هفت‌ویک | فروشگاه اینترنتی آنلاین

معرفی انواع لباس عروس جدید بیشتر بدانید

آموزش کامل چسباندن و جدا کردن ناخن مصنوعی

۱۳۹۸/۸/۲۱ زهرا یزدانی

چسب ناخن مصنوعی
زیبایی ناخن های پا همانند زیبایی ناخن های دست برای خانم ها با اهمیت است و دوست دارند از ناخن های زیبایی برخوردار باشند زیرا ناخن های زیبا باعث زیبایی پاها میشوند. داشتن پاهای زیبا و ناخن های زیبا برای هر خانمی ضروری است .
ناخن گرفتن هم ترفندها و روش های خاص خودش را دارد اگر ناخن ها را به درستی کوتاه نکنید در زمان بلند شدن درد فراوانی احساس خواهید کرد. ناخن های پا باید صاف کوتاه شوند به این صورت که نباید گوشه های ناخن را گرد کنید.
ناخن ها را زیاد کوتاه نکنید.
کوتاه کردن بیش از حد ناخن های پا باعث فرو رفتن ناخن در گوشت و عفونت کردن آن ها میشود پس نباید ناخن های پا را زیاد کوتاه کرد.
کرم مرطوب کنند بزنید.
برای داشتن ناخن های زیبا و سالم بهتر است که به صورت مرتب ناخن ها و پوست اطراف آن ها را را چرب کنید و کرم مرطوب کننده بزنید مخصوصا در فصل زمستان و پائیز .
استون استفاده نکنید
استون باعث خشک شدن ناخن ها و پوست اطراف آن ها میشود، اگر وقتی مدام لاک بزنید و با استون آن ها را پاک کنید ناخن هایی زرد رنگ و خشک خواهید داشت.
زیاد لاک نزنید
بیش از حد ناخن های پا را لاک نزنید، لاک باعث میشود ناخن های پا احساس کمبود اکسیژن کنند و تغییر رنگ دهند. وقتی مرتب ناخن ها پا را لاک بزنید ناخن ها تقریبا زرد رنگ میشوند.

انتخاب ناخن در اندازه مناسب
ناخن‌های مصنوعی که اندازه آنها متناسب با ناخن شما باشد را انتخاب کنید. ابتدا هر یک از ناخن‌ها را امتحان کنید تا ناخن مناسب هر انگشت یافت شود.
چسب زدن

پس از انتخاب ناخن مناسب، چسب مخصوص را استفاده کنید. برای چسباندن ناخن‌ها به میزان کافی چسب را استفاده کنید به طوری که ناخن‌ها می‌توانند تا ۷ روز مقاومت داشته باشند. اما اگر چسب به اندازه کافی استفاده نشود، ممکن است دوباره ناخن افتاده و نیاز به چسباندن مجدد داشته باشد. اگر چسب زیاد استفاده کردید، می‌توانید با ابزار مانیکور اضافه‌های چسب را از زیر و اطراف ناخن پاک کنید.
چسباندن ناخن‌ها

پس از آنکه چسب را هم به پشت ناخن مصنوعی و هم روی ناخن خودتان زدید، ناخن مصنوعی را روی ناخن خود قرار داده و و کم کم فشار دهید. ناخن مصنوعی را درست از گوشه‌ها روی ناخن بچسبانید و ۵ تا ۱۰ ثانیه نگه دارید. ممکن است مقداری از چسب بیرون زده و پوست انگشت را به ناخن بچسباند. پس از ۵ تا ۱۰ ثانیه ناخن بعدی را بچسبانید و به همین صورت ادامه دهید .
پس از چسباندن ناخن‌ها می‌توانید سر آنها را با ناخن‌گیر کوتاه کنید و در صورتی که ناصافی‌هایی داشت، با سوهان ناخن مرتب کنید و ناخن هایی شیک برای خودتان به وجود آورید
روش کندن ناخن مصنوعی

اگر می‌خواهید ناخن‌های مصنوعی را بیرون بیاورید، به هیچ وجه آنها را نکشید زیرا به ناخن شما آسیب می‌زند. در عوض با استفاده از یک نخ بین ناخن و ناخن مصنوعی فاصله ایجاد کنید و روی آن پولیش بزنید تا کمی چسب آن ضعیف شود.
خیساندن ناخن‌ها

پس از استفاده از نخ و پولیش ناخن، با استفاده از پنبه آغشته به لاک پاک‌کن همه ناخن‌ها را مرطوب کنید. سپس هر ناخن را ۲-۳ دقیقه در آب خیس کنید و ناخن را آرام آرام در آب به سمت بیرون بکشید. اگر پوست حساسی دارید که به خاطر استون ممکن است خشک شود، ابتدا ناخن‌ها را بیرون آورده و سپس دست‌ها را شسته و از کرم مرطوب‌کننده استفاده کنید.
پس از خیس کردن ناخن‌ها و بیرون آوردن ناخن‌های مصنوعی، دست و انگشتان را شسته و از مرطوب‌کننده استفاده کنید، بدین صورت ناخن‌ها به حالت قبل خود برمی‌گردند. اگر دست‌های شما پس از مرطوب کردن باز خشک بود، باید از روش‌های آبرسانی پوست استفاده کنید. در غیر این صورت چند بار در روز دست‌ها را با کرم مخصوص مرطوب کنید تا دست شما کاملا آبرسانی و مرطوب شود.

 

 

هنوز هیچ دیدگاهی درج نشده است. شما اولین باشید!