هفت‌ویک | فروشگاه اینترنتی آنلاین

معرفی انواع لباس عروس جدید بیشتر بدانید

معرفی برترین [روشن کننده] های صورت اصل- هفت ویک

۱۳۹۸/۱۲/۱۹ زهرا یزدانی

 

معرفی برترین روشن کننده های صورت اصل
کرم های ضد لک و روشن کننده با یک تیر دو نشان را برای شما به هدف می زنند. شما علاوه بر اینکه شاهد محو شدن لکه های پوستی صورت خود هستید پوستتان یک درجه روشن تر نیز می شود. خاصیت این کرم ها به گونه ای است که علاوه بر محو کردن لکه ها سبب می شود پوست شما شاداب تر و روشن تر جلوه کند. کرم های استاندارد سبب می شوند هر گونه لک های هورمونی، لکه های بارداری، لکه های ناشی از آفتاب سوختگی و لکه های جا مانده از جوش صورت از روی صورت شما در کوتاه ترین زمان ممکن محو شود. این مهم را به یاد داشته باشید که شما یک شبه نباید منتظر معجزه باشید، زیرا فرآیندی که برای ترمیم و بازسازی پوست شما با استفاده از کرم های ضد لک نیاز است خود به مدت زمان مشخص و معینی نیاز دارد. پس از آن به مرور زمان هر بار شاهد کم رنگ تر شدن لکه های پوستی خواهید بود.
ما در این مقاله سایت هفت و یک میخواهیم به شما انواع روشن کننده بدن و کرو روشن کننده و کرم روشن کننده قوی و کرم روشن کننده دست و کرم روشن کننده پا و کرم روشن کننده جلبک دریایی و کرم روشن کننده ویتامین ث و کرم روشن کننده جای زخم و کرم روشن کننده حلزون و کرم روشن کننده چهل گیاه و کرم روشن کننده حاوی ویتامین و کرم روشن کننده خارجی خوب و کرم روشن کننده خاویار و کرم روشن کننده خیلی قوی صورت و کرم روشن کننده خیلی خوب و کرم روشن کننده برای پوست خشک و کرم روشن کننده دور چشم و کرم روشن کننده دست و پا و کرم روشن کننده دست ساز و کرم روشن کننده روز
و کرم روشن کننده زیر چشم و کرم روشن کننده زیر بغل و کشاله ران و کرم روشن کننده زانو معرفی میکنیم.

کرم های ضد لک مرتبط با پوست و بیماری شما
کرم ضد لک قوی را باید با توجه به نوع لک به وجود آمده تهیه و مورد استفاده قرار دهید. در ابتدا نیاز است جنس پوستتان را مشخص کنید. پوست شما خشک، معمولی و یا ترکیبی از هر دو است. دوم اینکه شما باید مشخص کنید که دلیل به وجود آمدن این لکه ها تابش مستقیم نور آفتاب به دلیل فعالیت شما بوده است. یا اینکه در طی بارداری دچار این مشکل شده اید و یا به دلیل مصرف داروها یا مواد غذایی که با بدن شما سازگاری نداشته است این عارضه به وجود آمده است. برای تشخیص نوع سطحی و عمقی لکه های پوستی نیاز است به این مهم توجه داشته باشید. لکه های سطحی در سطح زیرین پوست رنگ‌دانه های بسیار کم رنگ ایجاد می شود و در نوع عمقی آن شما شاهد لکه های با رنگ آبی مایل به خاکستری هستید.شما باید از ضد لک قوی برای رفع این لک ها استفاده کنید.

 

Card image cap

 

مزایای استفاده از کرم های ضد لک

کرم های ضد لک برای هر نوع بیماری و هر نوع جنس پوستی در اختیار مصرف کننده قرار داده می شود؛ اما این مهم را به یاد داشته باشید که از کرمی استفاده کنید که استاندارد باشد و پس از قطع کردن آن لکه ها با شدت بیشتری برنگردند. مورد دیگر این که پس از اتمام مصرف کرم ضد لک پوست شما تنها نیاز به یک ضد آفتاب داشته باشد.
از مزایای کر های ضد لک می توانیم به
• بر طرف کننده قوی لک های ناشی از ملاسما
• رفع لک های ناشی از آفتاب سوختگی
• حذف لکه های که به دلیل افزایش سن بیشتر می شود
• محو شدن لک های ناشی از جوش صورت و کک و مک
• روشن کننده پوست های تیره، گندمی و سبزه
• بدون عوارض و برگشت اگر کرم استاندارد تهیه شود
• بدون قرمز کردن پوست فرایند بهبودی را طی می کند
• پوست صورت شاداب و سرحال می شود بدون نازک شدن
• پوست شما تغییر اساسی پیدا می کند به شکلی که شفاف تر می شود
• جوان کننده و شاداب کننده پوست
• درخشندگی بیشتر پوست صورت
• افزایش اکسیژن رسانی به پوست
• درمان لکه های قدیمی و مانع از بروز لکه های جدید
• افزایش انرژی پوست
• کرم های ضد لک بدون عوارض هستند
• نتیجه گیری کمتر از دو ماه


