هفت‌ویک | فروشگاه اینترنتی آنلاین

معرفی انواع لباس عروس جدید بیشتر بدانید

راهنمای آرایش طبیعی صورت

۱۳۹۸/۸/۱۹ زهرا یزدانی

آرایش صورت

آرایش صورت در آرایش طبیعی كشیدن خط چشم دور تا دور چشم و سایه های دو رنگ و رنگ های خیلی روشن زیاد مطرح نیست، اصل مهم قرینه نبودن آرایش چشم و گونه است كه مهمترین ویژگی صورت طبیعی و زیبا  است. آنچه اهمیت دارد طریقه صحیح آرایش و رفع عیب ها و نواقصات صورت با استفاده از محصولات آرایشی است به عبارت دیگر یك آرایش ترمیم كننده. قبل از اینكه ببینیم چه رنگی به صورتمان می آید و چه رنگی مناسب تابستان یا هر فصلی است ابتدا باید به فكر ترمیم چاله ها و جای جوش های صورت بود. ابتدا صورت را با یك لایه كرم مرطوب كننده بپوشانید. سپس قلم مو را به پنكیك آغشته و روی صورت بزنید. در صورت استفاده از كرم پودر آن را روی اسفنج خیس مالیده و سپس روی صورتتان پخش كنید تا بصورت کامل محو شود.
چگونه آرایش کنیم تا صورت زیبا و طبیعی داشته باشیم؟لوازم آرایش ابزاری برای بیرون کشیدن زیبایی های صورت ما که شامل گونه ها،چشم ها و لب  هستند, می باشد. اما گاهی اوقات ما خیلی زیاد وکاملا غیر طبیعی از این وسایل استفاده می کنیم و این موضوع سبب می شود که نه تنها زیبایی صورت ما نشان داده نشود  بلکه ظاهری زننده و نازیبا نیز داشته باشیم.در زیر ما به دستوراتی اشاره می کنیم تا به کمک آن بتوانید صورتی زیبا و طبیعی داشته باشید:

1. پاک سازی صورت
صورتتان را با یک شوینده  و مناسب صورت بشویید و البته مطمئن باشید که این شوینده برای پوستتان مناسب می باشد. اگر شما به صورت طبیعی پوست چربی دارید این نوع شوینده ها ممکن است صورتتان را خشک کرده و به آن آسیب وارد کند پس باید اطلاعات کافی در مورد پوست صورتتان داشته باشید که بتوانید پاک کننده متناسب با پوست خود را انتخاب کنید. 

2. مرطوب سازی پوست
از یک لوسیون یا یک نرم کننده یا آبرسان مناسب پوست برای داشتن پوستی نرم و لطیف کمک بگیرید. یک مرطوب کننده خوب علاوه بر نرمی پوست آن را برای شروع آرایش آماده می کند. یک پوست خشک تاثیر مطلوب آرایش را نیز پایین می آورد و مواد آرایشی در پوست خشک جذب نمی شوند و یا پوست چرب بعد از آرایش یه شدت براق بنظر می رسد.

3. پایه آرایشی
شما میتوانید برای بهتر نشستن کرم پودر بر روی صورتتان از پرایمر استفاده کنید .برای پایه آرایش بهتر است از یک نوع کرم پودر سبک که مناسب نوع پوستتان باشد کمک بگیرید و آن را بطور کامل بر روی پوست خود با کمک یک براش یا اسفنج مخصوص آرایش بمالید. 

4. آرایش دور چشم و لکه های روی صورت

شما میتوانید برای محو گردن تیرگی زیر چشم یا لکه های ریز در صورت از کانسیلر استفاده کنید.کمی از یک کرم پوشاننده یا کانسیلر به دور پلک ها و زیر سوراخ بینی و روی لکه های صورت خود بمالید. هیچ گاه از کرم های پایه ای برای این منظور استفاده نکنید چون کاملا لکه ها را نمایان می کند.

5. استفاده از پنکیک
شما میتوانید جهت ببهتر دیده شدن از یک پنکیک و یا پودر فشرده مخصوص آرایش استفاده کنید  و آن را بر روی پوستتان با کمک یک براش مخصوص آرایش و یا یک پد مخصوص آرایش بمالید.

6. استفاده از رژگونه
به منظور داشتن گونه هایی برجسته  و زیبا از یک رژگونه صورتی روشن و به طور کلی خوشرنگ کمی بر روی گونه هایتان بمالید و هیچ گاه در استفاده از رژگونه زیاده روی نکنید چون این کار می تواند زیبایی طبیعی چهره شما را کاملا از بین ببرد و نمایی غیر طبیعی و ناجور به صورت شما ببخشد.

7. استفاده از ریمل

برای داشتن آرایشی زیبا و صورتی طبیعی کمی ریمل به مژه های خود بمالید و حتی میتوانید قبل از ریمل زدن مژه های خود را با وازلین چرب نمائید اما هرگز بیش از اندازه از ریمل استفاده نکنید چون کمی استفاده از آن نیز می تواند زیبایی چشمانتان را به خوبی آشکار کند.

هنوز هیچ دیدگاهی درج نشده است. شما اولین باشید!