هفت‌ویک | فروشگاه اینترنتی آنلاین

معرفی انواع لباس عروس جدید بیشتر بدانید

ریمل ابرو چیست و چه کاربردی دارد؟

۱۳۹۸/۱۲/۷ زهرا یزدانی

ریمل ابرو چیست و چه کاربردی دارد؟

ریمل ابرو چیست ؟
از ریمل ابرو به منظور حالت بخشیدن و پرپشت کردن ابرو‌ها استفاده می‌شود. اگرچه این وسیله بیشتر برای ابروهای کم‌پشت و نازک پیشنهاد می‌شود اما دیگران نیز می‌توانند از آن برای ثابت کردن موهای بدفرم ابروی خود بهره بگیرند.
انواع ریمل برای آرایش و حالت دهی ابرو
به طور کلی ریمل‌های ابروی موجود در بازار به دو دسته تقسیم می‌شوند که هر کدام کارایی مخصوص به خود را دارند. این دو دسته شامل موارد زیر هستند:
ریمل ابروی ساده یا Clear
از ریمل ابروی ساده برای حالت دادن به ابرو‌ها استفاده می‌شود و مناسب برای افرادی است که ابرویشان به طور طبیعی پرپشت است و هدفشان فقط ثابت کردن و فرم دادن به مو‌های ابرو و لیفت ابرو است.
ریمل ابروی رنگی یا tinted
ریمل ابروی رنگی علاوه بر حالت دادن به ابرو‌ها به دلیل رنگ موجود در ترکیبات آن باعث ضخیم‌تر به نظر رسیدن ابرو‌ها نیز می‌شود؛ بنابراین این نوع از ریمل ابرو مناسب افرادی است که از ابرو‌های کم پشتی و نازکی برخوردار هستند.

 

Card image cap

استفاده از ریمل ابرو یک روش آسان و سریع برای حالت دادن، پر پشت کردن و زیبا کردن ابرو‌ها بوده که بیشتر مناسب برای ابرو‌های نازک و کم حجم است. ریمل ابرو یکی از پر مصرف‌ترین وسایل آرایشی است که کاربرد اصلی آن جهت مرتب کردن و پر پشت کردن ابرو‌هاست. برای کسانی که ابرو‌هایی باریک و کم پشت دارند و نیز کسانی که به داشتن ابرو‌های ضخیم و پهن علاقه‌مند هستند، ریمل ابرو می‌تواند بسیار کاربردی و تاثیرگذار باشد. همچنین این وسیله آرایشی به منظم شدن ابرو‌ها و در نتیجه جذاب‌تر شدن آن‌ها و زیبایی دو چندادن چهره نیز کمک زیادی می‌کند، چرا‌ که ابرو یکی از اعضای مهم در زیبا به نظر رسیدن چهره است و زیبایی و خوش حالتی آن می‌تواند تاثیر فوق العاده‌ای در جذابیت یک فرد به خصوص بانوان بگذارد.
روش استفاده از ریمل ابرو
ابتدا صورتتان را به خوبی شسته و خوب خشک نمایید.آرایش بقیه قسمت‌های صورت را انجام دهید.
ریمل را به طور مستقیم و با حرکت رو به بالا بر روی ابرو زده شود به طوری که قسمت‌های خالی پر شود.برای این کار ابتدا برس مناسب ریمل ابرو را در مواد آغشته و سپس برای حالت دادن به ابرو های خود به خطوط دور ابرو های خود بکشید و به آن حالت بدهید بهتر است تا برای انتهای ابرو از قلم نازک و زاویه دار استفاده نماید .
از آن جایی که برس نرم مناسب ریمل زدن ابرو نیست از این رو بهتر است تا از برسی سفت استفاده کنید و همچنین برای حالت دادن بهتر ابرو استفاده از ریمل ابرو زیاده روی نکنید بلکه ابتدا مقدار بسیار کمی را به ابرو بزنید.
بهتر است استفاده از ریمل ابرو را در آخرین مرحله از آرایش انجام دهید. چرا که ممکن است رنگ‌های دیگر مواد آرایشی بر روی آن نشسته و کارایی آن را کاهش دهند.
سعی کنید عمل کشیدن ریمل به ابرو‌ها را تنها در یک مرحله به پایان برسانید. این بدان علت است که مواد موجود در فومولاسیون ریمل ابرو یه گونه‌ای هستند که بلافاصله پس از استفاده از آن خشک می‌شوند. اگر برای بار دوم از آن بر روی ابرو‌ها استفاده شود سبب تکه تکه شدن و به هم ریختن نظم مو‌های ابرو می‌شود. و حالت خشنی به ابروها می دهد .
ریمل‌های ابرو عموماً از مواد ضد آب ساخته شده اند؛ بنابراین برای آن که به خوبی بتوان آن را از روی پوست صورت پاک کرد، باید از پاک کننده‌های مخصوص مواد آرایشی مانند شیر پاک کن‌ها یا ژل شستشو و یا فوم شستشوی صورت بهره برد.
سخن پایانی :
یادتان باشد، قبل از استفاده از ریمل ابرو، برس آن را کاملا تمیز کرده، بطوریکه عاری از هرگونه مواد باشد.
نکته مهم دیگری که وجود دارد این است که هیچوقت با فاصله زمانی کم دوبار از ریمل ابرو استفاده نکنید.
برای تمیز کردن ریمل ابرو مانند ریمل مژه، از پاک کننده های آرایشی مانند ژل شستشو یا شیر پاکن و یا در صورت در دسترس نبودن از آب و صابون استفاده نمایید.

هنوز هیچ دیدگاهی درج نشده است. شما اولین باشید!