هفت‌ویک | فروشگاه اینترنتی آنلاین

معرفی انواع لباس عروس جدید بیشتر بدانید

چگونه با آرایش ، گونه ها را برجسته کنیم؟- هفت و یک

۱۳۹۹/۱/۳۱ زهرا یزدانی

انواع رژ گونه
رژگونه‌ها تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارند و به راحتی می‌توان با گریم و آرایش حالت گونه‌ها را تغییر داد و چهره را برنزه كرد كه این‌کار این روزها محبوبیت زیادی بین خانم‌ها دارد.
انتخاب رژگونه كار ساده‌‌ای نیست و خیلی از خانم‌ها هیچ آشنایی خاصی با آن ندارند و گمان می‌كنند رژگونه تاثیری در آرایش برنزه ندارد.
رژگونه ها به شکل موس، رنگیزه ای، پودری، کرمی و چسبان وجود دارند. اگر پوست تان معمولی یا خشک است، رژگونه هایی به فرم موس و کرمی برای آن عالی خواهد بود و در کل باعث می شود پوست حالت زنده و درخشان پیدا کند. این نوع رژگونه ها به خوبی ترکیب شده و در تمام روز ماندگاری خود را حفظ می کنند. اگر پوست تان حالت چرب دارد، رژگونه پودری باعث کاهش درخشندگی آن می شود و با کرم پودرتان به خوبی ترکیب می شود. اگر می خواهید آرایش مختصری روی صورت تان داشته باشید، می توانید بی آنکه کرم پودرتان از بین برود رژگونه را پاک کنید.
رژگونه مناسب فصل
زمانی که رنگ پوست تان را تشخیص دادید، می توانید متناسب با فصل، رنگ رژگونه مورد نظرتان را انتخاب کنید. تابستان فرصتی عالی برای امتحان کردن رنگ های روشن تر است. فرقی نمی کند که از رنگ های زنده و درخشان استفاده کنید یا رنگ های خنثی و نرم یا حتی رنگ های کمرنگ، بهتر است رنگ رژگونه شما بهترین همخوانی را با لباس تان داشته باشد.
رژگونه های بهاره و تابستانه
رژگونه کرمی صدفی:این رنگ خنثی با هر نوع لباس در رنگ های مختلف همخوانی دارد، اما بهتر است آن را با رنگ های پررنگ امتحان کنید.

رژگونه مومی صورتی:اگر لباس تان به رنگ کمرنگ است یا خنثی، بهتر است برای صورت تان از رژگونه صورتی استفاده کنید چراکه با پوست تان بیشتر همخوانی خواهد داشت.

رژگونه چسبی مرجانی:اگر لباس سفید، کتان راه راه یا حتی مدل گلدار پوشیده اید، استفاده از رژگونه های مرجانی روی صورت بهترین گزینه برای حفظ درخشندگی آن بدون بر هم خوردن ست لباس های تان خواهد بود.

رژگونه پودری به رنگ قاصدکی:پودرهای روشن کننده با هر رنگی همخوانی دارند؛ چراکه آنها رنگ های افزودنی ملایم و خفیفی هستند که به صورت تان اضافه می شوند. مهم نیست که رنگ یا ته رنگ پوست تان چیست، پودرهای روشن تر باعث از بین رفتن سایه های صورت شده و سایه های ظریف تر و ملایم تری روی صورت به جا می گذارد.

رژگونه با مایه های صورتی یا ساتن هلویی:رنگ های صورتی روشن تر برای تکمیل لباس هایی با رنگ شربتی، صورتی پررنگ و حتی رنگ های خنثی ساده بسیار مناسب اند. استفاده از این رنگ ها، ساده ترین روش برای روشن تر کردن صورت است.
ما در این بخش مقاله سایت هفت و یک به شما استفاده از انواع رژ گونه و رژ گونه هلویی و رژگونه بورژوا و رژ گونه مایع و رژ گونه برای صورت گرد و رژ گونه زدن با قاشق و رژ گونه متناسب با رژ قرمز و رژ گونه خوب با قیمت مناسب و آموزش کشیدن رژ گونه با تصویر و نحوه زدن رژ گونه و رژ گونه پنبه ریز و رژ گونه چهارتایی دوسه و رژگونه حجم دهنده و رژ گونه حرفه ای و راه حل رژ گونه شکسته و رژ گونه خوب و رژگونه خوش رنگ و رژ گونه رمانتیک و رژگونه زدن صورت لاغر را آموزش می دهیم.

