هفت‌ویک | فروشگاه اینترنتی آنلاین

معرفی انواع لباس عروس جدید بیشتر بدانید

پروفروش ترین عطر های مردانه سال -هفت ویک

۱۳۹۹/۱۱/۶ سپیده ایمانپور

 

در دنیای مد امروزه عطر و ادکلن یکی از عنصر هایی است  که بسیار مورد توجه است با اینکه پوشیدنی و زینتی نیست ولی بر روی جذابیت و استایل و هویت  و شخصیت آقایان و خانم ها تاثیر گذار است.

در چند سال اخیر استفاده از عطر و ادکلن مردانه افزایش قابل توجهی داشته که بسیاری از برندها و سلبریتی ها مانند زارا، فندی، پرادا، تام فورد، آنتونیو باندراس و رونالدو را بر آن داشته که در لاین تولیدات خود به ساخت عطر و ادکلن نیز مشغول شوند .

انتخاب عطر مناسب نسبت به سلیقه شما در جذابیت و موقعیت اجتماعی و فردی آقایان بسیار تاثیر گذار می باشد

نکاتی که در انتخاب عطر مردانه باید به آن توجه کنید:

اطمینان از اصل و اورجینال و با کیفیت  بودن

نوع غلظت عطر

شرایط و محدوده سنی

رایحه مورد علاقه

شرایط آب و هوا و فصل

بیشتر ادکلن مردانه ها دارای غلظت ادوتویلت می باشد زیرا برای آقایان پخش بو اهمیت بیشتری نسبت به ماندگاری دارد، البته در بین محصولات عطرهای مردانه ادوپرفیوم نیز وجود دارد که آقایانی که درخواست ماندگاری بیشتر دارند را برطرف نماید .

ادکلن مردانه آمواژ اینترلوده

وقتی اسم برند آمواژ به گوش شما می خورد، اولین تصویری که به ذهن فرد  خطور می کند نمایی از قدرت و سلطنت، اصالت و یونیک و باکلاس  بودن است!

به عنوان یکی از ادکلن هایی که در این مطلب سعی در معرفی آن داریم ، به عطر آمواج اینترلوده می پردازیم .

آمواژ اینترلوده یکی دیگر از ادکلن های مردانه فوق لوکس و بسیار حرفه ای این برند می باشد که با توجه به سبک رایحه ای آن، مخاطبان مثل خود، خاص و منحصر به فرد و با شخصیتی  دارد. این ادکلن که از گروه بویایی چوبی شرقی می باشد ، دارای طبعی گرم و رایحه ای شیرین است ؛ همچنین اینترلوده پخش بو و ماندگاری مثال زدنی داشته و یک انتخاب فوق العاده برای مردانی است که به دنبال عطری ماندگار می باشند.

نت اولیه این ادکلن شامل رایحه هایی از جمله پونه کوهی ، ترنج و فلفل است که نشان می دهد این ادکلن عطری بسیار تند و عالی است و در زمان اسپری ، شاید تندی آن سلیقه هر کسی نباشد اما ناامید نشوید ! اما در ادامه با روایح اوپوپوناکس، کههربا، لابدانیوم و محموعه ای از بو های دودی، فضا را کاملا تغییر می دهد و اینجاست که جذابیت این عطر بروز پیدا می کند. نت پایه این ادکلن مردانه ، چرم ، نعناع هندی ، عود و چوب صندل سفید است که نهایت زیبایی و عظمت یک  رایحه در فرد  را به رخ بوییدن گان آن می کشد .

ادکلن مردانه شنل بلو

ادکلن مردانه شنل بلو هم که در حدی  محبوب و پر سر و صدا بوده است که نیازی به معرفی ندارد و شناخته شده است ! یک ادکلن تابستانی بسیار شیک و خنک با گروه بویایی چوبی ؛ شنل بلو ساخت 2014 بوده و با ان که تقریبا ادکلنی تازه به عرضه رسیده است ولی باید بدانید  و از همان زمان عرضه به بازار به عنوان یکی از پر فروش ترین عطر های برند خود مطرح شد.

