هفت‌ویک | فروشگاه اینترنتی آنلاین

معرفی انواع لباس عروس جدید بیشتر بدانید

آموزش نحوه صحیح آرایش چشم و نکات مربوط به آن!

۱۳۹۸/۹/۲۰ زهرا یزدانی

آموزش آرایش چشم

آرایش چشم از اهمیت بسیاربالایی برخوردار است؛ تا جایی که حتی می تواند کل ظاهر را تحت تاثیر خود قرار دهد و باعث زیبایی دو چندان آرایش شما شود. آرایش چشم طبق اصول مختلفی صورت می گیرد که حالت چشم و چهره در آن تاثیر بسیاری دارند. در ادامه این مقاله از سایت هفت و یک قصد داریم به آموزش نحوه صحیح آرایش چشم و نکات مربوط به آن بپردازیم. با ما همراه باشید.

آرایش چشم ها در زیبایی و جذابیت چهره نقش بسیار مهمی ایفا می کند. انتخاب روش و چگونگی آرایش چشم در پوشاندن عیوب یا بزرگتر جلوه دادن نقاط منحصر به فرد هر چهره­ اهمیت بسیار زیادی دارد.

 

Card image cap

 

نحوه صحیح آرایش چشم

برای آرایش چشم، در مرحله اول از کانسیلر استفاده می کنیم. بهتر است برای پنهان کردن پف زیر چشم و تیرگی آن ناحیه، کانسیلر را به صورت دایره ای نزنید. این کار تنها سیاهی دور چشم را می پوشاند ولی هنور پف آن مشخص است. ترجیحا کانسیلر را به شکل یک مثلث که رأس آن به طرف پایین است، به زیر چشم بکشید و سپس به آرامی فید کنید.
حال که کانسیلر را در پایه آرایش چشم به کار بردید، نوبت به زدن سایه چشم می رسد. برای زدن سایه چشم بهتر است ابتدا از یک رنگ ملایم برای مشخص کردن خط اصلی سایه استفاده کنید و سپس قسمت انتهایی چشم را با یک رنگ تیره تر حالت دهید. همیشه برای قسمت ابتدایی چشم از یک سایه به رنگ ملایم و شاین استفاده کنید. می توانید رنگ های به کار رفته در بالای پلک را برای پلک پایین نیز استفاده کنید تا هارمونی زیبایی ایجاد شود.

در مرحله بعد مژه مصنوعی را بچسبانید. مژه مصنوعی بهتر است متناسب با حالت چشم مدل و از مرغوب ترین برندها انتخاب شود. مژه مصنوعی را روی مژه های اصلی نچسبانید، بلکه بهتر است روی پلک به گونه ای بچسبانید که مرز بین پلک و مژه ها به خوبی همپوشانی شوند. حال با استفاده از خط چشم، روی خط مژه را بپوشانید و ریمل بزنید. برای درشت تر نشان دادن چشم ها می توانید با استفاده از یک مداد چشم به رنگ سفید، داخل پلک پایین را به این رنگ درآورید.

کشیدن خط چشم :

برای راحتی کشیدن خط چشم، ابتدا به حالت نقطه چین در بین مژه ها خط چشم را کشیده و سپس آنها را بهم وصل کنید و سعی کنید پیوسته باشند. میتوانید از شابلون خط چشم برای قرینه کشیدن استفاده کنید.

 

Card image cap

 

تکنیک ریمل زدن :

از دو لایه ریمل استفاده کنید، اما مطمئن شوید لایه اول خشک شود و سپس لایه دوم را بزنید.این یک راه حل عالی برای دوبرابر نشان دادن مژه ها بدون هیچ آسیبی به آنهاست. این راه مژه ها را پر حجم تر نشان میدهد.مهمترین نکته در آرایش چشم این است که هیچ گاه در زمانیکه عجله دارید از خط چشم مایع استفاده نکنید!

پیروی از مد در صورت امکان

متخصصان حوزه آرایش به این نتیجه رسیده اند که قواعد سنتی آرایش چشم، صورت را پیرتر نشان می دهد. یکی از این قواعد سنتی، تیره تر کردن بخش های داخلی چشم و کم رنگ کردن بخش های بیرونی است که در متدهای جدید به صورت برعکس مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از رنگ های ملایم و شاد به عنوان سایه چشم می تواند تاثیر بسیاری در شادابی و طراوت چشم ها داشته باشد.

عدم استفاده از رنگ های خیلی تیره

تیره کردن چشم ها می توان برای برخی افراد کاربردی بوده و جلوه خوبی داشته باشد؛ این در حالی است که زیاده روی از سایه های تیره در برخی افراد می تواند جلوه معکوس داشته باشد. در واقع این کار نه تنها باعث می شود چشم ها کوچک تر از آن چه هستند نشان داده شوند، بلکه صورت را نیز پیرتر نشان خواهد داد و باعث بالاتر نشان دادن سن خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی درج نشده است. شما اولین باشید!