هفت‌ویک | فروشگاه اینترنتی آنلاین

معرفی انواع لباس عروس جدید بیشتر بدانید

معرفی ماسک دور چشم طبیعی با تاثیر معجره آسا !

۱۳۹۸/۱۰/۱۴ زهرا یزدانی

یکی از نگرانی‌های افراد امروزه رفع چروک و گودی زیر چشم می‌باشد، زیرا وجود این عوامل در اطراف چشم شما باعث می‌شود پیر‌تر از سن واقعی خود و خسته به نظر برید.ماسک های مختلفی برای دور چشم وجود دارند اما ماسک هایی که ما در این مقاله سایت هفت و یک به شما معرفی میکنیم دارای خواص فوق العاده ای می باشند.
استفاده از ماسک دور چشم طبیعی باعث می شود پوست دور چشم شما صاف شده و گودی و یا سیاهی زیر چشم شما از بین برود. شما می توانید همچنین با داشتن خواب کافی سیاهی زیر چشم خود را از بین ببرید.
1.ماسک ژل کلاسیک خنک کننده ی خیار و آلوئه ورا

این هم دستور ژل دور چشم، پوست را مرطوب خواهد کرد و پف زیر چشم را برطرف می کند. ساقه های تازه ی آلوئه ورا، 4/1 خیار قطعه قطعه شده، ظرف شیشه ای کوچک در دار و استریل، کاسه ی شیشه ای، الک، و مخلوط کن، چیزهایی است که نیاز دارید.
دستور تهیه :
خیار را قطعه قطعه کنید و در مخلوط کن بریزید تا به شکل پوره در آید. با یک الک، این پوره را در یک لیوان شیشه ای صاف کنید. ساقه های آلوئه ورا را بصورت افقی ببرید. یک قاشق بردارید و ژل آن را بتراشید. پوره ی خیار و ژل آلوئه ورای تازه را در یک کاسه ی تمیز با هم مخلوط کنید. در حالیکه ویتامین E، نشانه های پیری را معکوس می کند میتوانید از کپول ویتامین E نیز در این ژل استفاده کنید .سپس مخلوط را در یک ظرف شیشه ای استریل بریزید. قبل از بستن درب آن، یکبار دیگر این مخلوط را بخوبی هم بزنید. بطری را در طول شب در یخچال بگذارید و روز بعد، زیر چشمتان بمالید. عمر مفید این ژل، حداکثر سه روز است.
2. ماسک گوجه فرنگی و لیمو
ابتدا یک عدد گوجه فرنگی بدون پوست را رنده کنید و آب یک عدد لیموی تازه را بگیرید سپس این مواد را درون ظرفی مناسب با یکدیگر ترکیب کنید و ترکیب این مواد را در اطراف و زیر چشم هایتان به مدت ۳۰ تا ۴۵ دقیقه بمالید و بعد از مدت زمان ذکر شده صورت خود را با آب ولرم بشویید. از ماسک دور چشم گوجه فرنگی می توانید قبل از خواب برای رفع سیاهی دور چشم استفاده کنید.

Card image cap

3. ماسک شیر ، بادام ، آلوئه ورا و ...
مواد لازم:
- ۶ الی ۷ عدد بادام
- آلوئه ورا
- عسل
- روغن بادام
- شیر
طرز تهیه: ۶ الی ۷ عدد بادام را شب تا صبح خیس کنید و بعد پوست آن را بکنید. بادام ها به همراه ۳ قاشق غذا خوری شیر، کاملاً میکس کنید. و به آن ها روغن بادام، عسل، ژل آلوئه ورا هر کدام یک قاشق اضافه کنید و آن ها را کاملاً مخلوط کنید.
نحوه استفاده: این ماسک کرمی را هر شب قبل از خواب به اطراف چشم خود بزنید.
• این ماسک را می‌توانید در ظرف سربسته و در یخچال برای 7 روز نگهداری کنید.
• این ماسک برای از بین بردن سیاهی دور چشم همچنین پف اطراف چشم عالی عمل می کند و شما می توانید نتیجه آن را حتی در یکبار استفاده هم ببینید.

پیشنهاداتی برای پیشگیری از سیاهی و چروک دور چشم :
- داشتن استراحت و خواب کافی
- عدم مصرف سیگار و مشروبات الکی و مواد مخدر
- مصرف نکردن بیش از حد کافئین
- استفاده از ویتامین‌ها و مواد معدنی
-شستن صورت با آب سرد
- استفاده از ماسک های طبیعی دور چشم
نوشیدن آب به مقدار زیاد
-استفاده از ضدآفتاب مخصوص دور چشم در برابر آفتاب
- ماساژهای مناسب دور چشم

هنوز هیچ دیدگاهی درج نشده است. شما اولین باشید!