هفت‌ویک | فروشگاه اینترنتی آنلاین

معرفی انواع لباس عروس جدید بیشتر بدانید

همه چیز درباره ریمل اسنس+ نحوه تشخیص اصلی یا فیک بودن آن!

۱۳۹۸/۱۰/۲۴ زهرا یزدانی

همه چیز درباره ریمل اسنس

در ابتدا روش احیا کردن ریمل اسنس را برایتان توضیح می دهیم معمولا ریمل ها بعد از یک مدت استفاده به خشکی نزدیک می شوند و برای احیا کردن ا؟ن بهتر است یک قطره آب مقطر در آن ریخت تا بتوان آن را احیا نمود. البته ریمل های اسنس نسبت به ریمل های دیگر خشک شدگی کمتر و ریزش کمتری دارند در صورتی که اصل انتخاب شوند و جز محصولات های کپی یا فیک نباشند.

برند اسنس الان جز پرفروش ترین لوازم آرایش های اروپا محسوب میشود و خیلی جاها تعریفشو شنیدن ولی من میخوام امروز نتیجه استفاده خودمو از این ریمل براتون قرار بدم. راستی نحوه تشخیص اصل یا فیک بودن این ریمل رو هم در انتهای مطلب قرار دادم.
شرکت اسنس «Essence» از سال ۲۰۰۱ فعالیت خود را آغاز کرده است و جزو برندهایی است که با توجه به نیاز مشتریان و قیمت معقولانه توانسته نظر اکثریت را به خود جلب کند. ریمل اسنس در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شود و بوسیله یک برس که نقش اساسی ای در تاثیر و خرید یک ریمل دارد مورد استفاده قرار می‌گیرد.
توضیحات شرکت سازنده :
این محصول با رنگ کاملاً مشکی و برس انعطاف‌پذیر حجم قابل توجهی به مژه میده که برای افرادی که مژه‌های کوتاهی دارند مناسب خواهد بود. شرکت اسنس Essence آلمان ریمل حجم دهنده مدل I Love Extreme Crazy Volume را وارد بازار کرده است که این محصول با رنگ کاملاً مشکی و برسی جهت حجم دار کردن مژه است.ایم محصول مژه های را حجیم تر و پر پشت تر نشان می دهد.
این ریمل مخصوص کسانی است که عاشق مژه های حجیم هستند! محصولی حاوی رنگدانه های فوق العاده مشکی که تمامی مژه ها را به طور کامل پوشش میدهد. این ریمل از نوع ریمل‌های معمولی بوده و به‌ راحتی با آب و پاک‌ کننده‌های آرایشی پاک خواهد شد . برس بزرگ حجم مژه های شما را افزایش میدهد؛ طراحی رنگ محفظه ریمل به رنگ همتای «اکستریم» خود، اما به سبک معکوس است حروف مشکی در پس زمینه صورتی ، مورد تایید آزمایشگاه چشم پزشکی.
ریمل آبی:

دقیقاً مانند ریمل مشکی حجم دهنده‌ ولی ضدآب
این محصول، فوق‌العاده مشکی است و بعد از استفاده، مژه‌هایی پر را نشان خواهد داد. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به علت استفاده‌ی طولانی از ریمل در طول روز، با ریخته‌شدن مواد ریمل در زیر چشم مواجه شوید؛ اما هنگام استفاده از این ریمل با این مشکل روبه‌رو نخواهید شد. ریمل اسنس مدل I Love Exterme Volume با رنگدانه‌های طبیعی و رنگی کاملا مشکی و برسی منحصربه‌فرد جهت حجیم کردن مژه تولید شده است.هنگام استفاده از این مدل ریمل اسنس نگران ریخته شدن مواد در زیر چشم نباشید.
ریمل صورتی مدل I Love Extreme Crazy Volume: بلند کننده
ریمل آی لاو اکستریم کریزی ولوم اسنس با رنگ کاملاً مشکی برای افرادی که مژه‌های کوتاهی دارند مناسب است. این ریمل دارای یک برس فیبری انعطاف پذیر است که پس از استفاده از آن، مژه هایی بلند و بدون ایجاد چسبندگی و تجمع مواد بر روی مژه را تجربه خواهید کرد. این ریمل ضد آب نیست و به راحتی با آب و صابون و یا انواع پاک کننده های آرایشی پاک می شود.
ریمل مشکی مدل «I Love Exterme Volume» : حجم دهنده‌
ریمل‌ حجم دهنده«I Love Exterme Volume» دارای مواد نایلونی یا الیاف ابریشم مصنوعی است که باعث افزایش موقت طول مژه می‌شود. می توان گفت این ریمل خاوی خرده مژه می باشد .این ریمل دارای برس فیبری با دو لبه شکاف دار است که حاوی فرچه های کوچک‌تر هستند، این مزیت باعث شده رنگدانه‌های بیشتری را در خود جای دهد و حجم مژه‌ها را افزایش دهد.
ریمل مشکی اسنس از نوع ریمل‌های معمولی بوده و به‌راحتی با آب و پاک‌کننده‌های آرایشی پاک خواهد شد.
ریمل سبز: جدید ترین ریمل اسنس با فرچه عجیب (در تصویر زیر مشاهده کنید.) این ریمل ادعا دارد که قابلیت فر کنندگی و حجم دهندگی را داراست.
ریمل قهوه ای: دقیقا مانند ریمل صورتی است و تاثیر آن بلند کردن مژه هاست فقط با این تفاوت که رنگ آن قهوه ای است و مشکی نیست.یعنی مواد درون این ریمل قهوه ای می باشد.

Card image cap

در این قسمت میخواهیم نحوه تشخیص اصلی بودن یا تقلبی بودن ریمل اسنس را به شما بیاموزیم!

1.ریمل اصلی اسنس بدون بسته بندی میباشد.

2.در قسمت زیرین ریمل فرورفتگی دیده می شود.

 

Card image cap
Card image cap

هنوز هیچ دیدگاهی درج نشده است. شما اولین باشید!