 

Card image cap

آموزش رژگونه زدن
صورت لوزی شکل

صورت شما حالتی بینابین صورت مثلثی و بیضی است، به همین دلیل برای آرایش کردن دست‌تان بازتر است ( به شرطی که صورت شما لوزی واقعی باشد ). اول از همه باید کاری کنید که با کم کردن پهنای گونه‌ها و افزایش مو در اطراف فک‌ها و نگه داشتن مو به طورفشرده در اطراف سروخط استخوان گونه‌ها باعث شوید که شکل صورت بیضی به نظر بیاید. بهتر است رژ گونه را به شکل مثلث بزنید و بخش بیرونی استخوان‌های گونه را تیره‌تر کنید و اجازه ندهید از قسمت بالای صورت رژ گونه شما به چشم‌ها نزدیک شود. حواس‌تان باشد که از کنار زدن مو از کنار فک‌ها و خط پیشانی خودداری شود.


جاهایی که باید تیره شوند: اطراف پیشانی، شقیقه‌ها و گوشه داخلی گونه‌.
جاهایی که باید روشن‌تر شوند: روی تیغه بینی، وسط پیشانی و روی چانه.
رژگونه: روی استخوان گونه.
همیشه دو رنگ رژگونه داشته باشید؛ یک رژگونه تیره برای فرم دادن به صورت بر اســــاس نوع آن و یک رژگونه روشن‌تر که به وسیله آن سایه‌هایی که می‌خواهید را ایجاد کنید.
صورت کشیده

اینگونه صورت‌ها را باید با آرایش مناسب کوتاه‌تر و پهن‌تر نشان داد بنابراین از قسمت لاله گوش به سمت استخوان گونه و به صورت افقی رژ گونه بزنید. همچنین با زدن کمی رژگونه تیره و مات در ناحیه چانه می‌توانید کاری کنید که صورت شــــما کوتاه‌تر به نظر بیاید، البته یادتان نرود که از همان رژگونه برای روی گونه خود استفاده کنید و تنها رنگ آن را کمی ملایم‌تر کنید.
جاهایی که باید تیره‌تر شود : اطراف فک و شقیقه‌ها.
جاهایی که باید روشن‌تر شود: چانه، شقیقه‌ها و بالای استخوان‌های گونه.
رژ گونه: روی استخوان‌های گونه.
اگر موها بلندتر و روی شقیقه‌ها و اطراف صورت و فک قرار گیرد بهتر است.

Card image cap

صورت مربع

صورت‌های چهارگوش باید گردتر نشان داده شوند. یک رژگونه گرد که تا خط فک شما امتداد یابد و به سمت بیرون صورت محو شود، می‌تواند تاثیری ایجاد کند که صورت گردتر به نظر برسد. همچنین می‌توانید یک مثلث روی استخوان گونه بکشید و آن را با برس رژ گونه به سمت پایین پخش کنید و قسمتی که به سمت گوشه بیرونی صورت وخط فک است را کمی تیره‌تر کنید.

جاهایی که باید تیره‌تر شود: اطراف فک و شقیقه‌ها.
جاهایی که باید روشن‌تر شود: وسط بینی، وسط گونه ها و چانه.
رژ گونه: دو طرف استخوان‌های گونه.
اگر موها بلندتر و روی شقیقه‌ها و اطراف صورت و فک قرار گیرد بهتر است.
صورت گرد

اگر صورت گرد دارید باید حتی الامکان با آرایش صورت را کشیده‌تر جلوه داد یعنی با پوشاندن ناحیه زیر استخوان گونه تا شقیقه صورت خود را باریک‌تر نشان دهید بنابراین بهتر است رژگونه را به شکل کشیده بزنید باید رژگونه را از روی استخوان بالایی گونه به سمت گوش و از روی استخوان زیر گونه کمی به سمت دهان بزنید و ناگفته نماند که بهتر است رنگ این رژگونه تیره انتخاب شود.

