هفت‌ویک | فروشگاه اینترنتی آنلاین

معرفی انواع لباس عروس جدید بیشتر بدانید

بهترین شامپوی موی چرب _هفت ویک68702

۱۴۰۰/۲/۱۹ سپیده ایمانپور

شامپو مخصوص موهای رنگ شده:

افرادی که موهای خود را رنگ و یا دکلره کرده اند با م مشکلات زیادی مهم چون گره خوردگی ، خشک شدن موها، پریدگی رنگ مو، کاهش رطوبت مو و وز شدگی و غیره، مواجه خواهند شد به چنین افرادی همیشه توصیه می شود که از انواع شامپو مخصوص موهای رنگ شده استفاده کنند تا از شر این مشکلات که مرتبط با موهای رنگ شده می باشد ، خلاص شوند. برخلاف شامپو های معمولی و روزانه ، شامپو مخصوص موهای رنگ شده، و شامپوی موی رنگ شده باعث باز گشت رنگ موی طبیعی و از بین رنگ مو نخواهد شد که رنگی که استفاده کرده اید به مدت شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده فاقد مواد شیمیایی مضری مانند پارابن و سولفات هستند که ممکن است به طرز قابل توجهی به طراوت رنگ موهای شما آسیب برساند. قبل از خرید انواع شامپو مخصوص موهای رنگ شده به ترکیبات آن باید توجه کنید و اطمینان حاصل کنید حاوی موادی که باعث عدم ماندگاری رنگ موها یتان می شوند، نخواهند بود . انجام این کار کمک می کند تا تصمیم درستی در مورد انتخاب شامپویی که نیاز شما را برطرف کند، بگیرید. به طور مثال، اگر می خواهید که از محو و کدر شدن رنگ موی خود جلوگیری کنید، بهتر است به دنبال شامپویی باشید که حاوی ویتامین E باشد بگردید ، به این خاطر که این ویتامین با خاصیت آنتی اکسیدانی خود سبب حفظ نشاط رنگ موی شما می شود. همچنین پروتئین ها عناصر دیگری هستند که بهتر است برای حفظ کیفیت رنگ، در ترکیبات شامپوهای تثبیت کننده رنگ مو وجود داشته باشند.

موهای رنگ شده احتمال بیش تری برای ضعیف شدن و خراب و اسیب دیدن خواهند داشت و به همین دلیل  . برای افزایش استحکام مو، لازم است که شامپو حاوی پروتئین نیز باشد. علاوه بر پروتئین و ویتامین، انواع شامپو مخصوص موهای رنگ شده بهتر است که حاوی روغن های مفید برای سلامت مو نیز باشند، نظیر روغن بادام و روغن نارگیل. و همچنین کراتین نیز یکی دیگر از مواد مغذی است که انواع شامپوهای تثبیت کننده رنگ مو باید حاوی آن باشند. از فواید کراتین که بسیار بسیار متنوعی است می تواند به برای سلامت و تقویت مو دارد که سبب جلوگیری از رنگ پریدگی و کدر شدن رنگ مو نیز می گردد.

شامپو حجم دهنده:

همان طور  که از اسم این شامپو پیدا می باشد ، شامپوی حجم دهنده به طور ویژه برای افزایش حجم موهای خشک و نازک طراحی شده است. افرادی به شامپوهای حجم دهنده نیاز دارند که دارای موهایی نازک و مستعد ریزش و شکسته شدن می باشند همچنین انواع شامپوهای حجم دهنده، در طول روزهای سرد سال، موقعی که موها به خوبی حالت نگرفته و طراوت خود را از دست می دهند، بسیار مفید و خوب هستند.

در حالی که بعضی از شامپو ها تنها به حجم گرفتن مو های ششما کمک می کنند، شامپو هایی نیز وجود دارند که هدف آن ها دادن حجمی طبیعی به موها باشد . . به طور مثال بعضی از شامپوها اگرچه حجم بسیار زیادی به موها می دهند، اما سبب می شوند که گره های مو زیادتر بشوند و بیشتر به چشم بیایند. از طرف دیگر، برخی از انواع شامپوهای حاوی پروتئین ها، به عنوان مواد فعال هستند که کمک می کنند موها به طور طبیعی از ریشه تا نوک مو تقویت شده و استحکام بیشتری پیدا کنند.

اگر شما دارای موهایی رنگ شده می باشید برخی از شامپوها علاوه بر این که می توانند سبب ایجاد حجم برای مو، از رنگ پریدگی آن ها جلوگیری خواهند کرد . اینگونه شامپوها علاوه بر اینکه حجم و دانسیته مو شما را افزایش می دهند، سبب می شوند که رنگ موها نیز تثبیت شوند. شامپوهای حجم دهنده با فرمولی سبک تر در مقایسه با انواع شامپو های معمولی ساخته شده است ، بنابراین وزنی به موهایتان اضافه نمی کنند. همیشه موقع استفاده از شامپوها آن ها را به آرامی روی پوست سر خود ماساژ دهید و با مو هایتان به ارامی برخورد کنید ، زیرا این کار کمک می کند هنگامی که موها خشک شد، به طور طبیعی حجم بیشتری پیدا کنند. همچنین هنگام استفاده از نرم کننده ها موهای خود را شانه بزنید . . این کار سبب می شود که گره موها باز شده و پس از خشک شدن نشکنند.