بهترین کرم ضدلک گیاهی
کرم های ضد لک موجب ازبین بردن لک های پوستی می شوند کرم ضد لک گیاهی فواید زیادی برای از بین بردن لک پوست دارد. کرم های ضد لک و روشن کننده پوست این امکان را در اختیار شما قرار می دهند که با یک تیر دونشان را هدف بگیرید. علاوه بر محو شدن لک های پوستی شما به مرور زمان شاهد روشن شدن پوست صورت خود چیزی در حدود یک درجه و شاید هم بیشتر خواهید بود. این را به یاد داشته باشید که حتی به دلیل آفتاب سوختگی ممکن است پوست شما دچار تیرگی شده باشد. شما با استفاده از کرم های روشن کننده پوست می توانید به راحتی در کمترین زمان ممکن به زیبایی اولیه خود بازگردید. به شما توصیه می کنیم حتماً قبل از خروج از منزل کرم را استفاده کنید تا از پوست شما به خوبی محافظت شود. کرم های ضد لک قوی یا کرم های ضد لک و روشن کننده را شما می توانید بر اساس شرایط سنتی خود نیز تهیه کنید. بر فرض برای افراد بالای چهل سال بهتر است حتی در صورت عدم وجود لک این سری از کرم ها استفاده شود تا به دلیل افزایش سن پوست دچار کک و مک نشود و کرم های ضد لک از زیبایی شما محافظت کند. مزایای کرم های ضد لک و روشن کننده پوست
• کاهش لکه های ناشی از آفتاب سوختگی در کمترین زمان ممکن
• کم رنگ شدن لک های ناشی از افزایش سن
• روشن کننده پوست
• ضد التهاب و قرمزی
• مناسب برای لک های صورت، گردن، دست و سینه
کرم های روشن کننده پوست سبب شادابی، طراوت و زیبایی پوست شما می شود. به دلیل کمبود برخی از مواد مغذی در پوست حتی پوست های که روشن هستند جذابیتی چندانی ندارند. دلیل این مهم کمبود ویتامین های لازم در بدن است. به همین خاطر با کرم های روشن کننده و تقویت پوست صورت شاهد روشن تر شدن پوست و شفاف تر شدن آن به صورت هم‌زمان خواهید بود.
در این بخش از مقاله سایت هفت و یک ما توضیحاتی درباره کرم روشن کننده شب و کرم روشن کننده ضد لک و کرم روشن کننده پوست و کرم روشن کننده عروس و کرم روشن کننده فاقد هیدروکینون و کرم روشن کننده فوری و کرم روشن کننده فوری زیر بغل و کرم روشن کننده کودکان و کرم روشن کننده نقاط تیره بدن و کرم روشن کننده و ضد لک و کرم روشن کننده عای و بهترین کرم روشن کننده واژن و بهترین کرم روشن کننده ناحیه تناسی ارائه داده ایم.
معرفی کرم های روشن کننده و ضد لک خوب ایرانی
کرم های روشن کننده و ضد لک انواع مختلفی دارند و ترکیبات آنها نیز بسیار متنوع است. معمولا بهترین کرم ضد لک، کرمی است که حاوی مواد طبیعی باشد تا کمترین عوارض ممکن را برای پوست ایجاد کند. از مهمترین ترکیبات موثر این کرم ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
آلفاهیدروکسی اسیدها (AHA) با درصد ۱۰ الی ۱۵
هیدروکینون (Hydroquinone)
ویتامین C
ترتینوئین
آربوتین
اسیدهای چرب امگا ۳ و ۶
یکی دیگر از موادی که در ترکیبات یک کرم ضد لک قوی برای صورت وجود دارد، پروتئین هیدرولیز شده است تا بتواند رطوبت پوست را به طور موثری حفظ کند.
البته این نکته را از یاد نبرید که کرم های ضد لک حاوی هیدروکینون در دراز مدت باعث افزایش تحریکات پوستی می شوند. هر اندازه که درصد هیدروکینون موجود در این نوع کرم ها بیشتر باشد، خطر تحریکات پوستی افزایش می یابد و باعث خارش و قرمزی پوست می شود. البته متناسب با پوست صورت، مصرف این نوع کرم ها در بعضی افراد تاثیرگذار بوده و در بعضی دیگر تغییراتی را به وجود نمی آورد. بهترین کرم های ضد لک یا فاقد هیدروکینون هستند و یا معمولا غلظت هیدروکینون در آنها زیر ۴ درصد است. چون به هر حال کار هیدروکینون متوقف کردن ترشح ملانین پوست است (هنگامی که ملانین پوست بیشتر ترشح شود، تیرگی پوست نیز بیشتر می شود که همین عامل لک های پوستی را به وجود می آورد) و وجود درصد کمی از آن در کرم های ضد لک اجتناب ناپذیر است.
رفع لک های ناشی از آفتاب سوختگی ، بارداری و لوازم آرایشی بی کیفیت
از یک کرم ضد لک عالی چه انتظاری باید داشت