جاهایی که باید تیره‌تر شود: اطراف فک، شقیقه ها و گردن.
جاهایی که باید روشن‌تر شود: وسط بینی، وسط گونه ها، پیشانی و چانه.
رژ گونه: زیر استخوان گونه.
با پوش دادن موها در اطراف سر، صورت خود را پهن‌تر نشان دهید.
صورت بیضی

دخترهای با صورت‌های بیضی خیلی خوش شانس هستند، چراکه چیزی را دارند که خیلی‌ ها باور دارند مدل صورت ایده‌آل است. بهترین کار این است که سعی کنید با افزودن رنگی غلیظ به تمام ناحیه گونه خود آن را پهن‌تر نشان دهید. اگر با لب‌ های بسته لبخند بزنید، می‌توانید جای صحیح رژگونه را پیدا کنید؛ یادتان نرود که شما احتیاج ندارید که جایی از صورت‌تان را برجسته یا تیره کنید بلکه این بقیه صورت‌ها هستند که احتیاج دارند تا کاری کنند که بیضی‌تر به نظر بیایند.

جاهایی که باید تیره‌تر شود: پیشانی ، چانه، زیر گونه ها.
جاهایی که باید روشن‌تر شود: بالای استخوان‌های گونه و پیشانی.
رژگونه: استخوان‌های گونه.

از رنگ‌ های روشن و شاد برای سایه و رژ لب استفاده شود چرا که چهره‌ های لاغر و کشیده با این رنگ‌ها باز و زیباتر خواهند شد. صورت کامل صورتی است که طول و عرض آن تقریبا برابر باشد. این صورت‌ ها نیاز به روش خاصــی ندارند و می‌توانند با همان حرکات دورانی برس زیر برجستگی استخوان گونه به سمت بالا را رژگونه بزنند. اگر می‌ خواهید صورت شما نمایی باطراوت‌تر پیدا کند از رژگونه‌های روشن‌تر استفاده کنید. با اســـتفاده از برس‌ های بزرگ و حرکات دورانی برجستگی‌ های گونه خود را با رژگونه بپوشانید.

در این قسمت مقاله رژگونه زدن صورت بیضی و رژ گونه سرخابی و رژ گونه سنگی و استفاده از براش رژ گونه و ست براش رژ گونه و رژ گونه صورتی ملایم و رز گونه طلائی و انواع رژ گونه رنگی و استند پنکک و رژ گونه و طرزتهیه رژ گونه و طریقه کشیدن رژ گونه و رژ گونه کلاسیک را به شما معرفی میکنیم.

 

Card image cap

رژ گونه حجم دهنده چیست

تفاوت اساسی رژ گونه حجم دهنده با رژگونه های معمولی جلوه براق و کلیل رژ گونه های حجم دهنده یا به عبارتی رژ گونه های موجود در سایت هفت و یک می باشد اکلیل بکار رفته در ترکیبات این محصول موجب برجسته نشان دادن استخوان گونه می شود و اصولا رژ گونه حجم دهنده در قسمت بالای گونه مورد استفاده قرار میگیرید برخلاف رژ گونه معمولی که در قسمت پایین گونه مورد استفاده قرار میگیرد.

برجسته کردن گونه مطابق با فرم صورت

یک موقعیت مناسب با روشنایی خوب پیدا کنید:

شما باید زدن رژ گونه را در محیطی انجام دهید که روشنایی مناسبی دارد در غیر اینصورت نمی توانید متوجه شوید چه مقدار رژگونه نیاز دارید. نور طبیعی از هر چیزی بهتر است با اینحال می توانید از اتاق خواب با روشنایی مناسب و آینه آرایش مناسب برای اینکار استفاده کنید.

پرایمر و کرم پودر خود را از قبل بر روی پوستتان بزنید:

رژگونه باید حتما بعد از پرایمر و کرم پودر زده شود. پرایمر به خنثی شدن هر گونه قرمزی در پوست کمک می کند و باعث می شود آرایشتان برای مدت زمان بیشتری ظاهر طبیعی و تازه داشته باشد. این در حالیست که کرم پودر تن پوستی را یکنواخت می کند و باعث می شود ظاهر بدون لکه ای داشته باشید.

زدن رژ گونه را باید بر اساس شکل صورت خود انجام دهید:

اگرچه زدن رژگونه سنتی بدین صورت است که شما آن را تنها بر روی قسمت های برجسته گونه می زنید اما این توصیه همیشه و برای هر فردی مناسب و کارساز نخواهد بود. در عوض شما باید شکل صورت خود را بررسی کنید و بر اساس آن رژگونه را بزنید:

از تکنیک مناسبی برای زدن رژ گونه استفاده کنید:

تکنیکی که برای اینکار انتخاب می کنید بر اساس نوع رژ گونه و ابزاری که به کار می برید متفاوت خواهد بود.

