هفت‌ویک | فروشگاه اینترنتی آنلاین

معرفی انواع لباس عروس جدید بیشتر بدانید

چگونه بینی خود را با گریم کوچکتر نشان دهیم؟

۱۳۹۸/۱۱/۱۰ زهرا یزدانی

چگونه بینی خود را با گریم کوچکتر نشان دهیم؟

در ابتدا به عنوان پیش زمینه لازم است کارهایی را انجام دهید که به شرح زیر است

۱ – صورت خود را با شوینده مورد نظرتان کاملا پاک کنید و بعد با آب ولرم بشویید وآن را کاملا خشک کنید .

۲ – پنبه را با کمی مرطوب کننده آغشته کنید . بعد اضافی های آن را از پنبه بگیرید تا زیاد مرطوب نشود ، بعد با پنبه تمام صورت خود را با آن پاک کنید به غیر از ناحیه دور چشم ها و لب ها .

۳ – بعد مقداری کرم پودر مورد نظرتان را روی پد بریزید . دقت کنید که مقداری کرم پودر نباید زیاد باشد . کرم کاملا روی سطح پد پخش شود.

۴ – برای شروع کرم پودر زدن بهتر است از پیشانی شروع کنید و این کار را ادامه دهید تا کرم زدن به چانه برسد . تمام سطح صورت را به جزء ابروها با کرم پودر بپوشانید . و مطمئن شوید که کرم پودر کاملا روی سطح پوست صورتتان خوابیده است ، بعد از آن کار یکسان سازی سطح پوست به پایان می رسد .

باریک کردن بینی با ترفندهای حرفه ای میکاپ و کانتورینگ صورت


داشتن بینی خوش فرم و کوچک تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارد تا جایی که بسیاری از افراد برای زیباتر شدن چهره شان بینی بزرگ خود را به تیغ جراحی می سپارند . اما برخی از خانم ها به دلیل هزینه بالای عمل بینی و ترس از عمل ترجیح می دهند به جای عمل بینی با کمی تبحر در آرایش بینی خود را متناسب با صورتشان کنند. و می توانند به راحتی بدون عمل و بدون هزینه بینی خود را بسیار زیبا تر نشان دهند.

وسایل مورد نیاز باریک کردن بینی با آرایش:


کانتور:

شما برای کوچک کردن بینی خود می توانید یا از محصولات مخصوص کانتورینگ و یا از کرم پودرها ی 2-3 درجه تیره تر از پوستتان استفاده کنید. همچنین سایه چشم مات، قهوه ای نیز همان گونه عمل می کند پس می توانید از آنها استفاده نمایید. اگر تبحر زیادی در آرایش ندارید بهتر است به جای استفاده از کرم پودر از پودر استفاده نمایید.زیرا در این صورت کار شما بسیار راحت تر است.

 

Card image cap

هایلایت:

از هایلایتر مات برای کانتور کردن بینی استفاده کنید.شما می توانید از سایه چشم سفید/کرم روشن نیز برای این کار استفاده نمایید و رنگی دو سه درجه از پوست خود روشن تر را انتخاب نمایید.

 

Card image cap

 

قلمو برای کشیدن خط کانتور روی بینی:


قلموی زاویه دار:

برای کشیدن روی بینی از قلموی زاویه داراستفاده کنید . برای اینکه کنترل بیشتری روی حرکت قلم مویتان داشته باشید بهتر است قلم موی شما کوچک و سفت باشد.کار کردن برای مبتدیان با قلموی زاویه دار بسیار راحت تر می باشد.

قلموی پرپشت برای ترکیب و یا اسفنج آرایشی:

شما بهتر است برای ترکیب کانتورینگ از اسفنج بلندر یا قلموی پرپشت استفاده نمایید . اسفنج مخصوص ترکیب کرم روی صورت، از قلمو بهتر این کار را انجام می دهد.بهتر است شما از اسفنج استفاده کنید زیرا تسلط به اسفنج بیشتر است

مراحل باریک کردن بینی با آرایش

مرحله اول:
برای اینکه نتیجه بهتری از کانتور حاصل شود و کنترل ما روی نتیجه نهایی بیشتر باشد پیش از کانتور از کرم پودر استفاده می شود اما به هر حال زدن کرم پودر قبل و یا بعد از کانتور، سلیقه شخصی است .

مرحله دوم:
برای کشیدن دو خط در اطراف بینی خود قلم زاویه دارتان را به پودر/کرم/سایه کانتور بزنید و این دوخط را بکشید. کانتور خود را ملایم بزنید زیرا پاک کردن این مواد مشکل است.

روش صحیح کانتورینگ برای انواع بینی


اگر بینی از بالا تا پایین پهنی دارید ، خط خود را از نوک ابرو تا بالای پره های بینی بکشید و برای طبیعی به نظر رسیدن ،آن را در نوک ابرو ترکیب کنید .

کانتور بینی و باریک کردن بینی پهن با آرایش


اگر دارای پره های بینی پهن هستید ، خط کانتور را از بالا تا پایین کشیده و سپس یک خط کوچک به سمت بیرون روی پره های بینی بکشید.

Card image cap

هنوز هیچ دیدگاهی درج نشده است. شما اولین باشید!