هفت‌ویک | فروشگاه اینترنتی آنلاین

معرفی انواع لباس عروس جدید بیشتر بدانید

ارایش فوری اموزش -هفت ویک62942

۱۴۰۰/۳/۴ سپیده ایمانپور

آرایش کردن حرفه ای و بی عیب و نقص ، به زمان زیادی انیاز  دارد اما برخی از خانم ها مثل افراد شاغل فرصت کافی برای آرایش ندارند و ترجیح می دهند ، و می خواهند در کمترین زمان خود را بیارایند و در جامعه حضور یابند . اگر وقت کافی برای آرایش کردن ندارید ، در این بخش می خواهیم  سریع ترین ترفندهای آرایش و زیبایی را به شما معرفی خواهیم کرد تا شما بوانید د کم ترین زمان بهترین ارایش را داشته باشید .بیس و پایه ی آرایشی چند کارهیکی از بهترین روش های آرایش سریع استفاده از بیس و کرم آرایشی چند کاره به شمار می روند  زیرا می تواند در کمترین زمان همه نیازهای پوست شما را به سادگی برطرف خواهد کرد  . پس به جای استفاده از مرطوب کننده ها و انواع ، کرم پودر، ضدآفتاب، کانسیلر و … از کرم چندکاره هرروزه استفاده نمایید.

آموزش آرایش سریع

مراقبت از پوست

اگر پوست خوب و بدون لک و جوشی داشته باشید می توانید بدون آرایش هم  به بیرون بروید بنابراین از پوست خود مراقبت کنید تا نیازی به استفاده از کرم ها و فونداسیون های آرایشی نداشته باشیدز و بتوانید روی پوست صورت خود از خط چشم و رژ لب استفاده کنید و با این دو قلم همراه ریمل به ارایش تان خاتمه بدهید .

حالت دادن به موها

اگر می خواهید در کمترین زمان موهای زیبا و حالت دار بدون نیاز به ابزارهای حرارتی داشته باشید ،چند ساعت قبل از خواب موها را شسته باشید و وقتی که موها نمدار هستند آن ها را به صورت گرد و گوجه ای بالای سر خود جمع کنید تا فردا موهایتان پس از حجیم و موج دار به نظر برسد  و حالت چشمانتان کش دار باشد و البته می توانید با استفاده از برس حرارتی هین برس کردن مو به مو هایتان حالت بدهید 

از بین بردن خستگی های نهفته در چشم  ها با ترفند آرایشی

یک ترفند سریع برای اینکه سیاهی در اطراف چشمتان کم تر به نظر تان برسد و چشمان تان خسته به نظر نیاید ، این است که قبل از اینکه از سایه استفاده کنید، داخل گوشه های چشم خود مقداری سایه سفید براق بزنید ، سپس خیلی سریع دو لایه ریمل به مژه های خود بزنید.

درست کردن قسمت خالی ابرو

اگر برخی از قسمت های ابروی تان خالی شده است می توانید  با یک مداد یا سایه ابرو یک درجه روشن تر از رنگ ابروهایتان ، ابروی خود را به صورت طبیعی بکشید تا موهای جدید دوباره جایگزین کنید .

فر کردن مژه ها

برای اینکه چشمان شما زیبا تر از حالت به نظر برسد ،فر کردن مژه ها را فراموش نکنید . شما اگر وقت کافی برای ریمل زدن و خط چشم کشیدن ندارید می توانید تنها با فر کردن مژه هایتان می توانید چشمانی گیرا و زیبا داشته باشید.

انتخاب یک مدل موی ساده

اگر فرصت کافی و نیاز برای حالت دادن به موهایتان را ندارید مدل موهایی را انتخاب کنید که نیاز به رسیدگی زیادی ندارند تا هر روز وقت کمت ری را صرف رسیدگی به موهای خود کنید . بهترین مدل که درد سر کمی دارد مدل دم اسبی می باشد  که شما می توانید موهای بلند خود را در مواقعی که فرصت کافی ندارید به این روش ببندید و زیبا و شیک به نظر برسید. اما به یاد داشته باشید استفاده بیش از حد از این روش موجب ریزش مو می شود 

داشتن چشمانی درشت

در مقالات پیشین هم  گفتیم که برای اینکه چشمانتان درشت تر به نظر برسد بهتر است خط چشم بالای پلک شما رنگ مشکی و خط چشم پایین پلک شما رنگ روشن تر مانند رنگ های قهوه ایی و سرمه  ای باشد . خط چشم پایینی خود را داخل چشم نکشید و در امتداد خط مژه ادامه دهید سپس دو خط چشم را به هم دیگر وصل کنید .

درخشندگی پوست

پس از آرایش برای درخشندگی و زیبا تر به نظر رسیدن پوست تان ، مقداری کرم مرطوب کننده  بدون روغن را کف دست تان بمالید و سپس دست خود را به آرامی روی گونه ها و پیشانی خود قرار دهید . زدن مرطوب کننده به پوست سبب هیدراته شدن و جوان تر شدن پوست می شود .

رنگ رژلب و ارتباط آن با سفید و روشن بودن دندان 

برای اینکه دندان هایتان سفید و لبخند شما زیبا به نظر برسد از رژلب های صورتی  با پایه آبی استفاده نمایید و از رژ لب  هایی با رنگ های پایه زرد رنگ نباید  استفاده نکنید زیرا موجب زرد دیده شدن دندان ها می شود.

برجستگی لب ها

برای داشتن چهره ای جذاب یک رژ لب کرمی رنگ که از رنگ لب های شما روشن تر است را روی لب تان بمالید و با یک خط لب به رنگ رژ خود دور لب هایتان  را پر رنگ تر کرده و خط بکشید سپس روی رژ لب خود مقداری برق لب بزنید . هیچگاه از رنگ های تیره رژ استفاده نکنید زیرا لب ها را نازک تر از حالت عادی  نشان می دهند .

ترفند آرایشی برای از بین بردن قرمزی پوست

برای از بین بردن قرمزی پوست به جای استفاده از کانسیلر، کرم پودر  و نکیک  از پودر برنزه با رنگ های طبیعی مانند مسی، کهربایی و شاه بلوطی استفاده بکنید.

طریق زدن سریع رژ گونه 

برای داشتن گونه های برجسته و زیبا ، کمی رژ گونه به گونه خود بزنید و آن را تا خط رویش موها یتان پخش کنید تا طبیعی و یکنواخت به نظر برسد . سپس روی قسمت سیب گونه ها رنگ صورتی روشن بمالید و سه نقطه با سایه چشم سفید براق بر بالای گونه ها بگذارید .

قیمت مشخصات و خرید لوازم ارایشی

شما می توانید برای خرید انواع مختلفی از لوازم ارایش از سایت هفت و یک خرید کنید با تخفیف های بسیار عالی و اف های خوب در همه مواقع 

Card image cap

هنوز هیچ دیدگاهی درج نشده است. شما اولین باشید!