هفت‌ویک | فروشگاه اینترنتی آنلاین

معرفی انواع لباس عروس جدید بیشتر بدانید

انواع پوتین زنانه_هفت ویک89994

۱۴۰۰/۷/۸ سپیده ایمانپور

برای اینکه از فصل سرما به سلامت عبور کنیم نیاز به تجهیزاتی است. یکی از این تجهیزات و وسایل خریدن و پوشیدن یک بوت و نیم بوت با جنس عالی و خوب است تا به سلامت از سرما گذر کنیم.

 

گذر از سرما، قسمتی از کارکرد یک بوت و یا چکمه زمستانی است. بدین معنی که، یک بوت علاوه بر گرم نگه داشتن پا باید زیبایی نیز داشته باشد و نمای خوبی به فرد استفاده کننده بدهد. انواع چکمه و بوت در سایزهای مختلف وجود دارد ولی برای خرید یک بوت باید در نظر داشت که از آن برای چه زمانی و چه موقعیتی و چه مدت زمانی می‌خواهید استفاده نمایید. 

 

انواع نیم بوت های زنانه

نیم بوت چلسی: نیم بوت های بدون بند و زیپ که با کش های کنار آنها پوشیدن را برای شما بسیار راحت کرده است.

 

نیم بوت مدل بوتی: نیم بوت های زنانه ای که کمی پاشنه دارند و از پر طرفدارترین مدل های کفش زنانه در زمستان هستند چرا که هم جذابیت زیادی دارند و هم راحتی نسبتا بالایی را برای یک کفش پاشنه بلند دارند.

 

نیم بوت آکسفورد: طرح آکسفور یکی از معروف ترین طرح ها در کفش ها و نیم بوت های زنانه است که به صورت هشترگ در جلوی کفش طراحی شده است و آن را از سادگی و یک دستی خارج میکند. معمولا این مدل ها با یک بند کوتاه بسته میشوند.

 

انواع بوت و نیم بوت زنانه برای استایل های متفاوت

با توجه به تجربیات استایلیست ها و فعالان عرصه مد و لباس نحوه پوشیدن و ست کردن انواع بوت و نیم بوت های زنانه بسیار مورد تاکید قرار گرفته است. در مدل های جدید بوت و نیم بوت ها در سال 2019 میتوان گفت مدل های رنگی در کنار مدل های بوت مشکی مورد توجه قرار گرفته اند. به طور مثال برای یک تیپ متفاوت دانشجویی و دخترانه میتوان از طرح های نیم بوت کلاسیک با لباس های طرح دار چهار خانه و یا برای یک تیپ مجلسی یا یک مهمانی شبانه نیم بوت های پاشنه دار با رنگ های خنثی و یا مشکی میتواند بهترین گزینه باشد.

خرید اینترنتی 

اصولا زمان زیادی صرف گشتن در بازار به دنبال چیز دلخواه می کنیم شما می توانیم با چند جست و جوی ساده به راحتی کفش و یا وسیله ی دلخواه خود را پیدا کنید و به راحتی ان را سفارش داده و به طور سریع تحویل بگیرین یکی از سایت های معتبر با ارسال سریع سایت هفت و یک است قبل از خرید به این سایت سر بزنید. 

Card image cap
Card image cap
Card image cap
Card image cap
Card image cap
Card image cap
Card image cap

هنوز هیچ دیدگاهی درج نشده است. شما اولین باشید!