هفت‌ویک | فروشگاه اینترنتی آنلاین

معرفی انواع لباس عروس جدید بیشتر بدانید

ماساژ لیفتینگ صورت برای جلوگیری از چروک و شل شدن پوست

۱۳۹۸/۱۱/۱۶ زهرا یزدانی

ماساژ لیفتینگ صورت بار جلوگیری از چروک و شل شدن پوست

لیفتینگ صورت چیست؟
عمل لیفتینگ صورت را ۵ تا ۱۰ سال جوانتر از آنچه هست نشان می‌دهد. عمل لیفتینگ صورت (کشش پوست صورت یه سمت بالا) معمولاً در افراد ۶۰-۴۰ ساله انجام می‌شود و البته در هر سن قابل اجراست، عمل لیفتینگ صورت (بالا کشيدن پوست) با برداشتن چربی اضافی، سفت کردن عضلات زیرین و کشیدن پوست صورت و گردن، نشانه‌های افزایش سن کاهش می‌یابد.
امروزه روش‌ های بسياری برای بالا کشيدن پوست یا ليفتينگ صورت از طريق جراحی و غيرجراحی صورت مي‌گيرد. اين روش‌ها برای درمان پوست صورت‌هايی است که در اثر افزايش سن دچار شل‌شدگی و افتادگی شده‌اند. از ميان راه‌‌های درمانی، روش‌های جراحی به علت اثرات بهتر طرفداران زيادی پيدا کرده است. روش های غیر جراحی برای لیفتینگ صورت وجود دارد که مقطع زمانی بیشتری طول می کشد تا اثر بگذارد.با گذشت زمان و افزایش سن پوست صورت و بدن کم کم حالت کشیدگی و جوانی خود را از دست می دهد ، چین و چروکها خودنمایی می کنند و جذابیت چهره را کمتر و کمتر.
استفاده از کرم‌های سفت کننده پوست، انجام ورزش و یا درمان‌های مرتبط روش های مختلفی برای لیفتینگ هستند که می‌تواند در کاهش علائم پیری و جلوگیری از آسیب‌های پوست ناشی از افزایش سن بسیار کمک دهنده باشد. ماساژ پوست یکی از بهترین راه کارها برای محکم کردن پوست صورت است، گرچه این روش‌ها بدون درد و رایگان هستند اما نیاز به تکرار و تداوم و منظم بودن دارند و با یک یا دو بار انجام شدن نتیجه‌ای دریافت نخواهید کرد.
در ادامه دستورالعمل‌های ساده‌ای را بیان می‌کنیم که انجام آن‌ها در منزل علاوه بر اینکه به پوستتان شادابی و استحکام می‌بخشد مزایای زیر را نیز به همراه دارد:
کاهش چین و چروک و پف صورت
بهبود گردش خون در صورت برای داشتن چهره‌ای جوان و روشن و شفاف و شاداب بدون نیاز به صرف هزینه، دارو یا عوارض جانبی
استحکام و لیفت پوست
نرم شدن و خوش رنگ شدن پوست
تمیز شدن آلودگی ها از سطح پوست
تنظیم شدن میزان ترشح چربی در سطح پوست

Card image cap

قبل از ماساژ صورت به این نکات توجه نمایید :
برای نتیجه گرفتن بهتر قبل از خواب یا به محض بیدار شدن از خواب، حرکات شرح داده شده زیر را به مدت یک دقیقه انجام دهید. قبل از شروع ماساژ، با تمیز کردن پوستتان شروع کنید. از یک شوینده ملایم و آب ولرم استفاده کنید و بعد به آرامی با حوله صورتتان را خشک کنید. مقدار کمی از روغنی که مناسب پوستتان است را روی صورت بمالید. این کار به چهره شما درخشش می‌دهد و به انگشتان شما کمک می‌کند تا به راحتی روی سطح پوست حرکت کند. و اثر ماساژ لیفتینگ اثر منفی نگذارد چون کشیده شدن پوست موجب شل شدن پوست می شود.
پیشنهاد ما :
روغن آرگان یا روغن بادام برای پوست های خشک
روغن جوجوبا برای روی پوست نرمال یا چرب

Card image cap

نحوه ماساژ صورت برای جلوگیری از افتادگی پوست و لیفتینگ شدن پوست :
ماساژ گوشه‌های دهان:
نوک انگشتانتان را به صورت دورانی و چرخشی در اطراف دهان حرکت دهید. فقط از فشار رو به بالا استفاده کنید.
ماساژ گونه‌ها:
از یک حرکت دایره‌ای برای اعمال فشار سبک و آرام بر روی برجستگی گونه‌ها و استخوان گونه به سمت لبه صورت استفاده کنید و سپس به عقب برگردانید.این کار را تکرار کنید.
ماساژ اطراف چشم:
نوک انگشتان خود را در نزدیکی گیجگاه قرار داده و با حرکت دورانی و چرخشی ماساژ دهید. به آرامی به سمت مرکز پیشانی حرکت کرده و سپس به گیجگاه برگردید. با نوک انگشتان خود که در قوس هر ابرو قرار دارد، به صورت دورانی و چرخشی دور هر چشم حرکت دهید. قبل از بازگشت به نقطه شروع، انگشتان شما باید در قسمت بالای بینی جمع شوند.
ماساژ پیشانی:
این ماساژ برای کاهش چین و چروک های افقی و خطوط روی پیشانی بسیار عالی است. دست‌های خود را کنارهم به صورت عمودی قرار داده سپس انگشتان خود را روی پیشانی‌تان قرار دهید و به سمت بالا و پایین حرکت دهید (یک دست را به جلو حرکت دهید درحالی که دیگری به سمت پایین می رود). این حرکت زیگزاگ را روی کل پیشانی اعمال کنید.قطعا اثرات فوق العاده این حرکت را خواهید دید.
ماساژ خط اخم:
با قرار دادن انگشتان به صورت افقی بر روی خطوط اخم، به آرامی به سمت جلو و عقب ماساژ دهید (این حرکت پوست را از موقعیت معمول خود دور می‌کند).و این کار را مرتب تکرار کنید تا ثر بگذارد.

هنوز هیچ دیدگاهی درج نشده است. شما اولین باشید!