هفت‌ویک | فروشگاه اینترنتی آنلاین

معرفی انواع لباس عروس جدید بیشتر بدانید

معرفی 5 برند برتر در تهیه ریمل

۱۳۹۸/۹/۲۹ کارشناس هفت و یک

صورت شما برای زیباتر به نظر آمدن باید زیباترین وسایل آرایش را داشته باشد. اساسا خرید لوازم آرایش زیبا برای هر کسی می‌تواند خوشحال کننده باشد حالا اگر یک مارک جهانی بسیار مرغوب در این میان برای شما تهیه شده باشد و به شما عرضه شود دیگر زندگی برای شما زیباتر خواهد بود.
یکی از بخش‌های قابل توجه چشم مژه است پس یکی از مهمترین لوازمِ آرایشی خانم‌ها ریمل است. چون ریمل مستقیما با چشم سر و کار دارد باید برای انتخاب آن احتیاط کرده و هر ریملی را استفاده نکنیم و همچنین باید درمراقبت از مژه ها کوشید. به همین دلیل و با وجود انواع و اقسام گوناگون ریمل انتخاب یک ریمل مناسب در میان مدل‌ها و مارک‌های مختلف سخت و گیج کننده شده است. دراین مقاله سایت هفت و یک ما با معرفی بهترین مدل‌های ریمل به شما کمک می‌کنیم تا برای خرید ریمل وقت کمتری گذاشته و بهترین‌ مارک ریمل را تهیه کنید.

Card image cap

1. ریمل مکس صورتی بورژوا
میان محصولات بورژوا یک ریمل صورتی بسیار زیبا وجود دارد به "نام ریمل مکس صورتی بورژوا". این ریمل یکی از جالب‌ترین برس های ریمل را دارد زیرا در برس این ریمل 500 پرز برای انتقال مواد ریمل بر روی مژه‌ها قرار گرفته است. این برس بسیار خاص ریمل مکس صورتی بورژوا می‌تواند مژه‌های شما در دو سمت طولی و عرضی هم زمان بلند و حجیم کند. ریمل مکس صورتی بورژوا یک ویژگی مهم دیگر نیز دارد. در این ریمل از میکرو مژه هایی خاص برای بلند‌تر کردن اندازه مژه ها استفاده شده است. اما با این حال برای چشم‌های حساس و چشم هایی که از لنزهای تماسی استفاده می‌کنند نیز مناسب است و این برتری ریمل مکس صورتی بورژوا به مدل مشکی این ریمل است. در قیاس با بین مدل مشکی و صورتی مکس بروژوا باید گفت مدل صورتی بیشتر به جدا سازی و بلند کردن مژه‌ها از یکدیگر می‌پردازد ولی مدل مشکی این ریمل بیشتر به سیاه کردن و حجیم کردن مژها مایل است.

Card image cap

2. میبلین (Maybelline)
یکی از قدیمی‌ترین مارک‌های ریمل و یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب هر روزه و در هر شرایطی است. دارای انواع گوناگونی است. این ریمل برای مژه‌های بی حالت و کوتاه مناسب است. مژه‌ها را به اندازه‌ی کافی مشکی و حجیم می‌کند. همچنین دارای قیمت بسیار مناسبی است. این ریمل یکی از محصولاتی است که مصرف کنندگان آن همیشه راضی بوده و حالت چسبندگی و چسبیدن مژه‌ها به هم را ندارد.

Card image cap

3. ریمل مشکی و صورتی اسنس
ریمل حجم دهنده تنها برای بلند کردن و یا پر پشت کردن مژه ها مورد استفاده قرار نمی گیرند، بلکه باید دارای رنگ باشند تا رنگی طبیعی به مژه ها داده و چشم را زیباتر نشان دهند. ریمل حجم دهنده اسنس مدل I Love Extreme Volume با داشتن رنگ دانه های مشکی و طبیعی باعث می شود مژه ها در عین پر پشت شدن رنگ مشکی بسیار زیبا و طبیعی به خود بگیرند. این رنگ زیبا در کنار حجیم شدن مژه ها حالت بسیار زیبا و جذابی به چشمان شما می دهد.

Card image cap

4. ریمل بوژوا x10
ریمل beauty full volume bourjois از نوع حجم دهنده و حاوی ویتامین B5 بوده که مناسب چشمان حساس است. این محصول با داشتن ویتامین B5 مناسب چشم های حساس بوده و نگرانی شما را در رابطه با قرمزی و اشک افتادن چشم رفع کرده است. ریمل بیوتیفول بورژوا با حجم دهندگی فوق العاده و برس شانه‌ای که باعث فر شدن و بالا رفتن مژه خواهد شد، این برس از ریختن ریمل در اطراف چشم جلوگیری کرده و فرم زیبایی به مژه می‌دهد.

Card image cap

5. ریمل بوژوا در مسی
ریمل حجم دهنده بورژوا در مسی ،حاوی موم طبیعی که موثر در انعطاف پذیری مژه‌ها می باشد . دارای برس انعطاف پذیر، مانع از تحمع مواد ریمل بر روری مژه ها و همچنین مژه‌ها را خشک نکرده تا سنگینی و خستگی رو پلکتان احساس نکنید. استفاده از این ریمل مژه را به طرز جالبی تا ۵۰%به پر پشت تر شدن مژه ها کمک کرده ،که همین امر باعث می شود چشم ها جذاب و درشت تر به نظر برسند .این محصول نمونه‌ای از ریمل‌های پرطرفدار این برند مشهور است که تمامی خانم‌ها حداقل یکبار از آن استفاده کرده‌اند. این ریمل ضخامت مژه‌ها را بیشتر کرده همچنین غنی شده از مروارید های سیاه است که مژه ها مشکی تر دیده شده که کمک به گیرا تر کردن چشم ها می کند.

 

Card image cap

البته ناگفته نماند که ریمل 3*1 کنویس نیز رفته رفته به دسته ی ریمل های پرطرفدار بازار اضافه می شود. قدرت این ریمل ایرانی فرموله شده در فرانسه، در رنگدهی به مژه ها عالی بوده و دارای برس خاصی می باشد که حجم مژه ها را تا حد قابل توجهی بالا می برد.

هنوز هیچ دیدگاهی درج نشده است. شما اولین باشید!