هفت‌ویک | فروشگاه اینترنتی آنلاین

معرفی انواع لباس عروس جدید بیشتر بدانید

همه جیز راجب کاندوم _هفت ویک2972

۱۴۰۰/۲/۲۷ سپیده ایمانپور

اگر هر بار که رابطه جنسی دارید از کاندوم استفاده شود، از بارداری و عفونت جلوگیری میشود.هر بار یک زن و مردی به درستی وخوبی  از کاندوم استفاده کنند، از هر 100 زن، تنها 2 نفرشان باردار می شوند با این حال، هر ساله 15 نفر از 100 نفر در هنگام استفاده از کاندوم به عنوان روش های جلوگیری از بارداری، باردار می شوند.

 

ویروس هایی از قبیل ویروس اچ آی وی نمی توانند از کاندوم نمیتواند عبور کند.مطالعات، امنیت کاندوم را اثبات کرده اند این تحقیقات و مطالعات روی زوج هایی انجام شده که در آن فردی مبتلا به اچ آی وی مثبت بود ولی دیگری آلوده نشده بود.

 

اولین مطالعه نشان داد که اگر از کاندوم به درستی استفاده کنند هیچ یک از شرکا غیر عفونی مبتلا به اچ آی وی نمی شوند.دومین مطالعه گویاگر ان بود که با استفاده مداوم و همیشگی کاندوم، دو نفر از 100 زن آلوده شدند.در حالیکه مدام از کاندوم استفاده نشود، پانزده نفر از 100 زن آلوده میشوند

 

انواع کاندوم 

 

انواع کاندوم و نحوه استفاده از کاندوم

کاهش خطر آلودگی:

 

کاندوم ها مشهور ومعروف هستند که خطر ابتلا به سایر STIs مانند کلامیدیا و سوزاک را به شدت کاهش دهند.کاندوم همچنین خطر ابتلا به سیفیلیس، تب خال تناسلی و ویروس وارت را کاهش می دهد. وهچنین از عفونت های امیزشی پیشگیری میکند

 

چرا کاندوم لیز می خورد یا پاره می شود؟

این در حالی که کار به درستی وخوبی انجام نشود.

باوسایل تیز مثل ناخن، جواهر و یا دندان پاره می شوند.

روان نبودن کافی در طول روابط جنسی.

از روان کننده وکرمهای اشتباه استفاده کردن.

روابط جنسی سخت با شدت زیاد یا طولانی مدت.

اگرآلت تناسلی قبل از کشیدن کاندوم نرم شود.

نگهداری کاندوم در یک مکان گرم یا خشک

 تاریخ  گذشته شدن یعنی تاریخ انقضا   تمام شود

پاره شدن کاندوم 

 

علت اصلی پاره شدن کاندوم در حین رابطه

چرا روان کنندگی مهم است؟

 

روان و مرطوب بودن، چیزی است که کار رابطه جنسی رااسانترو راحتر می کند.اگر به اندازه کافی وجود نداشته باشد، احتمال پارگی کاندوم رابوجودمی آورد .روان کاری اضافی باید همیشه به ویژه برای رابطه مقعدی ورکتال مورد استفاده قرار بگیرد. 

 

چه روانکاری هایی را باید با استفاده از کاندوم مورد استفاده قرار داد؟

شما باید از روان کننده های مبتنی بر آب مثل ky ژله ای، سیلک، گلید یا ژل استفاده شود.شما باید از استفاده از مواد روان کاری روغنی مانند وازلین، روغن بچه، روغن ضد آفتاب، روغن پخت وپز، کره و مارگارین، لوسیون دست و یا روغن ماساژ اجتناب شود.

 

آب دهان (بزاق) معمولاً به اندازه کافی لغزنده نیست که به عنوان روان کننده  مناسب مورد استفاده قرارگیرد، اما اگر هیچ چیز دیگری موجود نباشد، ممکن است کمک کننده باشد.

 

نظرتان درباره اسپرمسید چیست؟

 

اسپرمسید دیگر برای استفاده در کاندوم ها توصیه نمی شود، چون می توانند پوست حساس را تحریک کنندوموجب حساسیت فرد شود و ریسک ابتلا به یک STI را افزایش دهند.

