هفت‌ویک | فروشگاه اینترنتی آنلاین

معرفی انواع لباس عروس جدید بیشتر بدانید

انواع بافت لباس_هفت ویک

۱۴۰۱/۱۱/۹ سپیده ایمانپور

بافت ها ، پارچه های ضخیم و گرم زمستانی می باشند که برای تولید لباس هایی مانند ، پلیور ، ژاکت و جوراب های گرم بافتنی و لباس های گرم بافتنی زمستانی مورد استفاده قرار می گیرند و به دلیل محافظت کردن بدن از سرما و ضخیم بودن دارای محبوبیت خاصی در میان لباس های زمستانی می باشد.  

با آغاز فصل سرما و فرا رسیدن فصل پاییز و زمستان تمامی خانم ها علاقه مند به لباس های بافتنی به دنبال ایده های جدید و به روزی از بافت زنانه راهی بازار و فروشگاه های متعدد می شوند. لباس هایی که هم مطابق سلیقه آن ها باشد و هم با مد سال سازگاری داشته باشد. باید گفت که این مجموعه که شامل پلیور، ژاکت، پیراهن بافت، رویه بافت و… می شود از تنوع بالایی در رنگ بندی و طرح برای فصول سرد سال برخوردار است. این مدل از لباس که به تنهایی قادر است سبک شیک و خاصی را به وجود آورد نه بسیار رسمی و نه خیلی زننده است. به علاوه آنکه در طراحی و دوخت آن سعی شده تا هارمونی مربوط به طرح و رنگ ها نیز در آن رعایت گردد.

مدل های شیک و خاص بافت زنانه با ارائه کلکسیونی از انواع لباس های کاموایی و بافتنی ایده هایی ناب و جذاب سبک های اسپرت، مجلسی، رسمی، راحتی و … را برای پوشش های متنوع خانم ها خلق و به ارمغان می آورد.

 

ژاکت

به نوعی لباس بافتنی که به عنوان بالاپوشی برای گرم نگه داشتن ما در فصل های سرد سال مورد استفاده قرار می گیرد و لباس های زمستانی به حساب می آید، ژاکت بافت می گویند. این نوع ژاکت ها در طرح های الگو ها و طرح های مختلف، ژاکت آستین بلند، ژاکت دکمه دار،ژاکت یقه هفت ، ژاکت آستین سه ربع، و مدل فرم نیمه تنه نیز از مدل های خاص و جذاب ژاکت های زنانه است. شما برای جذابیت و زیبا تر شدن لباس های یقه گرد خود می توانید از ژاکت های یقه هفت در روی آن استفاده کنید. ژاکت ها هم مناسب آقایان می باشد و هم مناسب خانم ها و برای خرید ژاکت مردانه و خرید ژاکت زنانه می توانید از طریق لینک های زیراقدام نمایید.

ژاکت زنانه جلو باز: این نوع از ژاکت را معمولا خانم ها روی لباس و مانتوی خود می پوشند وشما می توانید مدل های متنوع و رنگ های موردعلاقه ی خود را با سایر لباس های خود ست کنید.

ژاکت زنانه جلو بسته : ژاکت زنانه جلو بسته یکی از پرطرفدارترین مدل هاست که زیر پالتو و بارانی شما قابل استفاده است و علاوه بر این شما می توانید از این نوع ژاکت به عنوان یک زیر سارافونی خاص و شیک برای مجالس رسمی و غیر رسمی خود بهره ببرید.

 

پلیور

طرح ها و رنگ های متنوع پلیور زنانه بلند ظاهری شیک و آراسته را برای شما خانم های موقر و فاخر ایجاد می کند. می توانید این مدل از بافت زنانه را به عنوان یک پوشش کامل و محجبه همراه با شلوار جین در مهمانی های رسمی استفاده کنید. همچنین به همراه یک جوراب شلواری زیبا در مهمانی های خودمانی و دوستانه استایلی خاص و متفاوت را در شما به وجود می آورد.

پلیور اورسایز زنانه و دخترانه

اگر از آن دسته خانم هایی هستید که خواستار استایلی متفاوت و راحت هستید می توانید از پلیورهای اورسایز استفاده کنید، پلیور های اورسایز علاوه بر اینکه گرمای زیادی دارند باعث افزایش جذابیت شما می شوند، برای ست کردن پلیورتان می توانید از شلوار های اسلیم فیت و بوت های بلند استفاده کنید.

 پلیور زنانه یقه گرد

شما می توانید از یکی از کاربردی ترین و ساده ترین فرم های سویشرت که همان پلیور یقه گرد است استفاده کنید، این پلیور دارای مچ کش بافت است و آن را می توانید با اکثر لباس های بیرونی و داخل منزل خود ست کنید و در تمامی استایل های اسپرت و کژوال به کار ببرید.

بافت بلند زنانه

یکی از کاربردی ترین و رایج ترین بافت های زمستانی که خیلی محبوب هستند ، بافت های بلند هستند. و ممعولا هم بافت هایی که جلو باز هستند و دکمه می خورند کاربردهای بیشتری دارند. در صورتی که می خواهید از بافت بلند استفاده کنید و قدتان بلند نیست حتما از کفش پاشنه بلند استفاده کنید. همیچنین می توانید در این ست از شال های بلند و آویز نیز استفاده کنید.

هنوز هیچ دیدگاهی درج نشده است. شما اولین باشید!