هفت‌ویک | فروشگاه اینترنتی آنلاین

معرفی انواع لباس عروس جدید بیشتر بدانید

انواع مژه مگنتی -هفت ویک18317

۱۴۰۱/۳/۱ سپیده ایمانپور

داشتن مژه های بلند و پر می تواند تاثیر زیادی در چهره ی افراد برای زیباتر شدن داشته باشد. مژه های بلند چشم ها بسیار را زیباتر می کند و بسته به حالت مژه، چشم ها می تواند حالت خمار، گرد و درشت تر به خود گیرد.

انواع مژه مصنوعی

مژه های مصنوعی انواع مختلفی دارند. یعنی برای بلند تر شدن مژه می توان از روش های متعددی کمک گرفت که عبارتند از:

  • کاشت مژه : در این روش که توسط مژه کار در سالن های زیبایی انجام می گیرد، مژه های ریز، کوتاه و بلند به صورت دانه ای (تکی) و یا به صورت چندتایی روی مژه طبیعی در لابلای آن با نظم خاصی با چسب مخصوص، چسبانده می شود.در این روش نحوه چسباندن مژه، اندازه و حالت مژه ها می تواند متفاوت باشد و چشم ها را حالت دار نشان دهد.
  • مژه مصنوعی: چندین سالی است که از آمدن مژه مصنوعی در بازار آرایشی می گذرد. مژه مصنوعی در کیفیت ها و انواع مختلفی تولید شده است و هر کس بسته به نیار و بودجه ی خود آن ها را خریداری می کند و با چسب مخصوص روی مژه های خود می چسیاند.
  • مژه مگنتی یا مغناطیسی: این نوع مژه ها که بحث امروز مقاله است همانطور که از نامش پیداست با آهن ربا بر روی مژه طبیعی قرار میگیرد و نیازی به چسب هم ندارد.
Card image cap

 

مژه مگنتی :

داشتن مژه هایی بلند و پرپشت آرزوی هر خانمی است و اکثرا برای رسیدن به آن وقت و هزینه صرف میکنند. استفاده از مواد گیاهی و انواع روغن برای پرپشت شدن مژه ها گرفته تا استفاده از مژه مصنوعی چسبی و کاشت مژه. مژه های مغناطیسی یا مگنتی دیگر نیازی به چسب ندارند و همان طور که از نامش پیداست توسط مگنت روی مژه قرار میگیرند. مژه مگنتی از دو قسمت مژه بالایی و مژه پایینی تشکیل شده است

انواع مژه مگنتی

  • مژه مصنوعی با موم طبیعی
  • مژه مصنوعی با ابریشم طبیعی
  • مژه مصنوعی با ابریشم مصنوعی
  • مژه های گوشه چشمی
  • مژه های تک آهنربایی
  • مژه های دو آهنربایی

در نظر داشته باشید که مژه های مگنتی اگر از نوع تگ مگنتی و کوچک باشند، به آسانی بر روی مژه طبیعی نصب می شوند و ظاهر طبیعی تری نیز دارند. تعداد آهنربا ها در این نوع از مژه ها به نوع چشم و عرض آن وابسته می باشد. معمولا برای پوشش کامل چشم از انواع دو یا سه مگنتی استفاده می نمایند.

 

طریقه مصرف

معمولا در زمان استفاده از مژه مصنوعی معمولی ، بعد از چسباندن مژه ریمل می زنند اما در رابطه با مژه مگنتی بهتر است قبل از نصب مژه ریمل بزنید تا با ایجاد کمی چسبندگی مژه مغناطیسی به راحتی روی پلک قرار بگیرد.

مژه های مگنتی از دارای دو قسمت بالایی و پایینی می باشد که در بسته بندی محصولات کاملا مشخص است. پس از استفاده از ریمل مژه بالایی را برداشته و تا جایی که امکان دارد به ریشه پلک بالایی نزدیک کنید ، بعد از اینکه از نحوه قرار گرفتن صحیح آن مطمئن شدید مژه را در جای خود فیکس کنید.

پس از نصب مژه بالایی نوبت مژه پایینی می رسد ، مژه های مگنتی را برداشته و آن را از زیر مژه به مژه های بالایی نزدیک کنید تا یکدیگر را جذب کنند در این شرایط مژه های طبیعی میان دو مژه بالایی و پایینی قرار می گیرد. در پایان کار اگر احساس کردید مژه هایتان در جای مناسبی قرار نگرفته اند با انگشتان دست آن ها را تنظیم کنید.

هنوز هیچ دیدگاهی درج نشده است. شما اولین باشید!