رژگونه پودری: برای زدن این نوع رژگونه می توانید کمی از آن را به براش بزنید و آن را بر روی سطحی بکوبید تا مقدار رژگونه اضافیش خارج شود. از حرکات چرخشی برای زدن رژ به گونه ها استفاده نمایید.
رژگونه کرمی: برای زدن این نوع رژگونه می توانید براشی با نوک مسطح را انتخاب کنید یا از انگشت دست برای زدن آن بر روی ناحیه مدنظر کمک بگیرید. سپس از حرکات چرخشی برای ترکیب کردن آن با پوست استفاده نمایید.
رژگونه مایع یا ژل: از انگشت دست خود برای زدن دو نقطه از آن بر روی استخوان گونه استفاده کنید و سپس از انگشت حلقه یا اسفنج برای ترکیب کردن آن بهره ببرید. از حرکات ضربه ای استفاده کنید.

 

Card image cap

نکاتی برای رژگونه زدن صحیح

رژگونه باید آخرین مرحله آرایش شما باشد
بعد از رژگونه زدن پودر تثبیت کننده بزنید
هنگام رژگونه زدن لبخند بزنید تا گونه ها نمایان شوند
رنگ رژگونه و رژلب باید هماهنگی داشته باشند
برس رژگونه را خیلی پرنکنید, یک لایه نازک کافیست

با رعایت این نکات میتوانید مانند گریمورهای حرفه ای رژگونه بزنید و آرایش تان را تکمیل کنید. هنگام رژگونه زدن تمام دقت تان را به کار بگیرید زیرا اگر رژگونه زدن درست انجام نشود صورت را بی حال نشان میدهد.

قیمت،مشخصات و خرید رژگونه با کیفیت

با اطلاعاتی که ما در این مقاله سایت هفت و یک در اختیار شما قرار داده ایم شما به راحتی میتوانید خرید اینترنتی رژ گونه و خرید رژ گونه کلاسیک و خرید رژ گونه مایع و خرید پالت رژ گونه و خرید رژگونه توپی و خرید رژگونه خوب و خرید رژگونه مای و خرید انواع رنگ های رژگونه و خرید رژ گونه کلاسیک را انجام دهید و از قیمت رژگونه بورژوا و قیمت پالت رژگونه و قیمت رژ گونه در بازار اطلاع یابید.

این ابزار آرایشی در انواع مختلف و با ترکیبات متفاوتی ساخته میشود برخی از آنها به صورت پودری هستند و مانند کرم پودر روی صورت عمل می کنند برخی دیگر از رژگونه ها به صورت مایع درست شده و کرمی و دارای سیلیکون و پودر جاذب هستند و نرمی و لطافت کرم ها را روی پوست ایجاد می کنند .

این نوع رژگونه ها طرفداران خاص خود را دارند و اغلب مورد توجه اشخاصی هستند که پوستشان نسبتا خشک است و ترجیح می دهند برای جلوه بیشتر مواد آرایشی از لوازم لطیف تر و دارای رطوبت بیشتر استفاده کنند اما به طور کلی برای انواع پوست ها قابل استفاده می باشد .

مسئله دیگر که در مورد سرخاب باید دقت کنید ترکیب رنگی است که انتخاب می نمایید بیشتر سرخاب ها رنگی متفاوت با رنگ پوست دارند اما برخی دیگر کاملا هماهنگ با رنگ صورت ساخته شده و بیشتر برای آرایش های مات و بسیار ملایم مورد استفاده قرار میگیرند .

اما آنچه که در بازار لوازم آرایش بیشتر مورد پسند خریداران قرارگرفته است آن دسته از رژگونه هایی هستند که در ساخت انها پودر تالک ، رنگدانه ، جاذب چربی و مواد نگهدارنده و متراکم کننده استفاده شده است چون این نوع از سرخاب ها علاوه بر داشتن رنگ های متنوع به دلیل داشتن جاذب چربی به خوبی روی پوست می نشینند و امکان هماهنگ کردن آن با هر پوستی وجود خواهد داشت .

برخی خانم ها به رژگونه های مایع علاقه دارند و ترجیح می دهند آنها را در شیشه و تیوپ های مخصوص خریداری کنند ولی باید بدانند این نوع سرخاب ها خوب روی پوست نمینشیند و ممکن است ناهماهنگی ایجاد کند .

 

Card image cap

هنوز هیچ دیدگاهی درج نشده است. شما اولین باشید!