هفت‌ویک | فروشگاه اینترنتی آنلاین

معرفی انواع لباس عروس جدید بیشتر بدانید

معرفی انواع لباس عروس جدید !

۱۳۹۸/۹/۱۶ زهرا یزدانی

لباس عروس نقش بسزایی در درخشش و زیبایی عروس دارد

روز عروسی یکی از به یادماندنی ترین و در عین حال پر استرس ترین روزهای زندگی هر زوجی به شمار می رود. در این میان انتخاب بهترین لباس عروس نیز برای عروس خانمها یک دغدغه بزرگ است. در این شب همانطور که از اسمش پیداست، او قرار است بدرخشد و لباس عروس نقش بسزایی در این درخشش دارد. اگر برای شما هم این سئوال پیش آمده که چطور بهترین لباس عروس را انتخاب کنید، ما با بررسی فرم بدن های مختلف، انتخاب مناسب ترین لباس را به شما می آموزیم.
بنابراین در قدم اول باید اندامتان را بشناسید.

Card image cap

در حالیکه غالبا اندام هر فرد در یکی از دو دسته لاغر و چاق جای می گیرد، ما به شما می گوییم که این تقسیم کاملا سلیقه ای است و دسته بندی اندام هر فرد در دنیای مد متفاوت است و معمولا در پنج دسته بندی اصلی قرار می گیرد :

سیب / بیضی : افرادی که اندام شکل سیب یا بیضی دارند اغلب کمی اضافه وزن و شکم دارند. بنابراین این دسته افراد باید از پوشیدن لباس هایی که کمر دارد یا در ناحیه شکم تنگ می شود پرهیز کنند. لباس های گشاد در ناحیه شکم برای این دسته از افراد مناسب تر است.

گلابی : اندام گلابی شکل به افرادی تعلق می گیرد که پایین تنه بزرگتری نسبت به بالا تنه دارند. این دسته افراد نیز باید لباسی بپوشند که بالاتنه را بیشتر نشان دهد.

ساعت شنی : این دسته افراد انحنای بیشتری در اندامشان دارند، کمر باریک و بالاتنه و پایین تنه ای که به اندام شکل داده است از جمله خصوصیات افرادیست که اندام ساعت شنی دارند. لباس های تنگ می تواند انتخاب خوبی برای این دسته از افراد باشد و فرم اندامشان را به زیبایی نمایان می کند.

موز / مستطیل : اندام موز یا مستطیل شکل اندامی کاملا یکدست است، کمی شبیه هیکل مردانه. این دسته افراد نیز بهتر است از پوشیدن لباس های تنگ و چسبان بپرهیزند و سعی کنند لباس هایی بپوشند که انحنای بیشتری در اندامشان نشان دهد.
مثلث برعکس : این افراد شانه های بزرگتری نسبت به باسن دارند. بهتر است پیراهن هایی تن کنند که دامن آن پف دار و حالت دار است تا اندامشان زیباتر دیده شود. لباس های تنگ برای این دسته افراد مناسب نیست.

 

انواع مدل های لباس عروس :
لباس عروس با دامن پف دار ( Ball Gown ) :
پیراهنی که در بالاتنه به بدن می چسبد و در پایین تنه به یک دامن کامل و پف دار تبدیل می شود. لباس عروس با دامن پف دار برای همه مناسب است اما بهترین حالت را به اندام گلابی شکل می دهد. اگر اندام ریزنقش و لاغری دارید، این لباس عروس به شما پیشنهاد نمی شود، باعث می شود ریزنقش تر به نظر برسید و در شلوغی لباس به چشم نیایید.

Card image cap

لباس با دامن کلوش (A-Line Dress) :
این نوع لباس عروس مانند مدل قبل در بالاتنه چسبیده و از کمر به پایین کلوش می شود، این پیراهن چین و پف مدل قبلی را ندارد و ساده تر از آن است. این نوع لباس عروس نیز برای انواع اندام ها مناسب است.

Card image cap

لباس عروس مدل ماهی ( Mermaid ) :
این مدل لباس عروس از کمر تا روی زانو به بدن کاملا چسبیده است سپس از روی زانو کلوش می شود. این مدل برای افرادی مناسب است که اندامی لاغر یا شکل ساعت شنی دارند. این لباس برای افرادی که اندام پر دارند توصیه نمی شود.

Card image cap

برش روی باسن (Modified A-Line) :
در این مدل لباس عروس، پیراهن تا روی باسن چسبیده به بدن است و پس از آن به شکلی کلوش یا چین دار تبدیل می شود. حالت اصلاح شده A-Line دامنی برش خورده دارد و بدن نمایانتر از حالت معمولی آن است. این لباس مناسب افرادی است که شکم صاف و لاغر و خط کمر دارند.

Card image cap

هنوز هیچ دیدگاهی درج نشده است. شما اولین باشید!