیه هستند.

 

ایتالی رژ

ایتالی رژ محصول کشور ایتالیا می‌باشد و یکی از برندهای کمپانی پول سرویس است که در سال ۲۰۱۵ به بازار معرفی شد. این برند به دلیل کیفیت بالای محصولاتش در همین مدت کوتاه موفق شد تا محصولات خودش را به بسیاری از کشورها صادر کند.
ایتالی رژ یکی از چند تا برندی است که بهترین پودر دکلره بدون امونیاک را تولید می‌کند و این یک مزیت بزرگ برای مشتری محسوب می‌شود. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد پودر دکلره ایتالی رژ، پودر دکلره سفید آن است که بخاطر فرمولاسیون خاص خود به هیچ عنوان به ریشه مو آسیب نمی‌زند و برای موهای ضعیف و شکننده بسیار مناسب می‌باشد.

 

 

فرکیش

فرکیش برند محصولات آرایشی است که طی سالیان گذشته تولید و توزیع کننده انواع رنگ مو، پودرهای دکلره و دکلره کراتینه، اکسیدان و پک رنگ مو بوده است.
تمامی محصولات فرکیش از مواد اولیه وارداتی مرغوب و نحن نظارت وزارت بهداشت تولید شده و دارای نشان سیب سلامت هستند.
پودر دکلره فرکیش از معدود محصولاتی است که می‌تواند رنگ شرابی مو را نیز از بین ببرد.

 

زانیس

پودر دکلره زانیس حاوی صمغ های گیاهی بوده و بدون هرگونه گرد و غبار میباشد. این پودر به رنگ سفید و در حجم 500 گرمی تولید و به بازار عرضه شده است. پودر دکلره سفید جزء پودرهای قوی در این برند بوده و برای روشن کردن انواع موها کاربرد دارد. (بهترین مارک پودر دکلره بدون امونیاک)

بس

بِس یکی از برندهای کمپانی Cosmec است. این کمپانی ایتالیایی از سال 1964 میلادی در زمینه تولید محصولات مراقبت از مو فعالیت می‌کند.
محصولات بیرنگ کننده موی بِس هم بصورت پودر و هم بصورت کرم قابل تهیه هستند که البته کرم دکلره بِس به دلیل استفاده راحت تر و قیمت مناسبتر بین خانم های ایرانی محبوبیت بیشتری دارد.

 

مارال

 

برند مارال با بیش از 45 نوع محصول آرایشی و بهداشتی از بزرگ‌ترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران است.
این برند با استفاده از بهترین مواد اولیه ایتالیایی، محصولاتی با کیفیت و قیمتی مناسب و قابل رقابت با نمونه‌های خارجی تولید کرده است.
دکلره های مارال بصورت کرم و پودر قابل تهیه هستند.

 

 

هنوز هیچ دیدگاهی درج نشده است. شما اولین باشید!