هفت‌ویک | فروشگاه اینترنتی آنلاین

معرفی انواع لباس عروس جدید بیشتر بدانید

دلیل ایجاد چین و چروک _ هفت ویک

۱۳۹۹/۱۱/۱۳ سپیده ایمانپور
Card image cap

بسیاری از  و چین و چروک هاکه روی صورت پدیدار می شوند نشان دهنده ی  مشکلی هستند 

انواع چین و چروک

 

چروک های پنجه کلاغی 

این دسته  چروک ها در اطراف چشم به صورت خطوط افقی نسبت به چشم ظاهر و پدیدار می شوند، آنها هنگامی که لبخند می زنیم و یا چشمانمان را تنگ می کنیم، افزایش پیدا کرده و تشدید  می شوند. آنها می توانند نشانه ای از افراد شاد باشند، همچنین پنچه کلاغ نیز می تواند نشانه ی بیماری مثل  ضعف کبد باشد ؛ در بسیاری از موارد، آنها با مشکلات خاص کبد نیز مربوط هستند که همچنین مربوط به عملکرد کبدی هستند.

برای جلوگیری و تسکین و بهبود  این نوع چین و چروک صورت، می توانید نکات زیر را امتحان کنید و انجام دهید :

جلوگیری از مصرف قند های ناسالم و چربی اضافه ، مانند گوشت فرآوری شده ، مارگارین ، شیرینی های صنعتی، غذاهای سرخ شده و غیره. شام سبکی را در اول شب میل کنید و از خوردن تخم مزع در شب پرهیز کنید ، به طوری که وقتی به رختخواب می روید آن را هضم کرده باشید. نوشیدنی های دارویی و مکمل هایی مثل  دارچین، سرکه شیرین، زردچوبه، آرتیشوک یا قاصدک را در طول روز بنوشید . استرس یا احساسات منفی مثل خشم را در نظر گرفته باشید و سعی در دوری و مانع از ایجاد چنین حسی هایی باشید . 

چین و چروک +  پف زیر چشمی

بسیاری از مردم از پف زیر چشم رنج و سخت در عذاب و یه ونبال راهی هستند .  تورمی که ما را غمگین، خسته و مورد ضرب و شتم قرار می دهد. کارهای زیبایی و جراحی هایی وجود دارد که می تواند آنها را از بین ببرد، همچنین می توانید با مراقبت از اندام کلیه های خود از این پف ها جلوگیری کنید.

کلیه های شما مسئول تعادل مایعات بدن و هومئوستازی بدن هستند پس برای درمان و رفع این مشکل می توانید :

حداقل یک لیتر و نیم آب در طول روز بنوشید، این مقدار را در طول روز پخش کنید، به یاد داشته باشید اول صبح حتما آب بنوشید و بقیه را در بین وعده های غذایی پخش کنید. از مصرف بیش از حد نمک جلوگیری کنید و سعی کنید  همیشه نمک دریای ،نمکی هیمالیا را انتخاب کنید. هر روز از آب میوه ها تازه  ،سبزیجات در سوپ ها، سالاد ها استفاده بکنید که آنها نیز غنی از آب و پتاسیم هستند.

محل ناحیه کلیه را گرم نگه دارید(با یک بطری آب گرم یا یک گرم کن. ) مخصوصا در روز های سرد سال . کلیه در دو طرف ستون مهره قرار دارد و پایین دنده ها البته باید به داشته باشید کلیه چپ قدری پایین تر از کلیه راست است و هر گونه لاغری های شدید و از بین رقتن چربی های اضاقه می تواند باعث ایجاد تاخوردگی میزنای و اختلال در کلیه شود که موجب به هم خوردن هومئوستازی بدن و از بین رفتن تعادل بدن شود پس از لاغری های شدید جلوگیری کنید .

روش دیگر این است کع سعی کنید از مکمل های ویتامین C را مصرف کنید و یا از میوه و سبزیجاتی استفاده کنید که دارای ویتامین c هستند .

چین و چروک پیشانی 

چین و چروک هایی که در پیشانی افراد ظاهر می شوند (خطوط افقی که از یک طرف به سمت دیگر ادامه دار را دارند )، بازتابی از نگرانی های و تنش های روزمره است. آین ها نتیجه احساسات هستند بنابراین ، راه حل این است که نگرش مثبت و حل شدنی را انتخاب کنید که به شما کمک شایانی می کند تا مشکلات شما بدون دردسر حل شوند. این در مورد نگران نبودن و به همان سادگی برخورد کردن با مسائل است که حتما  وجود دارد ، شما می توانید حمایت عاطفی خود را با گلهای باغ پیدا کنید که دارای  اسانس طبیعی هستند که به تعادل روانی کمک می کند آنها هیچ عوارض جانبی یا خطری ندارند شما می توانید آنها را در هر سن و هر زمانی استفاده کنید البته بعد از مشورت با یک متخصص و یا توجه به سلیقه ی خود و یا روش دیر این است که تمرکز کنید تا از تنش های طولانی مدت در طول روز کاهیده شود و عضلات صورت شما بتواند استراحت گند تا از ایجاد چین و چروک زود رس جلوگیری شود . 

چین و چروک زیر بینی تا چانه و یا نزدیکی های جانه 

این چروک های عمودی هستند  که از زیر بینی به صورت عمودی تا لبه و اطراف  لب ها کشیده اند، نشانه ای از عملکرد روده ضعیف است ؛ در بسیاری از موارد، به علت هایی مثل مشکلات حاد روده، مانند یبوست، می توانید ناگهان بهبود یا بدتر شدنش را مشاهده می کنید.