ظاهر این شنل پر طرفدار شیشه ای بسیار شیک و ساده با رنگ های سورمه ای و آبی نفتی است که همانند ورژن های قبلی این برند اصالت خود را حفظ و تایید کرده است ؛ با این تفاوت که در این عطر میزان ماندگاری و قدرت عطر تقویت شده و فضایی جدی تر و سنگین تر را به ارمغان آورده و منتشر کرده است.

با بهره گیری از رایحه های شاداب و سرزنده در این ادکلن مردانه سعی بر این بوده تا در عین جدی و رسمی  بودن حس زیبای آزادی و استقلال هم در این ادکلن به بویینده القا شود

ادکلن مردانه پاکورابان وان میلیون

ادکلن مردانه پاکورابان وان میلیون یکی از لوکس ترین و جذاب ترین مردانه های تلخ به حساب می آید ( هم ظرف و هم بوی ان ).  این ادکلن با ظاهر منحصر به فرد خود توجه بسیاری از مردان خاص پسند را به جلب کرده است و میتوان آن را به عنوان یکی از محبوب ترین  ادکلن مردانه دنیا به حساب برد.

وان میلیون، محصول سال 2008 برند پاکورابان بوده که از پر فروش ترین عطر های این برند می باشد . علاوه بر ویژگی های ظاهری جالب و جذاب این عطر که با فضا سازی دو رنگ طلایی و قهوه ای حس لوکس بودن را در میز ارایش فرد القا می کند، رایحه آن هم بسیار خاص و بی نظیربوده است.

از نظر فصلی وان میلیون را میتوانیم ادکلنی زمستانی معرفی کنیم که نت های تشکیل دهنده آن هم به صورت پایه از یاداشت چوبی ، عنبر سائل و چرم تشکیل شده است .

نت اولیه آن می توان گفت  شامل نعناع و گریپ فروت بوده و همچنین در قسمت نت میانی از گل رز، دارچین و ادویه جات دیگر می باشد . این ادکلن از مردانه های ماندگاری است که برای افرادی  که ماندگاری ادکلن  اهمیت زیادی برایشان دارد، انتخاب خوبی به حساب می آید

ادکلن مردانه بولگاری آکوا پور

پس از گذر از وان میلیون و شنل بلو نوبت می رسد به یکی دیگر ادکلن های مردانه تابستانی و خنک و البته پر هیاهو و جنجالی !

ادکلن مردانه بولگاری آکوا پور یکی دیگر از پر فروش ترین مردانه های خنک در دنیا می باشد .  این ادکلن دایره ای و خاص هم به دلیل شهرت و محبوبیت زیادی که پیدا کرد ، مورد توجه سو استفاده کنندگان قرار گرفت و ورژن های تقلبی بسیاری از ولگاری آکورا پور به بازار راه پیدا کرد اما نگران نباشید با دیدن عکس هایی از شیشه این عطرمی توانید به راحتی اصل را از فیک تشخیص دهید .

این عطر مردانه خوش بو، یکی از اصیل ترین و جا افتاده ترین رایحه ها را به طرفداران عطر های خنک تقدیم کرده است . رایحه غالب این عطر تلخ بوده و اگر بخواهیم فضایی برای بوی آن در نظر بگیریم، “دریا” بهترین و زیبا ترین توصیف بودهاست.

نت اولیه تشکیل دهنده این ادکلن  برگ درخت نارنج و پرتقال است.

در نت میانی میت وانیم به رایحه های مثل جلبک دریایی و اسطوخدوس همچنین گل پنبه اشاره کرد .

رایحه نت پایه آن هم تشکیل شده از سدر ویرجینیا کهربا و یاداشت چوبی است.

ولگاری آکوا پور هوم هم از آن دست عطر هاست که اگر مورد استفاده واقع شود ، تغییر دادن آن برای شما بسیار مشکل وسخت خواهد بود و ادکلنی دلچسب و عالی برای هر مردی است .

Card image cap

عطر دیور ساواج

خب زمان آن رسیده ادکلنی بسیار حرفه ای و پر فروش 4 فصل را به شما معرفی بکنیم تا بتوانید انتخاب عالی تری هم داشته باشید ! ادکلن مردانه دیور ساواج، یکی دیگر از مردانه های پر سر و صدا و جنجالی و پر هیاهو و البته محبوب است. 

