هفت‌ویک | فروشگاه اینترنتی آنلاین

معرفی انواع لباس عروس جدید بیشتر بدانید

خط چشم رنگی -هفت ویک13727

۱۴۰۰/۴/۲۷ سپیده ایمانپور

خط چشم رنگی برای چشم های آبی

از آنجا که چشمان آبی محسور کننده می باشند ، بنابراین انتخاب یک خط چشم مناسب نیز می تواند آن را زیباتر و جذاب تر کند. دقت لازم را داشته باشید که انتخاب خط چشم های خیلی تیره و یا خیلی روشن جلوه چشم را از بین می برند.

رنگ های مانند آبی تیره، طلایی، مسی، صورتی رزگلد، و این قبیل رنگ ها می تواند طراوت و جذابیت چشم شما را بیشتر نشان دهد و درخشان کند.

خط چشم های رنگی برای چشمان سبز

استفاده از خط چشم بنفش زیبایی چهره ای با رنگ چشمان سبز را دو چندان می کند.همین طور به هر مدل پوستی نیز می آید و زیبایی خوبی برای فرد ایجاد می کند . برای آنکه این رنگ بر روی چشمانتان جلوه بیشتری داشته باشد. می توانید خط چشم را هم روی پلک و نیز در زیر چشمانتان بکشید.

از سایر رنگ های مناسب برای چشمان سبز می توان به تناژهای مختلفی از قرمز، و برنز و نارنجی نیز اشاره کرد.

بسته به اینکه نوع ارایش تاثیر بسیار زیادی در جلوه این رنگ ها دارد می توانید از این رنگ ها برای مجالس و مهمانی های خود استفاده نمایید.

انواع خط چشم رنگی برای چشمان مشکی

رنگ های شکلاتی، دودی و یا خاکستری و یا رنگ های خنثی نظیر سیاه و سفید را می توان برای چشم های مشکی به کار برد.

بیش تر  برای چشم های مشکی پیشنهاد می شود که سایه ای و خط چشمی  نقره ای و یا دودی را برای زیر چشم به همراه خط چشم های مشکی انتخاب کنید. زیرا که چشم ها شما را میشی و شهلاتر نشان می دهد.

البته آرایش چشم و رنگی که برای خط چشم انتخاب می کنید باید با رنگ پوست و استایل تان هماهنگی داشته باشد.

خط چشم رنگی برای چشم های قهوه ای و فندقی

استفاده از رنگ های تیره مانند آبی نفتی، سبز زیتونی، لاجوردی، مسی و خاکستری و بنفش  می تواند چشمان قهوه ای و یا فندقی رنگ را جذا ب و شگفت انگیز کند.

همچنین اگر خط چشم های آبی نفتی و سبز زیتونی به همراه یک سایه خاکی روی چشم به کار رود زیبایی آن را دوچندان می کند. بنابراین بهتر است برای این رنگ چشم سایه های خنثی و مناسب را انتخاب کنید تا زیبایی چشمانتان دو چندان شود.

خط چشم برای چشم های سبز و قهوه ای

رنگ های گرمی از خط چشم ها و سایه هایی که به رنگ آلویی، طلایی، و یا برنز و سبز و ابی هستند بهترین گزینه ها برای این رنگ چشم می باشند.

انواع خط چشم رنگی موجود 

خط چشم رپک 

ضد اب و رنگی

خط چشم مای

ضد اب هم دارای رنگی و هم دارای مشکی

خط چشم ای لاینر

خط چشم هرلیچ

خط چشم یوشاس

رنگ صورتی و ابی

خط چشم هندیان

رنگ بنفش و صوتی

Card image cap
Card image cap
Card image cap

هنوز هیچ دیدگاهی درج نشده است. شما اولین باشید!