هفت‌ویک | فروشگاه اینترنتی آنلاین

معرفی انواع لباس عروس جدید بیشتر بدانید

پاکسازی و لایه برداری پوست صورت با اسکراپ شکر خانگی!

۱۳۹۸/۱۰/۱۲ زهرا یزدانی

لایه برداری پوست صورت یک راه کار عا‌لی است برای از بین بردن سلول‌های مرده پوست تا شما بتوانید پوستی درخشان و جوان داشته باشید. این دقیقا همان چیزی است که اسکراب شکر خانگی برای شما انجام می‌دهد.هر چقدر استفاده از شکر برای سلامتی مضر است استفاده از شکر برای پوست بسیار مفید است. تاثیر اسکراب شکر بر زیباییبا توجه به این موضوع که ما روزانه در آلودگی‌های زیست محیطی فراوانی قرار می‌گیریم، اسکراب شکر خانگی می‌تواند راه حلی فوق العاده برای پاکسازی پوست ارائه دهد. این فرآیند پاکسازی باعث کاهش تولید باکتری هایی می‌شود که می‌توانند وارد منافذ پوست شوند؛ و زمانی که این اتفاق بیفتد می‌تواند سلامت پوست را به خطر بیاندازد و باعث شکنندگی اش شود.

لایه برداری پوست بسیار مفید است، اما تنها در صورتی که از مواد تشکیل دهنده اسکراب صورت استفاده شود. اسکرابی که توسط خودتان درست می‌شود بسیار بهتر از اسکراب‌های دیگر عمل می‌کند. اگر می‌خواهید از مواد شیمیایی دوری کنید، اسکراب شکر خانگی را با مواد طبیعی نارگیل، عسل و اسانس پرتقال تهیه کنید. بیایید این را امتحان کنیم.

 

Card image cap

اسکراب شکر خانگی

احتمالا شما تمام چیز هایی را که جهت ساخت این اسکراب صورت نیاز است را دارید، اما اگر این اقلام را موجود ندارید، به سادگی می‌توانید تهیه کنید، مواد تشکیل دهنده این اسکراب برای شما پوستی نرم، لطیف و درخشان به ارمغان می‌آورد.

حال بیایید آن را بسازیم! من توصیه می‌کنم اسکراب شکر خانگی را اگر قصد دارید ذخیره کنید در ظرفی دردار بریزید، و حتی می‌توانید آن را در کاسه‌ای کوچک ساخته و در نهایت آن را در ظرف دیگری بریزید و نگه داری کنید.در یک شیشه کوچک، روغن نارگیل و عسل را اضافه کنید.

با توجه به این موضوع که ما روزانه در آلودگی‌های زیست محیطی فراوانی قرار می‌گیریم، اسکراب شکر خانگی می‌تواند راه حلی فوق العاده برای پا کسازی پوست ارائه دهد. این فرآیند پاکسازی باعث کاهش تولید باکتری هایی می‌شود که می‌توانند وارد منافذ پوست شوند؛ و زمانی که این اتفاق بیفتد می‌تواند سلامت پوست را به خطر بیاندازد و باعث شکنندگی اش شود.

لایه برداری پوست بسیار مفید است، اما تنها در صورتی که از مواد تشکیل دهنده اسکراب صورت استفاده شود. اسکرابی که توسط خودتان درست می‌شود بسیار بهتر از اسکراب‌های دیگر عمل می‌کند. اگر می‌خواهید از مواد شیمیایی دوری کنید، اسکراب شکر خانگی را با مواد طبیعی نارگیل، عسل و اسانس پرتقال تهیه کنید. بیایید این را امتحان کنیم.

اسکراب شکر و لایه برداری پوست

 

Card image cap

 

چگونه لایه بردای کنیم؟

با پوست تمیز شروع کنید. صورت خود را بشویید. هنگامی که پوست را تمیز کردید، به آرامی آن را خشک کنید، کمی رطوبت بر روی پوست باقی بگذارید. برای کشیدن اسکراب به صورت از یک قاشق یا چوب کوچک استفاده کنید – هرگز از انگشتان دست خود استفاده نکنید تا باکتری‌ها وارد ظرف شوند.

دوام طولانی مدت رژلب

به جای آنکه به دنبال لوازم آرایشی باشید که دوام بیشتری داشته باشد، از شکر استفاده کنید. بعد از زدن رژلب روی لب ها، کمی از دانه های شکر را روی لب ها بزنید. بگذارید دانه های شکر روی لب ها بنشیند. بعد از مدتی به آرامی با دستمال شکر را از لب ها بردارید. این ترفند برای طولانی نگه داشتن رنگ رژلب است و دیگر نیاز نیست چندین بار آن را تجدید کنید.

نحوه‌‌ی استفاده از اسکراب شکر برای پوست بدن

استفاده از اسکراب شکر به همان سادگی است که فکر می‌کنید. اسکراب شکر را هم می‌توانید قبل از دوش گرفتن و هم زمانی که زیر دوش حمام قرار دارید استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کمی از اسکراب را روی دست‌های خود بریزید و آن را بر روی پوست خود ماساژ دهید. به یاد داشته باشید که حرکات دست شما باید به صورت دایره‌وار و یا رفت و برگشتی به سمت جلو و عقب باشد.

Card image cap

هنوز هیچ دیدگاهی درج نشده است. شما اولین باشید!