هفت‌ویک | فروشگاه اینترنتی آنلاین

معرفی انواع لباس عروس جدید بیشتر بدانید

چگونه جوان تر بنظر برسیم ؟

۱۳۹۸/۱۱/۲۸ زهرا یزدانی

چگونه جوان تر بنظر برسیم ؟

در این مقاله سایت هفت و یک اطلاعاتی درباره این که چه مدل ابرویی سن را کمتر نشان می‌دهد؟ کم سن به نظر رسیدن، چگونه بیبی فیس باشیم؟ چطور جوان به نظر برسیم؟چگونه کمتر از سن‌مان به نظر برسیم؟چگونه کم سن به نظر برسیم، چه مدل مویی سن را کمتر نشان می‌دهد و روش‌هایی برای جوان‌تر به نظر رسیدن، را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

همه‌ی ما تأثیرات سن و ایجاد پیری و آثار چین و چروک بر روی پوست را درک می‌کنیم، ولی به این معنی نیست که اگر حواس‌مان را بر جوان‌تر شدن متمرکز کنیم، نمی‌توانیم جوانی و سرزندگی را به ظاهرمان بیافزاییم. برای این‌که ده سال جوان‌تر به نظر برسید، می‌توانید از بسیاری ترفندها و روش های آرایش، مو و لباس استفاده کنید تا ظاهرتان را جوان‌تر نشان دهید. همچنین می‌توانید بر سبک زندگی‌تان متمرکز شوید تا زندگی سر حال و شادابی و پر انرژی داشته باشید. مهمترین چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که فرقی نمی‌کند در چه سنی باشید، شما هنوز زیبا هستید؛ در واقع بسیاری از افراد پس از آن‌که اعتماد به نفس پیدا می‌کنند ظاهرشان بهتر می‌شود. اگر می‌خواهید بدانید چگونه ده سال جوان‌تر شوید، به مطالعه این نوشتار ادامه دهید.
ترفند اول : چهره‌تان را آراسته نگه دارید
ابروهای‌تان را تمییز و مرتب و زیبا نگه دارید البته این بدان معنی نیست که ابروهایتان را باریک کنید بلکه به این معناست که ضمن داشتن ابروهای پهن همیه اطراف ابروهایتان تمیز و مرتب باشد که باعث می‌شود قابی برای چهره شما ایجاد کند و چشمان شما را زیبا جلوه کنند. این رسیدگی های به ظاهر جزئی از نظافت های روزانه محسوب می شوند که شما ببا رعایت کردنشان به جوان به نظر رسیدن خود کمک می کنید.

ترفند دوم : پوست‌تان را تمییز و مرطوب نگه دارید
تمیز و مرطوب کردن به محافظت از پوست کمک می‌کند و آن را سالم نگه می‌دارد.اما شستن بیش از اندازه پوست برای پوست زیان آور است. اما بطور مرتب از صابون استفاده نکنید که پوست‌های غیرجوان را خشک می‌کند، در عوض از پاک‌کننده‌هایی استفاده کنید که بدون از بین بردن رطوبت شما شستشوی ملایمی انجام می‌دهند.همانند شیرپاکن و ... از تونرهای پوست استفاده نکنید بخصوص تونرهایی تند و تیز یا با پایه الکل. از یک نرم‌کننده خوب برای روز و شب استفاده کنید. همچنین لایه برداریوست های قدیمی بسیار تاثیر گذار است.شما همچنین می توناید از تونر طبیعی گلاب استفاده کنید که موجب تقویت پوست و حفظ سلامت پوست می شود.

ترفند سوم : به فکر دست‌های‌تان باشید
از یک کرم دست خوب و کلاژن ساز و جوان کننده پوست همیشه و بطور مکررا استفاده کنید و به دنبال کرمی باشد که خاصیت ضدآفتاب هم داشته باشد. دست‌های کدر را با استفاده منظم از پوسته‌پوسته شدن روشن کنید. نمک دریا را با آبلیمو مخلوط کنید و با یک مسواک نرم دستهایتان را به آرامی مالش دهید.و بعد ز لایه برداری آن را تقویت کنید.

ترفند چهارم : به لاغری فکر کنید.

زیرا داشتن تناسب اندام موجب جوان ماندن شما می شود.
قبل از اینکه غذا بخورید، برای ۶۰ ثانیه به غذا فکر کنید. یک دقیقه را صرف عطر خوش شام نمائید، تصور کنید که مواد تشکیل دهنده‌ی غذا از کجا آمده‌اند و چگونه گرد هم جمع شده‌اند. سپس اولین گاز را مزه مزه کنید. .آرام غذا خوردن باعث می شود شما زودتر سیر شوید و اضافه وزن پیدا نکنید. تحقیقات منتشر شده در مجله‌ی آکادمی تغذیه و رژیم غذایی حاکی از آن است که افرادی که برای خوردن به مواد خوراکی حمله‌ور نمی‌شوند و بین هر لقمه فاصله می‌اندازند نسبت به کسانی که سریع غذا می‌خورند، وزن کمتری دارند.

هنوز هیچ دیدگاهی درج نشده است. شما اولین باشید!