برای خلاص شدن از این نوع دسته چین و چروک ها، این توصیه را می توانید  دنبال کنید:

شما باید یک رژیم غذایی متعادل داشته باشید کا حاوی مواد  غنی از سبزیجات و غلات کامل را داشته باشید. این غذا ها دارای  فیبر لازم مورد نیاز روده را برای یدن شما فراهم می کند. در هنگام افزایش مصرف فیبر، شما همچنین باید مصرف بیشتری از آب را برای جذب فیبر ها در بدن استفاده کنید. اگر این کار را انجام ندهید، وضعیت شما روز به روز بدتر می شود. شما می توانید برای درمان خانگی و بهبود سریع از دانه های چای و تخم کتان بخورید که گزینه ی خوبی است برای خوردن فقط لازم است : آن ها را برای چند ساعت قبل از مصرف خیس کنید. این یک درمان عالی برای تنظیم هر گونه بیماری رودهمی باشد . ژل آگار همچنین به روده کمک می کند. در موارد فوری، شما می توانید از آنها استفاده کنید. انجام تمرینات و ورزش کردن و دوری از شیوه زندگی بی تحرکی نیز برای داشتن روده سالم ضروری است . 

چیک و چروک صورت علت های مختلفی  وجود دارد.مسئول نگه داشتن قوام پوست کلاژن داخل درمي مي باشد . حال به هر علتي در روند کلاژن سازی اختلالی بوجود خواهد  آمد مي تواند باعث چروک شدن  پوست گردد. با افزايش سن کلاژن سازی دچار وقفه مي شود و افراد با سنين بالا پوستي افتاده دارند. اختلالات ارثي در توليد کلاژن در بيماران سندرم مارفان و سندرم اهلر دانلس از اين جمله بیماری هااند در اين بيماران پوست بعلت نقص در کلاژن سازی دچار افتادگي زود رس خواهدشد .

علاوه بر کلاژن سازی دلیل های ديگري نيز در ايجاد چروک پوست دخيل می باشند از جمله : افزايش قـدرت عـضلاني زير پوست مي باشـد . افراد عـصبي و اخـمو به عـلت اسـتفاده زياد از عضلات صورت برای خم کردن دچار اين حالت مي شوند و با افزايش قدرت اين عضلات چروک زود رس پيدا ميکنند. افرادی که قـبلا" چاق بوده اتد  ولي به هر دلیلی دچار لاغری مي شوند بعلت از دست دادن چربي زير پوستی دچار افتادگي پوست ميشوند و چروک بوجود خواهد امد .

افراد سيگاری هم به دلیل  از دست دادن چربي زير پوستي خود و تولید و مهار انواع هورمون های موجود در بدن و همچنین  عدم تغذيه نامناسب  و غیر صحیح و همچنین رژیم غذایی نامناسب و کاهش اشتهایی در ان ها  ) و همچنين نقص در کلاژن سازی پوست و بهبود و ترمیم پوست به هر دلیلی و دلیل های گوناگون ديگر دچار چروک زود رس مي شوند . هنجنین در این بسن و انواع موست ها پوسـت های خشـک نسـبت به پوسـت های چـرب زود تر دچـار بیماری هایی مثل چروک مي شوند که مي تواند به دليل علت زمينه ای پوست خشک باشد پوست های خشک طی عواملی مختلفی به وجود می اید که برخی به دلیل ارثی و برخی دیگر به دلیل  عدم نگهداری آب در پوست به دلايل سرشتي و خشکی در فصل های زمستان  ). دلیل های زیادی  نيز وجود دارد که ماشایع ترین ان ها را گفتیم . 

برای پيشـگيری در ايجاد چروک بايد عـوامل ايجاد کننده آن را از بين ببرید این دلایل از جمله : تغـذيه مناسب - عدم مصرف مواد مخدر و دخانيات - اعصاب آرام و غيرو.

روش های متنوعي برای از بين بردن چروک صورت وجود دارد از جمله :

 مصرف کرم های مرطوب کننده تا حدودی مي توانند چروکهاي ريز را بطور موقت از بين ببرند و به تعویق بیاندازد .

 انجام پيلينگ : چه به صـورت تدريجـي با مصـرف کـرم های حـاوی و دارای AHA با درصـدهای پایین و یا به صـورت پيلينگ در مطــب و زیر نظر پزشک با داروهای پيلينگ و یا  درصــد بالا. با اين روش ها تحريک کلاژن سازی صورت مي گیرد . 

انجام ليزر با انواع گوناگون از دستگاه های  ليزر(تحريک کلاژن سازي)

جديد ترين روش برای از بين بردن چروک و چین روی  صورت تزريق آمپول رقيق شده و غيرسمی شده ســم ميکــروب بوتيليسم ( botox ) در داخــل عـضلات پوســت صـورت انجام می گیرد . با اين روش ابتدا  عضلات صورت را فلج يا ضعيف مي کنند و باعث از بين رفتن چروک صورت مي گردد. اين روش موقتي مي باشد و بسته به افراد و چین و چروک روی صورت فرد از 3 ماه تا 9 ماه طول مي کشد. با تکرار تزريق اين فاصله زماني افزايش مي يابد

قیمت مشخصات و خرید کرم ضد چین و چروک

ما در این مقاله انواع چین و چروک را به شما گفتیم و راه حل های این چین و پروک را به شما گفتیم یکی از این راه حل ها استفاده از ورم صد چروک است که تاثیری سریع دارد شما میتوانید با استفاده از این کرم به طور سریع چین و چروک خود را ازبین ببرید برای خرید می توانید از ساست هفت و یک خرید کنید .

Card image cap

هنوز هیچ دیدگاهی درج نشده است. شما اولین باشید!