شامپوهای مو بدون سولفات:

ماده ای که سبب کف کردن شامپو می شود، سولفات نام دارد و به خاطر داشته باشید که سولفات یک عنصر کاملا ضروری برای ساخت انواع شامپو است. حال سوال اینجاست، چه زمانی ما به شامپویی نیاز داریم که فاقد سولفات باشد و یا اصلا چه کاربردی دارد ؟

ممکنه ان موضوع را ندانید، اما سولفات ها یکی از پاک کننده هایی هستند که کمک می کنند پوست شما از شر چرک های سیاه و سلول های مرده پوست خلاص کنند اما از طرف دیگر، سولفات ها چربی های طبیعی را از مو و پوست سر شما رانیز پاک می کنند که سبب می شود موهای شما خشک تر و شکننده تر شوند. اگر دارای پوست سر خیلی حساسی باشید، این از بین رفتن چربی طبیعی مو می تواند سبب قرمزی، خشکی و یا حتی خارش شدید پوست سر شود . اینجا جایی است که شما به انواع شامپوهای فاقد سولفات نیاز پیدا خواهید کرد

افراد دارای پوست سر خیلی حساس باید از انواع شامپو های بدون سولفات استفاده کنند تا پوستشان را سالم تر نگه دارند. افراد دارای موهای رنگ شده ، گره خورده و موهای مجعد باید استفاده از شامپوهای دارای سولفات را کاملاً به فراموشی بسپارند. همچنین افراد دارای موهای خشک و فر مناسب است از شامپوهای بدون سولفات استفاده کنند زیرا این نوع شامپوها چربی های طبیعی را بر روی موی خود نگه می دارند و دارای خواص مرطوب کنندگی و استحکام بخشی برای مو باشد .

هنگام خرید شامپوهای بدون سولفات، همیشه ترکیبات آن را دوباره چک کنید تا فاقد سدیم لورت سولفات ، سدیم لوریل سولفات و آمونیوم لورت سولفات باشند. این سه ماده، پرکاربردترین انواع سولفات هایی هستند که در محصولات زیبایی و بهداشتی مو ، به خصوص انواع شامپو استفاده می شوند. هرچند که هر سه این ها دارای میزان دانسیته متفاوتی هستند، اما هر کدام به تنهایی می توانند باعث ایجاد التهاب پوست سر شما شود  

Card image cap

شامپو مرطوب کننده:

دلیل اصلی این موضوع که برخی افراد دارای موهایی خشک و ضعیف می باشند ، عدم وجود رطوبت در پوست سر این افراد ا می باشد . در این افراد پوست سر توانایی تولید چربی کافی برای مو را نخواهد داشت تا کمک کند رطوبت درون مو باقی بماند.

 

با افزایش سن، و بلن تر شدن مو بیشتر در خانم و خانم های باردار پوست سر تمایل کمتری به تولید چربی دارد که این امر سبب ایجاد مشکلات زیادی برای مو شود. پوست سر خشک، منجر به داشتن موهایی خشک می شود که می تواند سبب ایجاد شوره سر شود. موهای خشک همچنین دارای کوتیکول ضعیف تری هستند. کوتیکول های ضعیف نمی توانند رطوبت را درون مو نگه داشته و از تبخیر شدن آن جلوگیری کرده و مو را از آسیب های محیطی دیگر باز دارند. از دیگر عوامل ضعیف شدن کوتیکول ها، شستشوی بیش از حد مو، و یا استفاده از حالت دهنده های حرارتی مو، استفاده دائمی از سشوار هم باشند .

 

کسانی که دارای چنین موهای خشکی هستند، انتخاب ایده آل برای شان استفاده از انواع شامپو های مرطوب کننده است. عملکرد اصلی این شامپوها حفظ یک ph ایده آل برای پوست سر است که سبب می شود پوست سر شما به تعادل برسد. انواع شامپو های مرطوب کننده اکثراً دارای ترکیباتی ملایم می باشند که حاوی میزان کمتری شوینده های خشک کننده مو هستند. مقدار کمتر عناصر خشک کننده مو کمک می کند که موهای مجعد، خشک و شکننده، راحت تر حالت بگیرند

 

افرادی که به دنبال تقویت موهای سر خود هستند و می خواهند موهای درخشان تر و گیرا تر داشته باشند نیز بهتر است از انواع شامپوهای مرطوب کننده مو استفاده کنند. همیشه از شامپوی مرطوب کننده ای استفاده کنید که دارای مواد مضر کمتری برای مو و پوست سر باشند. به خاطر داشته باشید که انواع شامپو هایی که بدون سولفات و بدون پارابن هستند، همیشه با پوست سر به ملایمت برخورد می کنند و در عین حال دارای خواص مرطوب کنندگی عمقی می باشند. اکثرا خانم ها که دارای مو های بلندی هستند در قسمت پایین تر مو که چربی به ان نمیرسد این این شامپو استفاده می کنند

 قیمت مشخصات و خرید انواع شامپو مناسب مو 

 

ما در این مقاله و مقاله قبل انواع شامپو های موجود در بازار را برای شما ببرسی و تحلیل کرده ایم شما می توانید برای خرید این محصول و برای اطمینان از استفاده از ک شامپو با کیفیت به سایت هفت ویک مراجعه کنید و در حین خرید اگر لازم بود از مشاور های حاضر در سایت مشاوره بگیرید

Card image cap

هنوز هیچ دیدگاهی درج نشده است. شما اولین باشید!