 

اسپرمسید کاندوم 

 

همه چیز درباره کاندوم 

اگر از کاندوم پاره استفاده شود، چه اتفاقی خواهد افتد؟

اگر نگران هستید، با یک متخصص سلامت خانواده مشاوره بگیرید.اگر فکر می کنید کاندوم قبل از انزال پاره شده است, از کاندوم دیگری استفاده کنید.وهچنین میتوان از قرصهای اورژانسی

مخصوص استفاده شود

چگونه می توان درباره کاندوم صحبت کرد؟

مردم دلایل زیادی برای استفاده نکردن از کاندوم دارند.مهم ان است که با همسر خود در این مورد استفاده از کاندوم و امنیت جنسی صحبت کنید، وانتخاب دو طرفه باشدتا مجبور نشوید کاری را انجام می دهید که واقعاً  نخواهید. 

 

اگر همسر یا خود شما دوست نداریداز کاندوم استفاده کنید چه کار باید کنید

اگر شما یا همسرتان نمی خواهید از کاندوم استفاده کنید, به جای روابط جنسی می توانید از راه های دیگری استفاده کنید.یکدیگر را ماساژ بدهید, بغل کنید و …، از تخیل خود در این رابطه استفاده کنید

 

اگریک نوع کاندوم برایتان مناسب نیست,از برند دیگری را استفاده کنید.کاندوم در اندازه های مختلف, شکل ها, ضخامت, طعم ها, بافت ها و رنگ های گوناگونی در بازار وجود دارد

 

کاندوم نامناسب 

 

اگر نتوانیم از کاندوم استفاده کنیم

کاندوم را از کجا می توانم تهیه کنم؟

کاندوم را می توانید از کلینیک های برنامه ریزی خانواده, داروخانه ها, سوپرمارکت های معتبر, و فروشگاه های آنلاین تهیه کنید.اگر آن ها را از یک درمانگاه برنامه ریزی خانواده, یک مرکز بهداشت جنسی یا یک پزشک بگیرید، ارزان تر می شود.ونسبت به تاریخ انقصا نیز مطمئن خواهید بود. 

 

قبل از استفاده از کاندوم, چه چیزی را باید رعایت کنیم؟

قبل از استفاده از کاندوم برای اولین بار, تمرین درست استفاه کردن را بدانید.

همیشه تاریخ انقضا  بررسی شود.

اگر به لاستیک حساسیت دارید, کاندوم مخصوص تهیه واستفاده کنید.

Card image cap

انواع کاندوم مردانه

کاندوم دارای انواع مختلفی هستند که در ادامه برای شما ان ها را برای شما معرفی می کنیم.

  1. کاندوم ساده یا کاندوم کلاسیک

این کاندوم‌های جز  پرفروش ترین و  بیش ترین از جنس لاتکس ساخته شده‌اند و اغلب نخستین انتخاب اشخاص در خرید کاندوم هستند.

کاندوم تأخیری

این کاندوم‌ ها به علت داشتن لیدوکائین و همچنین ، مدت رابطه جنسی را بالا برده شده است  و زمان انزال را به تأخیر می‌اندازند و دارای  رضایت جنسی بالایی را به دنبال دارند.

کاندوم خاردار

وجود شیارهایی روی لایه بیرونی این نوع از کاندوم که آن را به کاندوم خاردار معروفی  کرده است که  باعث افزایش میل جنسی زنان و ارگاسم بهتر می‌شود، در این کاندوم‌ها برای کاهش درد و مرطوب شدن واژن از ژل هایی نثل لوبریکانت استفاده می‌شود

کاندوم فضایی

یک نوع کاندوم خاردار است که وجود دکمه‌های و یا تیغ هایی  برجسته روی لایه بیرونی این کاندوم باعث تحریک هرچه بیشتر شریک جنسی می‌شود.

کاندوم میوه‌ای یا کاندوم طعم دار

این مدل کاندوم که بدنه آن آغشته به طعم‌دهنده‌ هایی من جنله میوه‌ای و شکلاتی است، در میان اشخاصی که علاقه‌مند به رابطه دهانی هستند، طرفداران و محبوبیت  بسیاری دارد.

کاندوم شب رنگ یا کاندوم رنگی

این مدل‌ها به کاندوم‌ فانتزی معروف می باشند و برای اشخاصی که به دنبال تنوع در رابطه جنسی خود هستند، مناسب میاشند.

انواع کاندوم زنانه و فواید ان 

تنها دو کاندوم زنانه وجود دارد - کاندوم زنانه FC1 و جایگزینی آن و کاندوم زنانه FC2 - مدل FC1 از پلاستیک ساخته شده است که (پلی یورتان)، و دیگر تولید نمی شود. FC2 از لاتکس سنتتیک ساخته شده و برای اشخاصی که دارای آلرژی به لاستیک هستند، استفاده می شود. کاندوم زنانه به جلوگیری از حاملگی می تواند به شما  کمک می کند.

 

هنوز هیچ دیدگاهی درج نشده است. شما اولین باشید!