عطر دیور ساواج با پشتوانه ای قوی و با رویکرد حفظ اعتدال، همچنین بهره گیری از رایحه های تلخ و خنک ، مزاج مردان جذاب را نشانه گرفته و در هر 4 فصل سال مورد فروش بسیار قرار گرفته است و تبدیل به عطر 4 فصل شده است .

دیور ساواج در سال 2015 به بازار عرضه شد و با تبلیغ پر سر و صدای آن توسط جانی دپ بازیگر هالیوودی  محبوب ، بیشتر خود را به چشم آورد. اگر به دنبال ادکلنی معتدل با غلظت ادوتویلت و همچنین ماندگاری قابل قبول می گردید، دیور ساواج یکی از بهترین انتخاب ها برای شما مردان جنتلمن می تواند باشد که هیچ وقت تکراری نخواهد شد .

در نت های اولیه، میانی و پایه دیور ساواج از رایحه های فلفل و ترنج ، اسطوخودوس و خس خس و لامی، سدر و لابدانیوم استفاده  شده است که رایحه ایی متنوع و عالی را برای شما هدیه می دهد 

ادکلن جیونچی زریوس رژ

جیونچی زریوس رژ ، یک عطر مردانه قدرتمند با غلظت ادوتویلت و گروه بویایی شرقی سخی گونه هااست ( شاید نام ان به گوش تان نخورده و یا شاید عجیب است اما این عطر هم جز پروفروش ترین عطر های مردانه است ).

فضایی ساخته شده بین گرمی و تلخی ، تداعی گر یونان باستان ، اولین فرزند پسر برند گیونچی را تشکیل دادند که در سال 1995 به بازار روانه شد.

ادکلن جیونچی زریوس رژ یکی انتخاب های مردان خاص و سخت  پسند است ؛ متفاوت بودن این عطر را در همان ابتدا از ظاهر قرمز رنگ آن  می توانید دریافت کنید . این ادکلن هم از آن دسته عطر هایی است که مانگاری بسیار قابل قبولی و خوبی داشته و پخش بوی آن هم بی عیب و نقص می باشد .

نت پایه و ماندگار این عطر شامل مشک، چوب سفید و سدر است که ترکیب آن ها رایحه بسیار دلنشین و گرمی را تقدیم شما می شود .

در نت اولیه این عطر از گیاه کاکتوس ، ترخون و پرتقال استفاده شده است  که می توان گفت  در زمان پخش بو، روایح آن ها شما در آغوش می گیرد و در ادامه با بهره گیری از بوی گیاه شمعدانی، فلفل قرمز شیرین و سدر آن فضای گرم و تلخی که انتظار آن را می کشید پدید خواهد امد 

ادکلن مردانه لالیک مشکی

ادکلن مردانه لالیک مشکی یا لالیک انکر نویر از جذاب ترین و دلنشین ترین و مورد توجه ترین عطر های مردانه موجود در بازار امروزه  است  .  لالیک انکر نویر تداعی کننده قدم زدن در جنگلی تاریک و خوش بو وخاطره برانگیز می باشد . که سبک طراحی و رایحه آن، موجب بروز بازخورد بسیار مثبتی از سوی طبع و سلیقه های مختلف داشته است

نام رسمی این ادکلن مردانه   lalique encre noire می باشد که در سال 2006 تولید و در بازار عرضه گشت . اما این ادکلن به دلیل ویژگی های ظاهری خود، بیشتر به نام لالیک مشکی شناخته می شود و قطعا یکی از پر فروش ترین عطر های مردانه به حساب خواهد امد .

بدلیل تلخی رایحه این عطر و همچنین بوی بسیار جذاب چوب استفاده شده در آن، لالیک مشکی توانسته توجه مردان سخت پسند و سخت کوش را به خود جلب کند.

نت های اولیه، میانی و پایه آن به ترتیب: سرو، خس خس و چوب کشمیر هستند و برای تشخیص اصل از فیک  بودن این عطر کافی است  به درب چوبی آن توجه کنید که نام لالیک بر روی آن حک شده باشد 

برای خواندن ادامه عطر های پرفروش و محبوب مردانه  و همچنین خرید عطر های اصل با ماندگاری بالا کلیک کنید 

Card image cap
Card image cap

هنوز هیچ دیدگاهی درج نشده است. شما اولین باشید!