هفت‌ویک | فروشگاه اینترنتی آنلاین

معرفی انواع لباس عروس جدید بیشتر بدانید

انواع کاور ناخن_هفت ویک39443

۱۴۰۰/۳/۱۲ سپیده ایمانپور

کاور کردن ناخن با پودر بهتر است یا ژل؟

تقریبا می توان بیان کرد که برای تمامی مشتریان، هر دو کاشت های مناسبی می باشد. البته در بسیاری از موارد هم تفاوت چندانی باهم  نمی کند که کاشت با پودر انجام شود و یا با ژل. ولی می توان گفت که در صورتی که بوی لیکویید و یا مواد کاشت اکریلیک مشتری را اذیت خواهد کرد  و یا مشتری به آنها حساسیت داشته باشد با پرداخت مابه التفاوتی جزیی می تواند از کاور ژل ناخن استفاده کید.

قیمت کاور ناخن

قیمت کاور ناخن با توجه به مکان سالن، کیفیت کار و مواد مورد استفاده متفاوت  است و هزینه ای بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان را در بر می گیرد 

کاور کردن ناخن برای چه کسانی مناسب است؟

ناخن‌های سالم، صاف و یک دست  با شیار های طبیعی می باشند.  همچنین رنگ آن‌ ها، یکنواخت و بدون نقطه و تغییر رنگ هستند.  گاهی اوقات در ناخن‌ ها به دلیل آسیب یا ضربه ، ترک‌ ها، ناهمواری یا خطوط و نقاطی ایجاد خواهد شد که به ان ها صدمه می گویند . اگر شما هم صدف ناخن ‌هایتان دارای پستی و بلندی بوده و حالت چندان  زیبایی ندارد، برای بر طرف کردن این مشکل، می ‌توانید کاور ناخن را امتحان کنید.

همچنین اگر از کاشت ناخن و عوارض آن خسته بودید  یا ناخن‌ هایتان بعد از ریمو کردن مواد، نازک و شکننده شده ، پیشنهاد می‌کنیم از این روش برای تقویت و استحکام ناخن ‌هایتان استفاده کرده و لذت ببرید لازم به ذکر است افرادی که به بوی لیکوئیدهای مورد استفاده در کاشت ناخن و روش ‌های دیگر حساسیت دارند، می ‌توانند به راحتی از کاور ناخن بهره ببرند. 

چه کسانی نباید از کاشت و کاور ناخن استفاده کنند؟

افرادی که مبتلا به بیماری ‌های عفونی و قارچی می باشند نباید از کاشت یا کاور کردن ناخن استفاده کنند، زیرا استفاده از روش‌های کاشت و کاورناخن، باعث پیشرفت بیماری ان ها  شده و باعث می شود از چشم افراد پنهان بماند. همچنین به افرادی که سیستم ایمنی تقریبا  ضعیفی دارند و مستعد بیماری ‌های عفونی هستند نیز توصیه نمی ‌شود، زیرا در صورت انتخاب ناخن‌ کاری که از مواد استاندارد استفاده نکند، ریسک ابتلا به بیماری‌ های عفونی بالاتر خواهد رفت.

کاور ناخن در خانه 

شما برای ریمو کردن کاور در خانه به یکسری وسایل اولیه نیاز دارید از جمله:

استون و پاک کننده های ژل پولیش ها

فویل آلومینیومی

پنبه

سوهان یا بافر ناخن

ابتدا با سوهان بر روی ناخن ها کشیده تا قسمت رویی کاور کم کم به حالت  برجسته شود. در حین انجام سوهان کشی دقت کنید که این کار را به آرامی انجام بدهید که به ناخن هایتان آسیبی زیادی نرسد، سپس می توانید کمی استون ۱۰۰٪ را روی یک تکه پنبه یارول  دستمال  کاغذی ریخته و روی ناخن های خودتان قرار دهید تا بتوانند تاثیر خود را بگذارند. سعی کنید مقدار این استون کم تر باشد چرا که استون زیاد می تواند تاثیر بسیار بدی بر روی ناخن هایتان شما می گذارد.

در مرحله آخر چند تکه ورقه آلمینیومی را بر روی ناخن هایتان قرار دهید تا به مدت ۱۵ دقیق بر روی ناخن ها باقی بمانند. منتظر بمانید تا مواد کم کم نرم تر  شوند. بعد از آن که فویل ها را باز کردید با استفاده از یک کاردک مخصوص ( چوب مانیکور یا چوب خلال دندان ) مواد را از روی ناخن ها به آرامی بردارید ، سپس در مرحله نهایی  ناخن ها را سوهان بزنید تا تکه های اضافه از روی ناخن هایتان  جدا شود. شما می توانید برای تقویت ناخن های خود بعد از عملیات ریمو کردن، از روش های خانگی برای تقویت ناخن هایتان استفاده بکنید.

تفاوت اصلی کاشت ناخن با کاور ناخن چیست؟

در کاشت ناخن شما به راحتی می توانید طول و ضخامت ناخن را به اندازه دلخواه تعیین و انتخاب  کنید. ولی در کاور ناخن به علت این که روی ناخن طبیعی شخص انجام می شود انعطاف کم تری داشته و افزایش طول و شکل دهی به صورت مختصر امکان پذیر می باش .

آیا موادی که برای کاورناخن استفاده می شود با مواد کاشت ناخن یکسان می باسد!؟

بله در هر دو مورد از پودر های یکسان استفاده می شود.

آیا کاور کردن ناخن باعث نازک شدن ناخن ها می شود؟

بله در صورتی که عمل کاور توسط اشخاص غیر متخصص و غیر حرفه ایی  انجام شود احتمال نازک شدن یا شکستن ناخن وجود دارد.

آیا کاورناخن برای بلندتر کردن ناخن هم تاثیر دارد؟

بله با توجه به خاصیت فرم دهندگی به ناخن در زمان لمینت کردن یا کاور کردن  امکان افزایش طول ناخن در حد کم وجود دارد. مثلا 1 الی 2 میلی وجود دارد 

آیا کاور به ترمیم کردن هم احتیاج دارد؟

بله به دلیل رشد کردن طبیعی ناخن ها کاور هم مانند کاشت به ترمیم احتیاج دارد و بهترین زمان آن نیز ۲ هفته یکبار البته در افراد متفاوت متغیر  می باشد.

علت درد ناخن بعد از کاورکردن چیست؟

علت اصلی درد ناخن بعد از کاور کردن مربوط به سوهان کشی ناخن ها می باشد . درد مختصر بعد از اولین دوره به مدت ۲ تا ۳ روز طبیعی خواهد بود.  در صورتی که در دفعات بعدی نیز ناخن شما دچار درد می شود حتما به ناخن کار خود اطلاع دهید تا عمل سوهان کشی را با شدت کمتری و زمان کمتری  انجام دهد.

Card image cap
Card image cap
Card image cap

هنوز هیچ دیدگاهی درج نشده است. شما اولین باشید!