 

Card image cap

 

معمولاً یک کرم ضد لک عالی دارای ۲درصد هیدروکینون (Hydroquinone) است. این مقدار برای روشن‌تر کردن پوست و ازبین‌بردن لکه‌ها کفایت می‌کند. از طرف دیگر بانوانی که سودای درخشان‌تر شدن پوست را در سر می‌پرورانند باید سراغ کرم روشن کننده را بگیرند. این دو محصول، پوست را روشن‌ و درخشان می‌کنند. البته شرط موفقیت در این است که از دیگر محصولات رسیدگی به پوست غافل نشویم و برای بیرون از منزل از ضد آفتاب با SPF 30 یا بیشتر کمک بگیریم.
اگر به دنبال خرید کرم ضد لک عالی می‌گردید باید ابتدا تفاوت میان آن را با کرم روشن‌ کننده مشخص کنید. کرم ضد لک محصولی است که در داروخانه و فروشگاه اینترنتی لوازم آرایش فروخته می‌شود. وجود هیدروکینون در این کرم‌ها کاهش لکه‌های سیاه و قهوه‌ای و کک و مک را که در اثر قرارگرفتن در برابر نور خورشید ایجاد شده است، تضمین می‌کند.
از طرف دیگر کرم روشن کننده به‌عنوان محصول آرایشی شناخته می‌شوند که دارای ترکیبات مختلفی مانند ویتامین C، آربوتین (arbutin)، عصاره‌ی انواع توت، عصاره‌ی شیرین‌بیان و نیاسینامید (niacinamide) هستند. تحقیقات آزمایشگاهی ثابت کرده که وجود این مواد، اثربخشی چشمگیری در هماهنگ‌کردن رنگ پوست دارند و سطح آن را جذاب و درخشان می‌کنند. به این ترتیب می‌توان گفت بانوانی که لکه‌های تیره امان آن‌ها را بریده، باید سراغ کرم ضد لک را بگیرند. روزی یک یا دو بار استفاده از یک کرم ضد لک عالی دارای هیدروکینون در بازه زمانی ۲ تا ۳ ماه، تمامی لکه‌های قهوه‌ای و تیره پوست را که طی یک سال گذشته روی پوست ایجاده شده‌اند را از بین می‌برد. به عبارت دیگر به ازای هر ۱ سال که از عمر لکه‌ها روی پوست می‌گذرد باید ۲ ماه از یک کرم ضد لک خوب استفاده کنید تا به طور کامل از شر این لکه‌ها راحت شوید.
قیمت ، مشخصات و خرید روشن کننده و ضدلک خوب و ارزان
برنامه استفاده از کرم ضد لک برای صبح
۱. با محلول شوینده، پوست خود را کاملاً تمیز کنید؛
۲. تونر بزنید؛
۳. لایه برداری پوست را شروع کنید؛
۴. به نواحی لکه‌دار یا تمامی صورت، کرم ضد لک عالی بزنید؛
۵. روی همه‌ی قسمت‌های صورت کرم روشن کننده بمالید. (این فرایند را می‌توانید فقط بعدازظهرها انجام دهید)؛
۶. کرم مرطوب کننده و ضد آفتاب با مقدار SPF 30 و بیشتر از آن را فراموش نکنید.
برنامه استفاده از کرم ضد لک برای عصر
۱. با محلول شوینده، پوست خود را کاملاً تمیز کنید؛
۲. تونر بزنید؛
۳. لایه برداری پوست را شروع کنید؛
۴. به قسمت‌های لکه دار یا تمامی صورت، کرم ضد لک عالی بزنید؛
۵. به همه‌ی صورت کرم روشن کننده بمالید؛
۶. صورت را به سرم تقویت پوست آغشته کنید؛
۷. مرطوب کننده شبانه و کرم دور چشم بزنید.
به بانوانی که کرم ضد جوش می‌زنند، پیشنهاد می‌کنیم ابتدا این کرم‌ها را روی صورت بمالند و سپس سراغ کرم ضد لک یا روشن کننده بروند.
در این بخش مقاله هفت و یک با اطلاعاتی که ما در اختیار شما قرار داده ایم میتوانید براحتی خرید کرم روشن کننده و خرید کرم شب روشن کننده و خرید کرم روشن کننده ارزان و خرید کرم روشن کننده ارزان قیمت و خرید کرم سفید کننده ارزان را انجام دهید .

Card image cap

هنوز هیچ دیدگاهی درج نشده است. شما اولین باشید!