هفت‌ویک | فروشگاه اینترنتی آنلاین

معرفی انواع لباس عروس جدید بیشتر بدانید

تبدیل مانتو ساده به مجلسی -هفت ویک63006

۱۴۰۱/۳/۱۹ سپیده ایمانپور

همه‌ ما حداقل یک یا چند مانتو در کمدهایمان داریم که در گوشه‌ای درحال خاک خوردن هستند و مدت زیادی بی استفاده باقی مانده‌اند. اگر کمی دقت کنیم، می‌بینیم که آن ها همان مانتوهایی بودند که روزی عاشق رنگ یا مدلشان بودیم و شاید برای خریدنشان پول هم پس اندازه کرده باشیم اما حالا دلمان را زده اند و دیگر هیچ جذابیتی برایمان ندارند شما می توانید با چند تکنیک ساده ان ها را تبدیل به یک مانتو شیک و زیبا کنید با ما همراه باشید 

 

تزیین مانتو با مرواررید

 آیتم ها و لباس‌های مروارید‌دوزی شده یکی از ترندهای پرطرفدار در سال گذشته بودند. مروارید‌ها که از کمدهای مادربزرگ‌هایمان و دهه‌های گذشته بیرون آمده اند، آن قدری محبوب شده اند که حتی طراحان برندهای بزرگ و لوکس نیز از آن ها در لباس ها و آیتم های خود استفاده کرده‌اند. حتما شما هم لباس ها و از جمله جین های مروارید دوزی شده را دیده اید. در این قسمت، روش پیشنهادی ما برای تزیین مانتوهای ساده مروارید دوزی کردن است. مرواریدها را می‌توانید به راحتی از خرازی‌‌ها تهیه کنید. به خاطر داشته باشید که بهتر است انواع باکیفیت‌تر آن‌ها را بخرید زیرا مرواریدهای کم کیفیت، به مرور زمان رنگ می بازند و زیبایی خود را از دست می‌دهند. مروارید‌ها را می‌توانید بر روی آستین‌ها، حاشیه‌ها، دور یقه یا به صورت کاملا پراکنده و رندوم روی مانتو بدوزید. هم‌چنین می‌توانید از مرواریدهایی با سایزهای مختلف استفاده کنید و آن‌ها را به ترتیب اندازه روی مانتو کار کنید و طرح‌های مختلفی را بسازید.

 

 

Card image cap

 

گلدوزی


اگر قصد دارید روی مانتوهای خود گلدوزی کنید، حتماً از نخ هایی استفاده کنید که رنگ ثابتی دارند و با شست و شو از بین نمی ‌روند. می‌ توانید روی جیب ها، حاشیه‌ آستین‌ ها و دور یقه را گلدوزی کنید. سعی کنید که رنگ‌ های شاد و تندی را انتخاب کنید تا طرح‌ ها نمای بیشتری داشته باشند. در هنگام گلدوزی، به جرأت می ‌توان گفت بیشترین تنوع را طرح‌ های گل دار دارند. از طرح ‌های ساده ‌تر شروع کنید تا بتوانید کار تمیزتری روی مانتو انجام دهید.

Card image cap

 

 تور و نوار و پیکسل آماده

ساده ترین کار برای تزیین مانتو  استفاده از تور و نوار های تزیینی آماده در بازار و یا پیکسل های زیبا در طرح و رنگ های مختلف است.

Card image cap

 

نقاشی بر روی مانتو

اگر نقاشی شما خوب است با استفاده از رنگ اکریلیک می توانید طرح و نقش های زیبایی بر روی مانتو خود بکشید. ولی اگر نمی توانید به خوبی نقاشی بکشید می توانید از شابلون هایی که در بازار موجود است مانند شابلون هویه استفاده کنید و یا طرح مورد نظر خودتان را پرینت بگیرید و با نصب آن بر روی مقوا خودتان شابلون بسازید.

Card image cap

 

 گل سینه


اکسسوری ‌ها قدرت بسیار زیادی در تغییر دادن یک استایل دارند. اضافه کردن اکسسوری‌ ها به استایل‌ های روزمره، رسمی و مهمانی، موجب می ‌شود که با یک هزینه‌ معقول، ظاهرتان از این رو به آن رو شود. گل سینه یکی از همین اکسسوری هاست. اگر یک گل سینه مطابق با سلیقه و شخصیت خود انتخاب کنید، می‌توانید ساده‌ ترین مانتوها و لباس هایتان را تزیین کنید و به آنها جلوه‌ ویژه ‌ای ببخشید.

 

 

پام‌ پام


پام پام‌ ها توپ ‌های رنگی و جذابی هستند که مدتی است مهمان خرازی ‌ها شده اند و طرفداران بسیار زیادی هم پیدا کرده ‌اند. این آیتم ‌های بامزه معمولاً به صورت متری و رشته ای قابل تهیه اند. پام پام ‌ها بر روی پارچه ‌های نخی و سبک و به طور کلیمانتو تابستانی  بسیار جذاب و دوست داشتنی می ‌شوند و به دلیل رنگی بودنشان، تقریباً با هر رنگ مانتویی به راحتی جور در می ‌آیند. پام پام ‌ها را می ‌توانید بر روی لبه آستین، جلوی مانتو یا قسمت پایینی آن بدوزید.

Card image cap

هنوز هیچ دیدگاهی درج نشده است. شما اولین باشید!