هفت‌ویک | فروشگاه اینترنتی آنلاین

معرفی انواع لباس عروس جدید بیشتر بدانید

بهترین ترکیب رنگ مو با دکوکرم -هفت ویک56677

۱۴۰۱/۲/۲۳ سپیده ایمانپور

دکو کرم همان مواد دکلره است که بدلیل وجود مقداری روغن در آن عملکرد تخلیه پیگمنت کندتر از پودر انجام میگیرد و به همین دلیل آسیب کمتری به موها می زند و برای موهای ضعیف مناسب تر است و یا به پایه هایی مانند 6 و7 می رساند 

برای روشن کردن ساقه موها از اکسیدان 9% یا 12% به نسبت یک به یک استفاده می کنیم.

 

مدت زمان ماندن مخلوط دکوکرم بر روی موها به جنس مو فرد و درجه روشن کنندگی بستگی دارد.و بهتر است در فواصل زمانی کوتاه در حین عمل دکلره  مقاومت موها را تست کنیم.

 

قبل از دکلره مو

 

  • قبل از استفاده حداقل 48 ساعت حمام نکرده باشید تا منابع طبیعی از چربی پوست سر تان را از دست ندهید
  • بهتر است ساقه و ریشه مو  در دو مرحله مجزا به مخلوط دکو کرم آغشته شوند زیرا به دلیل گرمای کف سر معمول ریشه موها زودتر رنگ باز می کنند و به پایه مورد نظر ما می رسند پس بهتر است ابتدا ساقه ها رو تا دوسانت مونده به ریشه به مخلوط آغشته کنیم
  • از زمانی که اکسیدان را با دکو کرم یا پودر دکلره مخلوط می کنید تنها تا 30 دقیقه این مواد با هم واکنش شیمیایی دارند. اگر موهای بلندی دارید بهتر است در دو مرحله مجزا مخلوط روشن کننده خود را آماده کنید

 

طرز استفاده

رنگ بری دکو کرم مانند رنگ بری پودر دکلره نیست و باید آن را مقداری با پودر دکلره در آمیخت. پس برای اجرای این تکنیک یک پودر دکلره سفید هم نیاز دارید.

بهتر است بعد از پایان کار موهایتان را به یک سرم تقویت کننده مو آغشته کنید.

ترکیب خود را به سه قسمت تقسیم کنید دو سوم از ترکیب را دکو کرم و یک سوم را پودر دکلره بریزید ترکیب را روی ترازو قرار دهیده و به ازای هر ۱۰۰ گرم مقدار چند قطره سرم تقویت کننده مو یا روغن آرگان خالص استفاده کنید و سپس طبق نوشته های بالا اکسیدان مورد نیازخود را مخلوط کنید

 

بعد از آن که ترکیب خود را خوب هم زدید وقت آن است که ابتدا ساقه موهای خود را با این ترکیب آغشته کنید و بعد از اینکه به پایه 5 رسید حدودا نیم ساعت بعد مواد را به ریشه موهایتان بزنید. و چهل دقیقه بعد موها را با آب ولرم بشویید. از هیچ شوینده دیگری استفاده نشود.

 

 

فقط دکوکرم

برای ساقه موها دکوکرم را به نسبت یک به یک با اکسیدان 9 درصد مخلوط کنید و روی ساقه موها تا 2 سانت مانده به ریشه ها بگذارید وقتی به روشنی دلخواه رسیدید برای ریشه موها دکوکرم را با اکسیدان 6 درصد ترکیب کنید و روی ریشه موها بگذارید.

 

بهترین برند دکوکرم

 

دکو کرم وال وار غنی شده با روغن های بسیار قوی حین دکلره و روشن کردن از مو محافظت می کند. و برای موهای نازک و ضعیف انتخاب بسیار مناسبی است.
دکو کرم وال وار یک کرم مملو از روغن های بسیار قوی است که از موها در حین دکلره و روشن کردن مو محافظت می کند.
 

دکو کرم برای موهای سفید

موی سفید به دلیل از دست رفتن سلامت طبیعت مو دیرتر رنگ می گیرد. بنابراین اگر خواهان رنگ های روشن هستید. در ضمن سفیدی موهایتان بیش از ۲۵ درصد کل موهایتان است. تنها راه استفاده از دکوکرم و اکسیدان شماره ۲ است. با این کار فلس های مو باز می شود. بنابراین رنگ به راحتی داخل مو رسوخ می نماید. در ضمن حتماً چند قطره آنتی دمیج و روغن آرگان داخل مواد خود بریزید.

 

دکوکرم یا پودر دکلره

 

 

 بستگی به کاربرد آن دارد. هر کدام در شرایط خود بهترین عملکرد را برای شما دارند. در واقع شما بر حسب نیاز خود مشخص می کنید دکوکرم بهتر است یا دکلره. باید از هر یک از این مواد بتوانید استفاده کنید. اگر موهایی رنگی ندارید و در روشن سازی مو روشی مطمئن می خواهید. می توانید از دکو کرم ها استفاده کنید. اگر می خواهید رنگ موهایتان را از بین ببرید و خنثی کنید، با توجه به رنگدانه های فعلی موهای خود می توانید از پودرهای دکلره با رنگ مناسب استفاده کنید.

 

 

 

هنوز هیچ دیدگاهی درج نشده است. شما اولین باشید!